Kirkkoon kuulumattomia on jo 2,1 miljoonaa
Tuo luku nousee koko ajan. Vuoden lopussa noin 38% kansasta ei enää kuulu kirkkoon. Kirkon alasajo on kiihtyvä trendi.
Kommentit (194)
Kirkon merkitys koko kansan ohjaajana on hiipunut jo aikoja sitten.
Itse olen eronnut kirkosta vuosia sitten koska huomasin että joudun maksamaan ylimääräistä veroa siitä että kuulun kirkkoon. Kirkko tai ylipäätänsä uskonto ei vaikuta elämääni millään tapaa.
Kuitenkin sen verran, että päätit tehdä siitä jopa aloituksen...
Sehän on selvä. Muslimien määrä kasvaa ja kasvaa, joten pakostakin kirkkoon kuulumattomien määrä kasvaa vaikka sieltä kukaan ei eroaisi.
Vierailija kirjoitti:
38% joutuu helvettiin.
Eihän esim. Sari Essayah kuulu kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
38% joutuu helvettiin.
Mihin helvettiin? Ei sellaista ole
Vierailija kirjoitti:
Itse olen eronnut kirkosta vuosia sitten koska huomasin että joudun maksamaan ylimääräistä veroa siitä että kuulun kirkkoon. Kirkko tai ylipäätänsä uskonto ei vaikuta elämääni millään tapaa.
Sama juttu. Olen nykyään helluntailainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnekkö ei maksella mitään? :)
Vierailija kirjoitti:
38% joutuu helvettiin.
Missä kohtaa Jeesus väitti, että jäsenkortilla saa taivaspaikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38% joutuu helvettiin.
Kuuluuko lahko-Räsänenkään. Ei ainakaan vihahöpinöineen edusta Kirkon oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38% joutuu helvettiin.
Kuuluu helluntaikirkkoon. Hänen helluntaiseurakunta taitaa kuulua helluntaikirkkoon. Kaikki helluntaiseurakunnat ei ole helluntaikirkon jäseniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Minä itse taidan olla ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38% joutuu helvettiin.
Niinpä. Siksi naurattaa joka kerta kun typerykset syyttää kirkkoa Kristillisdemokraattien ulostuloista.
Eihän KD ja kirkko liity mitenkään yhteen, KD on just vapaiden suuntien kristittyjen puolue, ja ne ei useinkaan kuulu kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnekkö ei maksella mitään? :)
Oman makunsa mukaan.
Luku nousee koska ISLAMIN USKONTOON kuuluvat ovat siinä luvassa. Onko hieno juttu?
Onhan muitakin kristittyjä kuin niitä, jotka ovat evankelisluterilaisia. Ainakin nuo helluntalaiset ja ortodoksit. Raamattu ohjaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
38% joutuu helvettiin.
Rahallako se paikka taivaasta aukeaa? Eikös jokaisen teot punnita joka tapauksessa ja sen perusteella valitaan lopullinen sijoituskohde?
Hieno juttu!