Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9867)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeimmat miehet löytyvät: duunarit, huolto- ja korjausalan miehet, poliisit, palomiehet, autokorjaamon miehet, ambulanssikuskit, auton, rekan kuljettajat, jalkapalloilijat, jääkiekkoilijat.
Raksamiehet, kiinteistönhuolto
No voi höpöhöpö vaan näihin kahteen kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Brad pitt ja Leonardo dicaprio nuorena. Mutta nykyhetken komeimman miehen luulen olevan Jamie Campbell Bower
Leonardo dicaprio oli komeimmillaan noin 35 vuotiaana nuorempana näytti liian siloposkiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeimmat miehet löytyvät: duunarit, huolto- ja korjausalan miehet, poliisit, palomiehet, autokorjaamon miehet, ambulanssikuskit, auton, rekan kuljettajat, jalkapalloilijat, jääkiekkoilijat.
Kuljin bussilla äskettäin niin bussiin tuli Nuori raksamies, vaatteista päätellen, en tiedä oliko opiskelija vai ammatissa, mutta todella komea, parrakas, komeus kiinnitti huomion.
Eetu Ruonakoski, rikostoimittaja Huomenta Suomi
Ola Rapace ja Tauno Palo ja ehkä Paul Newman nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljin bussilla äskettäin niin bussiin tuli Nuori raksamies, vaatteista päätellen, en tiedä oliko opiskelija vai ammatissa, mutta todella komea, parrakas, komeus kiinnitti huomion.
Siis joo, kyllähän näissä ammateissa voi, ja onkin komeita miehiä, mut eihän se tarkoita että kaikki olis! :) Siksi tuollainen listaus on ihan päätön. Mä olen nähnyt ja tavannut jokaisesta noista ammatin edustajista ihan tavallisen näköisiä, lihavia, hieman epämiellyttävän näköisiä, kuin myös komeita heppuja. Toki tähän loppuun voi laittaa sen totuuden, että kauneus/komeus on katsojan silmässä.
Ai Kirkitz (en osaa kirjottaa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi enään että komein mutta Ralph Fiennes on aikalailla oma lukunsa minulle vieläkin.
Jos pelkästään ulkonäköä katsoo niin kai esim. Joe Manganiello on kuin patsas.
Mä menin kirjottamaam youtubeen Ralph Fiennes naked. Voi luoja😘🙈
Komea on mutta minuun teki enemmän vaikutuksen noi hänen haastattelut kun mitkään alastonkohtaukset. Todella fiksusti keskusteli niin Ukrainan sodasta kuin Shakespearesta ja Charles Dickensistä. Selvästi älykäs kaveri.
Sehän se on, kun kuva on vain kuva, ei paljasta ihmisestä mitään. Komein/kaunein/silmiä hivelevin on hän, josta näkyy jotain persoonastakin, ja siis miellyttävää tietenkin.
Mert Otsamo