Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9863)
Vierailija kirjoitti:
Hero Fiennes Tiffin
Onko se se Ralp Fiennesin veljenpoika josta Ralph puhuuu little Voldynä?
Eetu Karhunen Metsähallitus89
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hero Fiennes Tiffin
Onko se se Ralp Fiennesin veljenpoika josta Ralph puhuuu little Voldynä?
Eikö se nuoren Voldemortin näyttelijä ole sen siskonpoika?
Pari vuotta sitten menin työmaalle, vieressä olevan työmaakopin toisessa kerroksessa, joku mies vaihtoi vaatteita... näin äärettömän hyvin, siis huippu hyvin muodostuneen ylävartalon. Tuijotin joka aamu, onko hän taas vaihtamassa paitaa
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten menin työmaalle, vieressä olevan työmaakopin toisessa kerroksessa, joku mies vaihtoi vaatteita... näin äärettömän hyvin, siis huippu hyvin muodostuneen ylävartalon. Tuijotin joka aamu, onko hän taas vaihtamassa paitaa
Pervo työpaikka ahdistelija. Sinut sietäisi canceloida.
Stina kirjoitti:
Pierce Brosnan
Olen nähnyt luonossa Harrodsilla. Ei kyllä erottunut muusta porukasta muuten kuin että näytti varakkaalta. Pienikokoisempi kuin minkä vaikutelman saa elokuvissaan. Ihan tavallinen käppänä. Kohteliaan oloinen oli kyllä kun joku nainen halusi väkisin valokuvaan hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi enään että komein mutta Ralph Fiennes on aikalailla oma lukunsa minulle vieläkin.
Jos pelkästään ulkonäköä katsoo niin kai esim. Joe Manganiello on kuin patsas.
Mä menin kirjottamaam youtubeen Ralph Fiennes naked. Voi luoja😘🙈
Vierailija kirjoitti:
Eetu Karhunen Metsähallitus89
Po. Eetu Karhunen osteopaatti
Se on erikoista, kun näkee jonkun hyvin komean livenä, niin mikä tunne voikaan tulla. Kahteenkymmeneen vuoteen ei ole tuntunut tällaista ja yhtäkkiä kaupassa käveli vastaan. Katsoi minua. Varmaan, että mitä tuijotan. Käänsin nopeasti pääni pois. Hui. Tuntui vielä viiden minsan päästäkin tosi voimakkaalta. Meinas unohtua kauppalistat. Sitten unohtui.
Brad pitt ja Leonardo dicaprio nuorena. Mutta nykyhetken komeimman miehen luulen olevan Jamie Campbell Bower