Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtä hakeneet, onko teidän todistuksia ikinä katsottu?

Vierailija
09.07.2020 |

Minun ei, yhtä ainutta kertaa. Taisin turhaan opiskella. Sama kirjoittaa se maisteri ceeveehen, oli totta tai ei. Valelääkärit sun muut huijarit on aina tienneet tämän.

Mammat, kannattaako opiskella, kun papereita ei kysytä?

Työtä hakeneet, onko teidän todistuksia ikinä katsottu?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa on katsottu ja sitä paikkaa en saanut.

Vierailija
22/24 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä paikassa on katsottu ja sitä paikkaa en saanut.

Oliko niin huonot paperit...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nykyisessä työssäni kolme vuotta ja työhaastattelussa katsottiin kyllä kaikki todistukset, kysyttiin jopa gradun aihe ja keskusteltiin siitä hetki, vaikka gradu on humanistiselta alalta enkä todellakaan ikinä uskonut että siitä puhuttaisiin työhaastatteluissa.

Vierailija
24/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästähän me päätellään, että melkein kolmasosa on sitä mieltä, että heidän (meidän) ei olisi oikeastaan kannattanut opiskella, koska todistusta ei ole kysytty, ja duunit oppii joka tapauksessa tekemällä.

Mun omalla kohdalla tämä on oikeasti ollut juuri näin. Mikään työ mitä olen tehnyt, ei ole liittynyt kovinkaan vahvasti siihen mitä olen opiskellut. Työnantaja on ilmeisesti ollut kiinnostunut ainoastaan perslihasteni kestävyydestä suhteessa yliopiston kirjaston penkkeihin.

Opin tietty kaikkia hauskoja juttuja, kuten vaikka faattisen funktion, mutta ehkä siihen käytetyn ajan olisi voinut myös käyttää johonkin tuottavampaan.

Lapset, ottakaa opiksi!

ap

Omalla ajalla tässä on opiskellut itse kukin. CV:ssa on yksi nykyistä ammattikorkeakoulua vastaava opistotutkinto ja maisteritutkinto.

Todistuksia ei ole kysytty kuin silloin, kun olen sen paikan saanut. Eikä aina silloinkaan.

Joskus erikseen tyrkytin ne haastattelijalle kopioitavaksi, koska oli pyydetty ottamaan mukaan haastatteluun ja mikä tärkeintä, tiesin että minun todistukseni on parempi kuin valituksi tulleen.

Olen kyllä hakenut töitä enimmäkseen siihen aikaan, kun todistusjäljennökset piti olla hakemuksen mukana. Onpa joskus pitänyt hakemuksessa olla myös virka- ja lääkärintodistus. En saanut paikkaa. Lieneekö syynä sairaus vai se, että valituksi tuli kyseisen puljun puheenjohtajan vävy.

No omalla kohdallani olen kyllä opiskellut paljonkin, se vain että olen tehnyt sen omalla ajallani vuosien mittaan. Eli ei löydy papereita mistään oppilaitoksesta. Arvaa olenko suosittu rekrymarkkinoilla?