Huomenna treffit, ajattelin viedä ruusun - mitä mieltä tytöt
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
En tapaisi toista kertaa deittiä, joka vaivaantuu ruususta. Epäkiinnostava arjenpyörittäjä, jollaiseen ei kannata tuhlata aikaa.
Mies ja nainen tapaavat vaikkapa elokuvateatterissa, minne treffit on sovittu. Mies ojentaa naiselle ruusun, nainen ottaa sen vastaan, mitäpä muutakaan. Hetken päästä naisen täytyy ojentaa se takaisin, jotta saa takin riisuttua päältään. Sitten mies ojentaa sen taas takaisin. Nainen katselee ympärilleen elokuvateatterin penkillä, mihin ruusun voisi laskea elokuvan katselun ajaksi? Kenties käsinojan juomapidikkeeseen? Ei onnistu, ruusun varsi on liian pitkä, se keikahtaa pois siitä. Ei auta kuin laskea poikittain syliin ja pitää siinä.
Elokuvan jälkeen mennään ehkä ravintolaan. Ravintolan pöydässä ruusu täytyy laskea pöydälle lojumaan tai pyytää tarjoilijalta maljakko sitä varten. Siinä se ruusu sitten sojottaa maljakossa ruokailun ajan.
Kenties vielä yökerhoon, jos intoa piisaa? Jätetäänkö ruusu nyt takkien kanssa narikkaan? Vai otetaanko mukaan, yritetään tunkea sen kanssa väkijoukon läpi vapaaseen pöytään? Baarimikolta pyydetään lasi maljakoksi, siinä ruusu sitten taas sojottaa yökerhon pöydässä, muut asiakkaat ihmettelevät.
Treffit päättyvät, ulkona luonnollisesti sataa ja tuulee. Ruusu on pakko tunkea takin alle suojaan, ettei sade ja tuuli sitä runtele. No, sinne se kuitenkin rusentuu siinä vaiheessa, kun treffien päätteeksi halataan, kun ihan kivaa kuitenkin oli.
Joo, ehkä on kuitenkin parasta, ettei tavata enää uudestaan. Ainakaan jos vaarana on saada uusi ruusu.
Yyh. Ei.
Jos menee toisen kotiin, on kukat (kimppu!) ihan OK, mutta yksi ruusu on kyllä niin klisee ja kuten jo todettua, epäkäytännöllistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei
Jos menisi treffeille virolaisen tai venäläisen naisen kanssa niin juttu voisi päättyä siihen jos toinen ei olisi yhtä kukkaa enempää panostanut tapaamiseen. Jos ei ole rahaa ja menee termospullokahveille puiston penkille niin sittenkin voi poimia vaikka yhden kukan matkan varrelta ja viedä sen.
Tämä siis pienenä vinkkinä täältä kulttuurivinkkelistä käsin. Minä en ole jatkanut tapailua jos mies ei ole vaivautunut yhtä kukkaa poimimaan minulle. Minulle miehen hyvä käytös on tärkeä asia.
Kai ne treffitkin kannattaa pitää siellä ABC:llä että on käytännöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Älä vie. Sitä on hankala kanniskella treffien ajan.
Kukkia voi viedä silloin kun menee jonkun luokse käymään, missä vastaanottaja voi voi tyrkätä ne saman tien maljakkoon ja laittaa syrjään.
Samaa ajattelin heti, että ajatus on kaunis, mutta ärsyttäisi kanniskella kukkaa koko treffien ajan. Jos mitään yrität tehdä, niin toinen käsi on varattuna koko ajan... Eri asia sitten, kun menee toisen kotiin, niin voi viedä ruusun tai vaikka kimpun.
Ex-mieheni toi ensitreffeillä ruusun. En välitä kukista ja oli rasittavaa vaaputtaa sitä kukkaa mukana koko treffien ajan. Ehkä tästä olisi voinut arvata, että suhteella ei lopulta ole kovin ruusuinen tulevaisuus ;)
Suloista ja söpöä! Vie ihmeessä. Kertoo paljon antajasta. Itse tykkäisin eikä paikalla olisi väliä.
Mulle on ostettu ruusuja kukkaistytöiltä, joita kiersi rafloissa aikoinaan.
Ei ei ei.
Missä treffaatte, ruusuhan ehtii kuolla ja kuihtua, ennen kuin nainen ehtii kotiinsa.
Paitsi jos on siinä pienessä lasiputkessa, jossa vettä.
Hlökohtaisesti en suosittele ruusun vientiä eka treffeillä, toinen voi olla jopa kiusaantunut, tai suunnitellut jotain menoa treffein jälkeen.
Ja jos hän vaikka liikkuu julkisilla kulkuneuvoilla, hän joutuu raahaamaan ruusua koko ajan mukanaan.
Kyllä niitä ruusuja ja ruusukimppuja ehtii antaa sitten, kun suhteesta tulee läheisempi.
Ruusu on hyvä testi. Reaktio kertoo heti onko deitti romanttinen vai yliarkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Jos menisi treffeille virolaisen tai venäläisen naisen kanssa niin juttu voisi päättyä siihen jos toinen ei olisi yhtä kukkaa enempää panostanut tapaamiseen. Jos ei ole rahaa ja menee termospullokahveille puiston penkille niin sittenkin voi poimia vaikka yhden kukan matkan varrelta ja viedä sen.
Tämä siis pienenä vinkkinä täältä kulttuurivinkkelistä käsin. Minä en ole jatkanut tapailua jos mies ei ole vaivautunut yhtä kukkaa poimimaan minulle. Minulle miehen hyvä käytös on tärkeä asia.
Eli venäläiselle ja virolaiselle viedään ruusu, selvä. Älä kuitenkaan tuo mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään näitä yltiöromanttisia eleitä. Se saa sinut näyttäytymään epätoivoisena vanhanapoikana, joka on pikkuisen nössö naisten edessä.
Tämä.
No, miten treffit meni? Veikö ap ruusun vai ei? Sattuiko paikalle ruususta tykkäävä nainen? Eipä ole tyyppi tullut kehuskelemaan ketjuun joten ei tainnut olla menestys?
Tytöt? Oletko jotain lasta pokaamassa?
Jotenkin koomista. Omat kokemukset treffeistä suomalaisten miesten kanssa oli sitä että mentiin jonnekin kahville ja mies pitkin hampain maksoi minun kahvin ja jälkikäteen tuli itselle tunne että olisi varmaan pitänyt maksaa ite, niin ei jää kiitollisuudenvelkaan. Myös jonnekin paikalliseen oluelle menin kerran, mutta mies ostikin oluen vain itselleen. Tuli sellainen olo että nyt olen väärässä paikassa vääränlaisen ihmisen kanssa. Vähän aikaa istuttuani sanoin että menen vessaan ja häivyin samalla koko paikasta. Kaikenkaikkiaan sellainen fiilis että suomalainen mies on todella pihi eikä mielellään tarjoa yhtään mitään ainakaan ilman vastinetta ( seksiä). Vertailun vuoksi voin kertoa että olen myös käynyt treffeillä ulkomaalaisten kanssa, heille on päivänselvää että mies tarjoaa.
Mies maksaa itse ruusun, eikö pitäisi olla tyytyväinen.
Jep. Äitienpäivälounas ABC:llä siintää.