Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5209)
Zendaya. Sekä Erin Moriarty & Selena Gomez, noissa kahdessa on paljon samaa.
Eräs työkaveri, joka jo tosin ehti siirtyä toisaalle. Kaunein, kenet olen ikinä henkilökohtaisesti tavannut. Yksi kauneimmista (ellei jopa kaunein) nainen, kenet olen ikinä nähnyt. Harmi ettei ole tullut enää missään vastaan.
Tietysti Michelle Pfeiffer. Hän vain paranee vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Zendaya. Sekä Erin Moriarty & Selena Gomez, noissa kahdessa on paljon samaa.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä zendan ihannointia. Tavallinen lättänaama.
Nuorempana tämä Catherine Zeta Jones.
Vaimon kanssa 20v. naimisissa. T. Mies savon nurkilta
Littusen Anne on nätti ja maailman viisain nainen
Sanna Marin. Ihan kuin joka kansainvälisesti menestynyt huippumalli.
Maksullinen nainen, jonka luona käyn säännöllisesti.
Berliinin kaunein nainen Nefertiti ehdottomasti.
Oma vaimoni. Olen häntä aina rakastanut, mutta viimeiset vuodet hän on ollut lihomisen vuoksi surullinen, kipeä ja alakuloinen. Ylipaino oli hänelle todella raskas asia, eikä hän halunnut seksiäkään, vaikka itse halusin kiloista huolimatta. Vihdoin hän uskalsi pyytää apua lääkäriltä ja nyt jo 10 kg hoikistuttuaan hän on taas puhkeamassa kukkaan. Hänen nauravat silmänsä ja luonnonlapsen olemus tekevät hänestä silmissäni maailman kauneimman. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni. Kaunis ulkoisesti ja etenkin sisäisesti. Aivan enkeli. En vaihtaisi häntä kehenkään toiseen naiseen vaikka saisin kenet tahansa maapallolla rakastumaan minuun.
Kyllä se selän takana jonkun toisen munaa lutkuttaa. Sitten hymyillen, suu spermassa tulee sinua pussailemaan.
Kamala Harris, varapresidentti <3
Minusta Jacquline Kennedy oli minusta kaunis.
Hänessä yhdistyi kauneus, hieno ulkonäkö, käytös, älykkyys, pukeutuminen, käyttäytyminen, puhetaito jne.
Minulle kauneus ei ole pelkkä ulkokuori!
Vierailija kirjoitti:
Maria Romanov
Mitätön ryssykkä.
Kiira Korpi