Huomenna treffit, ajattelin viedä ruusun - mitä mieltä tytöt
Kommentit (110)
Jos poika tuo ruusun niin avaan hänelle kakkosporttini lihakset.
Tuleeko teille naiset sellainen olo että kun saa ruusun niin pitää miehellekin antaa "ruusua".
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen tavataan treffeillä ystävänä. Suomalainen nainen on ehkä epäromanttisin nainen maailmassa. Esim erillaiset lahjat vaikka monien treffien jälkeen eivät toimi. Ulkomailla on normaalia viedä esim viinipullo jos menee naisen luona käymään ja useiden treffien jälkeen voi ostaa esim jonkun arvokkaan hajuveden. Kun ollaan yhdessä niin erillaiset korut lahjoina on normaalia ulkomailla.
Kyllä minulle käy! Aika harva suomalainen mies taitaa käyttäytyä kun ei ole täällä tapana, siksi deittailen ulkomaalaisia miehiä.
N23
Yksi kukka on ok, ei mielestäni luo mitään paineita vaan on ihan kohtelias ele. Päinvastainen esimerkki kukista on, kun tyttäreni oli muutaman kerran viestitellyt kivantuntuisen miehen kanssa, eivät vielä edes tavanneet. Jouduin sairauskohtauksen vuoksi ambulanssilla sairaalaan ja tytär mainitsi ko. kaverille siitä. Seuraavana päivänä minulle tuli valtava kukkalähetys.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille naiset sellainen olo että kun saa ruusun niin pitää miehellekin antaa "ruusua".
Tulee.
Perästä laitan aina txtarin että käy ihmeessä testeissä, ruusu on sen verta viheliäinen tauti...
Mä sain mieheltäni 11v sitten ekoilla treffeillä kolme ruusua.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäys vielä että ei olleet mitkään tinder-treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäys vielä että ei olleet mitkään tinder-treffit.
Hyvä tarkennus.
Nykyajan tinder treffeillä saat ensitapaamisella kolme husua,pyytämättä.
Tapasin mieheni aikonaan kliseisesti Tinderin kautta ja tähän päivään mennessä hän ei ole ostanyt minulle yhtä ainutta leikkokukkaa, sillä en pidä niistä. En ruusuista, gerberoista en tulppaaneista. Aina jos on esim. työpaikkaa vaihtaessa saanut läksiäiskahveilla kukkakimpun, en oikein tiedä, mitä sillä tekisi.
Minulla ei ole kivoja maljakoita ja sitten ne on lakastumassa vähän aikaa jossain sopimattomassa maljakontapaisessa, ennen kuin heitän ne pois.
Nyt kun suhde miehen kanssa on vakiintunut, hän saattaa yllärinä ostaa vaikka pienen pussin sydämenmuotoisia vaahtokarkkeja tai jonkun raaputusarvan, missä on joku sydän- tai ruusuteemainen kuva. Nämä nyt on ihan kivoja arjen huomioonosoituksia. En suosittele näitäkään ensitreffilahjoiksi, ellei ole satavarma naisen mausta.
Paras ”kukka” ikinä mieheltäni
oli pyöreä lasinen kasviterraario. Siitä ilahduin valtavasti.
Kaikki naiset eivät ilahdu kukista, joten suosittelisin tutustumaan naiseen ensin, jotta opit tuntemaan hänen makunsa. Nuo aiemmin mainitut hajuvedet tai korut ovat mielestäni ennemminkin merkkipäivälahjoja, eivät mitään normaaleja tapailusuhteen aikana annettavia lahjoja.
Sain aikoinaan, en ensimmäisillä vaan toisilla treffeillä kindermunan (treffit olivat viikko ennen pääsiäistä). Hassusti yllätyksenä oli pikkuruinen vauvanukke.
On nyt oltu yhdessä 36 vuotta ja kaksi ihan oikeaa vauvaa on kasvatettu aikuisiksi.
Pari kuukautta vanha aloitus.
Mitenkähän sen ruusun kanssa sitten oikein kävi?
Kerran sain kimpun ekoilla treffeillä, siis sokkona. Se vaivaannutti. Viekö hän jokaiselle kukkia, yrittää ostaa? Parempi idea olisi viedä se vasta toisille treffeille, silloin ruusu tuntuisi siltä, että hän haluaa antaa sen juuri minulle.
Kyllä suomalaiset naiset on epäromanttisia. Vessapaperipaketti olisi varmaan mieluisampi lahja...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaiset naiset on epäromanttisia. Vessapaperipaketti olisi varmaan mieluisampi lahja...
Jep, en ole romantikko mutta juuri siksi en kaipaa materialla lahjomista ollenkaan. Huomiointi, hyvä keskustelu ja kuuntelu sekä läheisyys kyllä kelpaavat. Ei tarvitse olla kylmää, ankeaa ja arkista vaikka perinteiset romanttiset eleet eivät uppoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen tavataan treffeillä ystävänä. Suomalainen nainen on ehkä epäromanttisin nainen maailmassa. Esim erillaiset lahjat vaikka monien treffien jälkeen eivät toimi. Ulkomailla on normaalia viedä esim viinipullo jos menee naisen luona käymään ja useiden treffien jälkeen voi ostaa esim jonkun arvokkaan hajuveden. Kun ollaan yhdessä niin erillaiset korut lahjoina on normaalia ulkomailla.
Suomalainen nainen on tottunut siihen ettei mies tarjoa edes kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Sain aikoinaan, en ensimmäisillä vaan toisilla treffeillä kindermunan (treffit olivat viikko ennen pääsiäistä). Hassusti yllätyksenä oli pikkuruinen vauvanukke.
On nyt oltu yhdessä 36 vuotta ja kaksi ihan oikeaa vauvaa on kasvatettu aikuisiksi.
Ihana idea.
Ihana tarina. Kiitos jaosta. Näin joulun aikaan voisi viedä pikku tontun tai joulusuklaan?
Ensitreffit tulossa....
Ensitreffeillä kannattaa tyttö viedä Ruusuun.
Siellä on gloryholeja, videonkatselukoppeja yms kivaa.
Jos tulee toiset treffit tämän jälkeen, tyttö on keeper.