Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna treffit, ajattelin viedä ruusun - mitä mieltä tytöt

Vierailija
10.07.2020 |

Olenko liian romanttinen?

Z i n c c u

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie varsinkaan jos et tunne naista.

Vierailija
2/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden? Eikö sulla ole varaa useampaan? Yhdellä ei tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaunis ruusu 👍👌

Vierailija
4/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
5/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat yliarkisia, ärsyyntyvät asioista, jotka muualla ovat ihan normaaleja kohteliaisuuksia.

Vierailija
6/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka kaksi, ei hän täytä listasi kriteereitä kuitenkaan.

Vierailija
7/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusukimppu olisi kivempi laittaa maljakkoon.

Vierailija
8/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Älä vie. Sitä on hankala kanniskella treffien ajan.

Kukkia voi viedä silloin kun menee jonkun luokse käymään, missä vastaanottaja voi voi tyrkätä ne saman tien maljakkoon ja laittaa syrjään.

Vierailija
9/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin

Vierailija
10/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin!

Ihan normaali ja suht fiksu nainen olen :)

Vierailija
11/110 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen tavataan treffeillä ystävänä. Suomalainen nainen on ehkä epäromanttisin nainen maailmassa. Esim erillaiset lahjat vaikka monien treffien jälkeen eivät toimi. Ulkomailla on normaalia viedä esim viinipullo jos menee naisen luona käymään ja useiden treffien jälkeen voi ostaa esim jonkun arvokkaan hajuveden. Kun ollaan yhdessä niin erillaiset korut lahjoina on normaalia ulkomailla.

Vierailija
12/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffit on ekat treffit, niin ei kannata viedä. Jos taas useammat treffit takana ni sitten on kiva idea antaa kukka tai kukkia.

Oon kerran saanu kukkia ekoilla tinderissä sovituilla treffeillä. En ollu ennen nähny kyseistä miestä. Olihan se kiva ele, että anto kukkia, mutta aika vaivaannuttavaa. Menee niinku liian läheiseksi se suhde heti kättelyssä.

Paras kun lahjojen kanssa odottaa siihen, kun menet ekaa kertaa treffeille naisen kotiin. Se on luonteva kohta antaa eka pieni ja vaatimatob lahja. Vaikka just kukkia tai viedä jotaan juotavaa tai syötävää.

Vierailija
13/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Älä vie. Sitä on hankala kanniskella treffien ajan.

Kukkia voi viedä silloin kun menee jonkun luokse käymään, missä vastaanottaja voi voi tyrkätä ne saman tien maljakkoon ja laittaa syrjään.

Vähän samoilla linjoilla, vaikka periaatteessa kukkien antaminen onkin ihanan romanttinen ele. Mielestäni se on myös vähän liikaa ensitreffeille. Sain itse kerran ensitreffeillä mieheltä ruusun (hän on afrikkalaistaustainen) ja olin vähän ehkä häpeissäni siitä, että onpa tämä mies nyt panostanut minuun paljon ja pitääkö minun nyt kiltisti nähdä häntä uudestaankin, vaikka ei edes natsaisi.. Tee mieluummin vaikutus muilla kohteliailla eleillä ja vaikka tarjoamalla treffikumppanillesi jotakin.

Vierailija
14/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen tavataan treffeillä ystävänä. Suomalainen nainen on ehkä epäromanttisin nainen maailmassa. Esim erillaiset lahjat vaikka monien treffien jälkeen eivät toimi. Ulkomailla on normaalia viedä esim viinipullo jos menee naisen luona käymään ja useiden treffien jälkeen voi ostaa esim jonkun arvokkaan hajuveden. Kun ollaan yhdessä niin erillaiset korut lahjoina on normaalia ulkomailla.

Itse suomalaisena naisena voin sanoa, että lahjat on ihan kivoja merkkipäivänä. En halua hajuvesiä, koska muut ei osaa ostaa sellasia hajuja joista itse pidän. En halua koruja, koska en käytä koruja ja toinen ei välttämättä osaa ostaa korua josta todella tykkään. En hlua, että mies käyttää paljon rahaa johonkin hjusteeseen tai koruun, jota en sitten itse tykkää käyttää.

Viinipullon vieminen toisen luokse on normaalia myös suomessa. Mä ainakin enemmän ihmettelen, jos on treffit mun kotona ja toinen tulee ihan tyhjin käsin, ilman juomaa tai jälkkäriä. Ite myös tykkään viedä, jotaan pientä ruokaa tai juomaa, jos menen miehen luokse treffeille.

Vierailija
15/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kukkia jos mene hänen kotiinsa, mutta muuten ei. Jotain ruusua on tosi vaivannuttavaa kanniskella mukana. 

Vierailija
16/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy poimimassa itse päivänkakkroita, niin ei tarvitse turhaan maksaa mitään.

Vierailija
17/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat yliarkisia, ärsyyntyvät asioista, jotka muualla ovat ihan normaaleja kohteliaisuuksia.

👌

Vierailija
18/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi kaunis ele. Onnea treffeille!

Vierailija
19/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos asioihin voitaisiin suhtautua vähän kevyemmin kuin tässä ketjussa. Kauheita paineita jostain ruusun antamisesta ja saamisesta, ”vaivaannuttavaa” kanniskella sitä mukana? Kuulostaa ilottomalta treffailulta.

Vierailija
20/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein nätisti ajateltu, tykkäisin.