tunnuslukulaite Nordea
Onko tällaisella laitteella jokin käyttöikä? Siis se laite, jota käytetään kun kirjaudutaan verkkopankkiin, pieni läpyskä, josta näpytellään koodit pankin ovien aukaisemiseen.
Meinaan vaan, kun mulla tää laite on tänään näyttänyt avatessa jotain katkoviivaa ja sen perässä olevaa väkkärää, mutta aukeaa sitten kuitenkin koodien syöttöön...
Jos tämä simahtaa, niin mitenkähän uuden laitteen saaminen kestää, kaipa se sitten pitää itse tilata!
Onko kenelläkään mitään havaintoa vastaavasta tilanteesta tällaisen laitteen suhteen!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Nordean asiakaspalvelu oikea paikka tiedustella asiaa?
No, kyllä varmaan. Mutta ajattelin jos löytyisi joku jolla on ollut vastaava tilanne itellään.
Kiitos tyhjentävän hyödyllisestä vastauksesta!
Tilaa uusi netistä ennen kuin vanha simahtaa.
Ei se ikuisesti kestä. Patteritkin voi loppua mutta ei ne kyllä uutta ikinä ole automaattisesti uutta lähettäneet. Mulla hajosi taannoin kapine. Yritin tilata uuden mutta kun siitä ei sitten kuulunut mitään ja kyllästyin asiakaspalvelun kanssa sähläämiseen niin otin sitten sen mobiiliversion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Nordean asiakaspalvelu oikea paikka tiedustella asiaa?
No, kyllä varmaan. Mutta ajattelin jos löytyisi joku jolla on ollut vastaava tilanne itellään.
Kiitos tyhjentävän hyödyllisestä vastauksesta!
Ei ollut ivalliseksi tarkoitettu, vaikka siltä saattoi vaikuttaa.
Koijarit hakevat koko ajan uusia keinoja tyhjentää ihmisten tilit ja on tarpeetonta antaa heille yhtään vinkkiä ilmaiseksi.
Jos se laite simahtaa, uutta ei enää saa, vaan tilalle Nordeasta annetaan ID-laite, joka toimii vähän eri tavalla kuin tuo tunnuslukulaite.
Kaikista helpoin laittaa sovellutus puhelimeen ja tunnistautua sillä, nopea ja turvallinen ja helppo.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Nordean asiakaspalvelu oikea paikka tiedustella asiaa?
Toki, Nordean puhelinasiakaspaveluun on tunnin jono ja konttoreihin ei pääse ilman että tilaa ensin aika, eli odottaa siellä tunnin jonossa ensin. Ja botti ei anna keskustella asiakaspalvelijan kanssa ilman tunnistautumista, jota ei siis ole, koska tunnuslukulaite on lopettanut toimimasta. Hyvää asiakaspalvelua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Nordean asiakaspalvelu oikea paikka tiedustella asiaa?
Toki, Nordean puhelinasiakaspaveluun on tunnin jono ja konttoreihin ei pääse ilman että tilaa ensin aika, eli odottaa siellä tunnin jonossa ensin. Ja botti ei anna keskustella asiakaspalvelijan kanssa ilman tunnistautumista, jota ei siis ole, koska tunnuslukulaite on lopettanut toimimasta. Hyvää asiakaspalvelua...
t. eri siis
Vierailija kirjoitti:
Tilaa uusi netistä ennen kuin vanha simahtaa.
Noita ei enää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista helpoin laittaa sovellutus puhelimeen ja tunnistautua sillä, nopea ja turvallinen ja helppo.
Ei kaikilla ole älyluuria.
Googlaamalla löytyi seuraavanlainen tieto:
Tunnuslukulaite toimii paristolla ja sen kestoajaksi on arvioitu noin seitsemän vuotta riippuen käytöstä. Laitteen patteria ei voi vaihtaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista helpoin laittaa sovellutus puhelimeen ja tunnistautua sillä, nopea ja turvallinen ja helppo.
Ei kaikilla ole älyluuria.
Tai kaikki eivät halua tuota sovellusta älyluuriinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista helpoin laittaa sovellutus puhelimeen ja tunnistautua sillä, nopea ja turvallinen ja helppo.
Ei kaikilla ole älyluuria.
Tai kaikki eivät halua tuota sovellusta älyluuriinsa.
Pienikin pätkä ehdot luettua.
Minulla lakkasi tunnuslukulaite toimimasta niin tilasin nettipankista uuden ja se olikin erilainen Nordea ID-laite
Jep, sitä toista ei enään anneta vaan saat sen ID-laitteen
miksei tää uusi id-laite voinut olla myös pieni ja näppärä, sehän on kunnon kapula :D mutta joo pitää varmaan itsekin tilata toi varuiksi jos sen tunnuslukulaitteen ikäarvio on n. 7v. Tunnuslukulaite mahtui kuitenkin tarvittaessa vaikka lompakkoon mukaan ja on näppärämpi kuin tunnuslukulistat, joita vielä muissa pankeissa on tarjolla.
Eikö tuollaiset laitteet siirretty tekniikan museoihin jo viime vuosikymmenellä yhdessä tunnuslukutaulukkojen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaiset laitteet siirretty tekniikan museoihin jo viime vuosikymmenellä yhdessä tunnuslukutaulukkojen kanssa?
no se laite toimii mm. silloin kun se sovellus on epäkunnossa..
Olisiko Nordean asiakaspalvelu oikea paikka tiedustella asiaa?