Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9295)
Vierailija kirjoitti:
Hero Fiennes Tiffin
Onko se se Ralp Fiennesin veljenpoika josta Ralph puhuuu little VoldynÀ?
Eetu Karhunen MetsÀhallitus89
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hero Fiennes Tiffin
Onko se se Ralp Fiennesin veljenpoika josta Ralph puhuuu little VoldynÀ?
Eikö se nuoren Voldemortin nÀyttelijÀ ole sen siskonpoika?
Pari vuotta sitten menin työmaalle, vieressÀ olevan työmaakopin toisessa kerroksessa, joku mies vaihtoi vaatteita... nÀin ÀÀrettömÀn hyvin, siis huippu hyvin muodostuneen ylÀvartalon. Tuijotin joka aamu, onko hÀn taas vaihtamassa paitaa
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten menin työmaalle, vieressÀ olevan työmaakopin toisessa kerroksessa, joku mies vaihtoi vaatteita... nÀin ÀÀrettömÀn hyvin, siis huippu hyvin muodostuneen ylÀvartalon. Tuijotin joka aamu, onko hÀn taas vaihtamassa paitaa
Pervo työpaikka ahdistelija. Sinut sietÀisi canceloida.
Stina kirjoitti:
Pierce Brosnan
Olen nÀhnyt luonossa Harrodsilla. Ei kyllÀ erottunut muusta porukasta muuten kuin ettÀ nÀytti varakkaalta. Pienikokoisempi kuin minkÀ vaikutelman saa elokuvissaan. Ihan tavallinen kÀppÀnÀ. Kohteliaan oloinen oli kyllÀ kun joku nainen halusi vÀkisin valokuvaan hÀnen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi enÀÀn ettÀ komein mutta Ralph Fiennes on aikalailla oma lukunsa minulle vielÀkin.
Jos pelkÀstÀÀn ulkonÀköÀ katsoo niin kai esim. Joe Manganiello on kuin patsas.
MĂ€ menin kirjottamaam youtubeen Ralph Fiennes naked. Voi luojađđ
Vierailija kirjoitti:
Eetu Karhunen MetsÀhallitus89
Po. Eetu Karhunen osteopaatti
Se on erikoista, kun nÀkee jonkun hyvin komean livenÀ, niin mikÀ tunne voikaan tulla. Kahteenkymmeneen vuoteen ei ole tuntunut tÀllaista ja yhtÀkkiÀ kaupassa kÀveli vastaan. Katsoi minua. Varmaan, ettÀ mitÀ tuijotan. KÀÀnsin nopeasti pÀÀni pois. Hui. Tuntui vielÀ viiden minsan pÀÀstÀkin tosi voimakkaalta. Meinas unohtua kauppalistat. Sitten unohtui.
Brad pitt ja Leonardo dicaprio nuorena. Mutta nykyhetken komeimman miehen luulen olevan Jamie Campbell Bower