Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan hirveän ruma :(

Vierailija
07.05.2013 |

Nenä näyttää vuosi vuodelta vaan isommalta ja rumemmalta ja naama pidemmältä. Olisipa edes nätit hampaat.

Haluan Facebookiin uuden profiilikuvan, mutta tulee vain ihan hirveitä kuvia. Kriisi! :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kertokaas kaikki vinkit miten saan edes ihosta terveen ja kimmoisan näköisen.

Hitto, että iski ulkonäkökriisi! :D

ap.

Vierailija
2/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin.

välttelen kameraa ja peiliin katsomista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan kohta vältellä myös ihmistenilmoilla olemista...

ap.

Vierailija
4/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, et ole ainoa!

Minussa on pakistanin "rottaihmisten" näköä. Esimerkkikuva: http://4.bp.blogspot.com/_XUgVG0caFyo/SsCdm6PWGEI/AAAAAAAAGhY/p_n0FqF8BXE/s1600-h/INBRED+RAT+PEOPLE+pakistan.jpg

Minulla on samantapainen kasvojen muoto, nuo samat ihmeelliset "pussit" keskellä poskia, pienet toisiaan lähellä olevat silmät, väistyvä leuka ja pulleat posket. Hampaatkin muistuttavat rotan hammasrivistöä, kaksi suurta etuhammasta ja vieressä olevat pieniä ja epätasaisia, kärkikolmion muotoisia.

Ainoa kaunis piirre kasvoissani on huulieni täyteläisyys, mutta sekin menee pilalle siitä että suuni on epäsymmetrinen kuin Ahtisaarella.

Luulenpa, ap, että et ole yhtä ruma kuin minä. Ehkä se tieto lohduttaa sinua?

Vierailija
5/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen, odotapas kunhan löydän itseäni vastaavan kuvan, niin sua puistattaa vielä huomennakin.

Lohduttavaa oikeasti, että on muitakin "ei niin nättejä", koska juuri katselin fb:ssa toisten profiilikuvia ja mietin, että miten kaikki muut onkin niin kauniita.

ap.

Vierailija
6/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heleä iho vaatii terveelliset elämäntavat.

Terveellistä ruokaa, paljon kasviksia, runsaasti vettä päivän mittaan, kunnon yöunet, alkoholi ja tupakat pois. Ulkoile ja liiku.

Vierailija
7/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ruma nainen. Nyt kun on jo 39 vuotta ikää, asia ei niin haittaa. En vaan katsele pahemmin peiliin ja keskityn muihin asioihin. Nuorempana oli kova paikka etten saanut miehiltä huomiota. Ja koulussa minua kiusattiin kovasti ulkonäöstäni varsinkin yläasteella.

Miltä sitten näytän... Olen lyhyt, lievästi ylipainoinen ja äärimmäisen persjalkainen. Minulla on litteä mutta leveä, roikkuva lahnaperse ja läskimakkarainen vatsa. Hampaat on isot, ulkonevat ja keltaiset. Hampaiden ulkonevuuden seurauksena huulet töröttää ulospäin niinkuin olisin ottanut järkyn yliannoksen täyteaineita huuliini. Leukaa minulla ei ole, mutta kaksoisleukoja parikin. Naamani on yleisesti täysin pyöreä, ihrainen ja roikkuva. Silmät on pienet, syvällä päässä ja omituisen väriset (jotain keltaruskean ja vihreän väliltä). Nenä on lyhyt mutta hyvin leveä edestäpäin katsottuna. Komeuden kruunaa kolmenkympin iässä alkanut voimakas "parran" kasvu, ja mulla ne naamakarvat on tummia eikä mitään hentoa untuvaa.

Vierailija
8/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 13:01"]

Heleä iho vaatii terveelliset elämäntavat.

Terveellistä ruokaa, paljon kasviksia, runsaasti vettä päivän mittaan, kunnon yöunet, alkoholi ja tupakat pois. Ulkoile ja liiku.

[/quote]

Vaikuttaakohan nuo oikeasti. Mietin vaan että mulla ainakin on tosi hyvä ja heleä iho, vaikka olen alkoholin ja roskaruoan suurkuluttaja, ylipainoinen enkä harrasta liikuntaa. Unienkin kanssa vähän niin ja näin. Minä luulen että asia on lähinnä perintötekijöistä kiinni ja siihen voi aika vähän elintavoilla vaikuttaa. Meikkaaminen on varmempi keino kuin muuttaa ihon paranemisen toivossa koko elämäntavat. 

Vierailija
9/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 13:06"]

Täällä myös yksi ruma nainen. Nyt kun on jo 39 vuotta ikää, asia ei niin haittaa. En vaan katsele pahemmin peiliin ja keskityn muihin asioihin. Nuorempana oli kova paikka etten saanut miehiltä huomiota. Ja koulussa minua kiusattiin kovasti ulkonäöstäni varsinkin yläasteella.

Miltä sitten näytän... Olen lyhyt, lievästi ylipainoinen ja äärimmäisen persjalkainen. Minulla on litteä mutta leveä, roikkuva lahnaperse ja läskimakkarainen vatsa. Hampaat on isot, ulkonevat ja keltaiset. Hampaiden ulkonevuuden seurauksena huulet töröttää ulospäin niinkuin olisin ottanut järkyn yliannoksen täyteaineita huuliini. Leukaa minulla ei ole, mutta kaksoisleukoja parikin. Naamani on yleisesti täysin pyöreä, ihrainen ja roikkuva. Silmät on pienet, syvällä päässä ja omituisen väriset (jotain keltaruskean ja vihreän väliltä). Nenä on lyhyt mutta hyvin leveä edestäpäin katsottuna. Komeuden kruunaa kolmenkympin iässä alkanut voimakas "parran" kasvu, ja mulla ne naamakarvat on tummia eikä mitään hentoa untuvaa.

[/quote]

Anteeksi, sinä ihana edellisen kirjoittaja, mä nauroin täällä vedet silmissä! Et oikeasti ole niin ruma kuin kuvailet :)

Vierailija
10/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi ruma. Iho on samea ja akneinen, vaikka syön terveellisesti, en polta tai kännää. Pitkä hevosennaama. Leuka epäsymmetrinen ja neliömäinen, miehekäs. Silmät pienet ja liian lähellä toisiaan, nenä on lyhyt ja leveä pottunykerö ja nenän ja ylähuulen väli on aivan liian pitkä. Keltaiset etuhampaat vinossa, ei korjattu koulussa, koska "vain kosmeettinen haitta", eikä yksityiseen ollut varaa.

Kaiken kruunaa olmimainen väritys, eli ei mitään kontrastia kasvoissa, silmät, hiukset, ripset kaikki samaa hailakkaa... tukka ohut rasvoittuva liru.

Persjalat ja leveä ahteri, pitkä selkä, riipputissit, vaikka en ole edes lapsia tehnyt ja ikää 30. Ainoa kaunis kohta on sirot kädet ja pitkät sormet.

Tasan ei käy onnen lahjat, ja kateeksi käy katsellessa kauniita naisia. Mutta niin kauan kuin on terve, ei voi valittaa.

Vierailija
11/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 13:57"]

Kaiken kruunaa olmimainen väritys, eli ei mitään kontrastia kasvoissa, silmät, hiukset, ripset kaikki samaa hailakkaa...

[/quote]

Mullakin tämä ja olen alkanut miettiä, että jos alkaisi meikata. En ole koskaan meikannut, kun olen tykännyt luonnollisuudesta. Nyt kuitenkin 3-kymppisenä alkaa värit haaleneen. On vain iso kynnys aloittaa "värittämistä" nyt. Kaikki purnukat ja putkilotkin pitäisi ostaa ja sen kun tekee kerralla, niin konkurssi iskee.

Vierailija
12/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkakaa nyt ihmiset oikeasti meikata! Ei siitä mitään konkurssia seuraa, hankit vain yhden hyvän bb-voiteen, kulmakynän, ripsivärin ja ehkä jonkun aurinkopuuterin, poskipunan, tai jonkun vastaavan paletin. Niillä pääsee kyllä alkuun ja lopputulos on taatustin luonnollinen ja siisti, kun vaan vähän harjoittelette. Mä suosittelen kevyttä meikkaamista ihan kaikille naisille.

Vierailija
13/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 13:57"]

Kaiken kruunaa olmimainen väritys, eli ei mitään kontrastia kasvoissa, silmät, hiukset, ripset kaikki samaa hailakkaa...

[/quote]

Mullakin tämä ja olen alkanut miettiä, että jos alkaisi meikata. En ole koskaan meikannut, kun olen tykännyt luonnollisuudesta. Nyt kuitenkin 3-kymppisenä alkaa värit haaleneen. On vain iso kynnys aloittaa "värittämistä" nyt. Kaikki purnukat ja putkilotkin pitäisi ostaa ja sen kun tekee kerralla, niin konkurssi iskee.

[/quote]

Ripsien ja kulmien kestoväri, jonka voi tehdä kotona tavallisista marketeista saatavilla aineilla, piristäisi jo paljon olmivaikutelmaa :) 

Vierailija
14/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei ehkä saa korjattua mutta aina voi jotakin tehdä.

Hampaat voi oikoa/korjauttaa. Kivan kampauksen saa kampaajalta. Ja sitten voi laihduttaa ja meikata.

Mikäli ulkonäkö siis kiinnostaa.

Vierailija
15/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko laihduttaa jos on jo laiha?

Vierailija
16/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä hyvä ja tasainen iho, mutta kasvoissani on selvästi FAS-piirteitä.

Vierailija
17/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan aina, enkä paksukaan ole, mutta eipä tuo rumuutta vähennä tai kasvonpiirteitä muuta. Olen siis tuo 10:n olmi.

Jotenkin tulee semmonen olo, että jos yrittää laittaa itseään nätimmäksi, niin ihmiset katsovat säälien, että mitä tuokin mörkö tuossa yrittää, ruma on vaikka olisi designervaatteissa ja Diorin meikit naamassa.

Vierailija
18/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan aatellu, että moni muokkaa omia profiilikuviaan fb:ssä. Photoshop on keksitty.

Vierailija
19/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta. ja ottaa milloin mistäkin erikoisesta kulmasta, jotta korostuu se mitä halutaan korostaa, ja ja ja.

Vierailija
20/21 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisesta oikeasti rumasta saa kaunista kuin leikkauksella. Meikit, kampaukset ja muut on vähän sama kuin laittaisi glitteriä ja hajuvettä sontakasaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä