Kysely naisille.
1. Ikäsi
2. Saatko orgasmin pelkästään yhdynnässä
3. Saatko orgasmin muulla tavoin
Tämä intoutuneena toisesta ketjusta jossa naista mietitytti teeskentely miehen mieliksi
Kommentit (12)
49 v
Saan orgasmin pelkästään yhdynnässä, mutta siinä pitää saada osumaa tiettyyn kohtaan. Takaapäin asennossa en ole saanut ikinä, mutta sellaisissa, joissa myös klitta saa tuntumaa, esim. ratsastus tai sylikkäin sohvalla, ovat hyviä. En niissäkään saan joka kerta. Riippuu myös miehen anatomiasta, miten värkit sopivat yhteen. Jonkun kanssa olen saanut joka ikinen kerta, jonkun kanssa en kertaakaan ja jonkun kanssa silloin tällöin.
Saan orgasmin myös itsetyydytyksellä tai suuseksillä, mutta niissäkin pitää saada osumaa vaginan sisäpuolelle ja samaan aikaan stimuloida klittaa.
1. 27 v
2. Saan, mutta en miten tahansa yhdynnässä. Minulle toimii pitkät, hitaat, rauhalliset työnnöt aika pitkään kunnes alan saavuttaa sitä tunnetta, että kosketus tuntuu, no, sellaiselta.. ja loppuun asti rauhallisesti. Uskon, että ekalla raskaudella oli vaikutusta, sitä ennen en ollut vielä saanut
3. Saan klitoriksen päätä stimuloimalla melkein miten vaan, käsisuihkusta melkein hiekkapaperiin, toimii, yhdynnässä tai ilman yhdyntää
1. 25v
2. Saan 😍 tuntuu aivan älyttömän hyvältä, kun tuntee kuinka se kihelmöinti alkaa pikku hiljaa ja voimistuu.. voi vaan katsoa miestä silmiin 🥰 kyllä klitta orkkukin tuntuu hyvältä, mutta pelkässä yhdynnässä saatu vaan on jotenki intiimimpi 😅 tuntuu, että taju lähtee
3. Saan todella helposti, ei vaadi paljoa
1. 42v
2. En saa yhdynnässä
3. Muulla tavoin kyllä, useimmin itsekseni suihkussa, joskus mies tekee suullaan
1. 43
2. En. Ei lähellekkään.
3. Kyllä. Itse käsin, vibralla tai puristamalla jalat tiukasti yhteen. Tai mies käsin tai suulla.
Olen 45 vuotias ja kumppaneita en ole laskeskellut mutta on niitä ollut useita kymmeniä tähän ikään josta suurimman osan olen ollut sinkku. Olen tavannut iso- ja pienimunaisia miehiä, itsekkäitä jyystäjiä yms. Mutta harvassa ovat olleet hyvät rakastelijat ja joiden seurassa olen voinut olla täysin vapautunut ja estoton. Ts. kumppanista kiinni miten saan orgasmin eikä sen ole yhtään oikeastaan väliä saanko orgasmin yhdynnässä vai jollain muulla tavoin. Huomaavainen ja hyvä kumppani jos laukeaa minua ennen yhdynnässä niin pitää kyllä huolen siitä, että minäkin saan eikä tästä ole mitään tilastoa. Huomioikaa tämä nuoret miehet...hoitakaa nainenkin lopuun jos itseltänne tulee ennen. Ihan järkyttäviä miehet jotka kääntävät selkänsä oman orgasmin tultua. Eikä sitten ole koosta kiinni, ellei sitten ihan mikropenis!
1. Olen 41-vuotias.
2. Saan pelkässä yhdynnässä, mutta vain jos olen itse ottajan roolissa. Mies on siis passiivinen ja vain pitää sylissä, samalla kun itse liikutan lantiotani niin että kulli osuu just oikealla tavalla oikeisiin kohtiin.
Sormipeli, nuoleminen yms onkin sitten yhtä tyhjän kanssa. Enemmän tylsää kuin mitään muuta.
3. Saan. Masturboin monta kertaa päivässä ja saan joka kerta. Tulen usein myös antaessani miehelle suuseksiä.
1. 44v.
2. Saan joskus helpommin, joskus en saa, mutta nautin 100% joka kerta saamisesta huolimatta. Joskus pitää kosketella klittaa, toisinaan ei tarvitse. Ei ole mitään nyrkkisääntöä, mikä toimii milloinkin. Pidän myös satunnaisesti peppupanosta.
3. Saan sormin, bidesuihkulla tai dildolla...mikä nyt on fiilis. Joskus puuhailen useammin, joskus harvemmin.
Hei Veeti,
onko peliaika tältä päivältä loppu? Jospa kysyisit jotain kaveria ulos kanssasi?