Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna treffit, ajattelin viedä ruusun - mitä mieltä tytöt

Vierailija
10.07.2020 |

Olenko liian romanttinen?

Z i n c c u

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mitä tapahtuu, olet ensikerralla sitten fiksumpi ja et toista virhettä.

Vierailija
22/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullon vieminen lahjaksi kun menee treffikumppanin luo on ihan normaalia ja suotavaa. Mutta sitä ihmettelen että miehet ihan tosissaan yläpeukuttaa sitä että heidän pitäisi ruveta ostamaan naiselle koruja ja hajuvesiä treffailun alkuvaiheessa. Miiitäh? Onko teillä mitään hajua (pun intended) kuinka paljon hyvät hajuvedet maksaa? Ja miten vaikeaa on ostaa hajuvesi josta toinen tykkää? Itse en tykkää yhtään ajatuksesta että puolivieras mies kantaisi minulle koruja ja hajuvesiä. Mielestäni se on kumppanin ostamista ja vallankäyttöä. Ja mitä tulee ruusuun ekoilla treffeillä, ei. Niin kun joku jo kirjoitti, siinä mennään asioiden edelle. Myöhemmin kun suhde etenee ja menet esim naisen kotiin, lukien vieminen on parempi idea. Ruusut on mun makuun vähän vanhanaikaisia ja kliseisiä, itse tykkäisin enemmän vaikka tulppaaneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Älä vie. Sitä on hankala kanniskella treffien ajan.

Kukkia voi viedä silloin kun menee jonkun luokse käymään, missä vastaanottaja voi voi tyrkätä ne saman tien maljakkoon ja laittaa syrjään.

Tämä. Ruususta on enemmän vaivaa kuin iloa.

Vierailija
24/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ekoille treffeille. Jos menette ulos syömään ja jatkatte siitä iltaa jonnekin niin ruusun mukana kantaminen on vähän hankalaa, kimpusta puhumattakaan.

Jos menet naisen kotiin toisille tai kolmansille treffeille niin sitten on oikein kiva juttu.

Vierailija
25/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle toisit ruusun baarissa, keräisin kamat ja sanoisin että tää oli sitten tässä.

En tiedä mitään kliseromanttisempaa ja siksi erittäin persoonatonta kuin se että mies tuo ruusun treffeille.

Sen sijaan jos toisit jonkun muun kukan voisin kiinnostua.

Vierailija
26/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veisin ruusun sijaan lahjakortin salille.

Vierailija
27/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Älä vie. Sitä on hankala kanniskella treffien ajan.

Kukkia voi viedä silloin kun menee jonkun luokse käymään, missä vastaanottaja voi voi tyrkätä ne saman tien maljakkoon ja laittaa syrjään.

Näin. Onpa tosi kivaa mennä elokuviin, kahville tai jäätelölle, kun kädessä on ruusu, jota pitää varoa. 

Vierailija
28/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusu on tosiaan kliseinen ja kyllähän siitä vähän sellainen olo tulee kuin noudatettaisiin jotain mielikuvituksetonta kaavaa suoraan ysäriltä :D. Sit jos se kaava ei miellytä, treffit alkaa epäonnistumisella.

Vierailija
29/110 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaikka laihdutusopas parempi lahja?

Vierailija
30/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi toista kertaa deittiä, joka vaivaantuu ruususta. Epäkiinnostava arjenpyörittäjä, jollaiseen ei kannata tuhlata aikaa.

Vierailija
31/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija
32/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan kommenttien perusteella ruusun piikkien määrä on ihan blääh.

Vie mieluummin kaktus.

Vierailija
33/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutsunut tapailemaani miestä ensimmäistä kertaa käymään minun luonani. Salaa toivoisin, että kun hän tänne ilmestyy niin toisi vaikka ruusun. Pitäisin siitä, se olisi romanttista. Mutta me olemme jo tapailleet, eli ei ihan enää uusi tuttavuus.

Vierailija
34/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma mies vie ruusun. Hän ei oikein tiedä miten treffeillä pitäisi olla ja miten saisi naisen pitämään itsestään, joten hän alkaa toteuttaa vanhoista leffoista oppimaansa kaavaa. Ei ole itsekään enää ihan nuori.

Vierailija
35/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie joku "ylläri", pieni nalle, hassu avaimenperä tai jääkaappimangneetti tms jos ekat treffit, ei ei ruusuja. Tai ei mitään.  Jos menet naisen kotiin, joko kimppu kukkia, tai vaikka pari leivosta tai viinipullo. Tämäkin vasta 2-3 treffit.

ps. yksittäinen ruusu heitetään yleensä arkulle hautajaisissa!

Vierailija
36/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen tavataan treffeillä ystävänä. Suomalainen nainen on ehkä epäromanttisin nainen maailmassa. Esim erillaiset lahjat vaikka monien treffien jälkeen eivät toimi. Ulkomailla on normaalia viedä esim viinipullo jos menee naisen luona käymään ja useiden treffien jälkeen voi ostaa esim jonkun arvokkaan hajuveden. Kun ollaan yhdessä niin erillaiset korut lahjoina on normaalia ulkomailla.

Itse suomalaisena naisena voin sanoa, että lahjat on ihan kivoja merkkipäivänä. En halua hajuvesiä, koska muut ei osaa ostaa sellasia hajuja joista itse pidän. En halua koruja, koska en käytä koruja ja toinen ei välttämättä osaa ostaa korua josta todella tykkään. En hlua, että mies käyttää paljon rahaa johonkin hjusteeseen tai koruun, jota en sitten itse tykkää käyttää.

Viinipullon vieminen toisen luokse on normaalia myös suomessa. Mä ainakin enemmän ihmettelen, jos on treffit mun kotona ja toinen tulee ihan tyhjin käsin, ilman juomaa tai jälkkäriä. Ite myös tykkään viedä, jotaan pientä ruokaa tai juomaa, jos menen miehen luokse treffeille.

Mitä viet miehelle mennessäsi? En ole koskaan käynyt miesten kotona kylässä muuten kuin kaverina illanvietossa, joten vaikea keksiä mitä miehelle voisi viedä ns romanttisen kiinnostuksen kohteen asemassa. Perinteinen sipsipussi ei oikein kuulosta hyvältä. Kahvipaketti? Kortsuja? (Tosikoille tiedoksi, että vitsailen.)

Naispuolisille kavereille vien aina kukkia, suklaata tai skumppapullon. Naiset on niin ihanan helppoja ilahduttaa.

Vierailija
37/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinipullon vieminen lahjaksi kun menee treffikumppanin luo on ihan normaalia ja suotavaa. Mutta sitä ihmettelen että miehet ihan tosissaan yläpeukuttaa sitä että heidän pitäisi ruveta ostamaan naiselle koruja ja hajuvesiä treffailun alkuvaiheessa. Miiitäh? Onko teillä mitään hajua (pun intended) kuinka paljon hyvät hajuvedet maksaa? Ja miten vaikeaa on ostaa hajuvesi josta toinen tykkää? Itse en tykkää yhtään ajatuksesta että puolivieras mies kantaisi minulle koruja ja hajuvesiä. Mielestäni se on kumppanin ostamista ja vallankäyttöä. Ja mitä tulee ruusuun ekoilla treffeillä, ei. Niin kun joku jo kirjoitti, siinä mennään asioiden edelle. Myöhemmin kun suhde etenee ja menet esim naisen kotiin, lukien vieminen on parempi idea. Ruusut on mun makuun vähän vanhanaikaisia ja kliseisiä, itse tykkäisin enemmän vaikka tulppaaneista.

Nämä on varmaan niitä samoja miehiä, jotka toisessa ketjussa kilvan huutaa ettei halua maksaa treffikumppanin kahvikupillista. Eivät siis ole tosissaan saati tiedä hajuvesien hintoja, kunhan nyt löysivöt uuden tulokulman haukkua suomalaisia naisia.

Vierailija
38/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko vai menikö rahat hukkaan?

Vierailija
39/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni punainen ruusu naiselle on kaunis ja romanttinen ele.

Itse olen saanut ruusuja espanjalaiselta ja marokkolaiselta mieheltä.

Vierailija
40/110 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään näitä yltiöromanttisia eleitä. Se saa sinut näyttäytymään epätoivoisena vanhanapoikana, joka on pikkuisen nössö naisten edessä.