Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Salkareissa paljon kauniita naisia, aloitan Tiia Elg, Emma Nopanen, Oona Kare, Mia Ehrnrooth, tässä muutama, on kyllä niin upeita kaikki loputkin
Hailee Steinfeld, ei kyllä nimi ole enne tällä kertaa (yks hailee kuka kaunein)
Alicia Silverstone 90-luvulla. Ja onpa vieläkin ihan ok.
Mies-57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroatialainen laulajatar Lidija Bacic Lille on luonnollisen kaunis, sexy!!! Katselepa vaikka Youtubesta musiikkivideoita!
Lidijaa just taas katselin/kuuntelinkin Youtubesta! Upea nainen ja laulaa hyvin!
Lidija on tosi ihana. Livenäkin oon nähnyt muutaman kerran ja huh huh huh!!!
-Maria Lund, joskus 2000 -luvun paikkeilla. (toki vieläki)
-Tanja Karpela, silloin kun oli Saulin kumppani. (edelleen)
-Missi Krista Järvinen.
Maria Lund.
Kun kaunis ihminen on vielä terveen itsevarma ja aito, niin se tekee hänestä vielä kauniimman.
Satu Silvo nuorena, ja pitkälle sen jälkeen.
Saija Hakolakin.
Naomi Watts on kyllä upea tässä hbo:n Feud-sarjassa. 60-luvun stailaus sopii hänelle todella hyvin.
Oikeestaan kaikki nimet mitä täällä sivuilla lukee, on "kauneutensa" kaivanut meikkipurkeista ja ties millä täytteillä ja leikkauksilla. Luomu saunapuhdas ihminen on aina KAUNIS. Vanhemmilla iän tuomat uurteet ovat aitoa kauneutta. Tekokauneutta on kaikki muu. Oma kultani on luonnon "lapsi" ja näin ollen kaunis, ei tartte kun pitkät hiukset harjata ja lähteä baanalle. Pukeutuu aina tilanteen mukaan, juhliin juhlavasti ja treeneihin urheilullisesti ja loput siltä väliltä, aina tyylikäs, huoliteltu ja mikä parasta aina aito luomuyksilö. Ei halua naamaansa millään mömmelöillä tuhria, eikä hänen kyllä tarvitsekkaan. Ihanat ruskeat silmät ja pitkät ripset, huulen kaari, ai ai ihan sydäntä lämmittää. Koko paketin kruunaa luonne. En vaihtaisi " Tikkurilan värimainokseen näytteet naamalla".
Hanna Partanen todella kaunis. Silloin kun oli tv:ssä. On toki kaunis vieläkin,
Minun mielestäni kaunein Suomalainen Nainen on, juuri saunasta tullut, puhdas oma 'kultani'.. Olen kertonut sen hänelle useasti, ja AINA hän nauraa yhtä makeasti. Ehkä tämä on osa meidän onnellisuuttamme.
Gabbie Carter
Alyssa Cole
Natasha Nice
Carter Cruise
Natalia Starr