Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Vierailija kirjoitti:
Oikeestaan kaikki nimet mitä täällä sivuilla lukee, on "kauneutensa" kaivanut meikkipurkeista ja ties millä täytteillä ja leikkauksilla. Luomu saunapuhdas ihminen on aina KAUNIS. Vanhemmilla iän tuomat uurteet ovat aitoa kauneutta. Tekokauneutta on kaikki muu. Oma kultani on luonnon "lapsi" ja näin ollen kaunis, ei tartte kun pitkät hiukset harjata ja lähteä baanalle. Pukeutuu aina tilanteen mukaan, juhliin juhlavasti ja treeneihin urheilullisesti ja loput siltä väliltä, aina tyylikäs, huoliteltu ja mikä parasta aina aito luomuyksilö. Ei halua naamaansa millään mömmelöillä tuhria, eikä hänen kyllä tarvitsekkaan. Ihanat ruskeat silmät ja pitkät ripset, huulen kaari, ai ai ihan sydäntä lämmittää. Koko paketin kruunaa luonne. En vaihtaisi " Tikkurilan värimainokseen näytteet naamalla".
Iho on saunan jälkeen punalaikullinen. Ei oo kaunista kattoo.
Annika Saarikko
Jutta Urpilainen
Sirpa Pietikäinen
Li Andersson
Jenni Niinistö, niin herkän kaunis.
Vaikea valinta. Maailma on täynnä kauniita naisia, tuntuu että mitä enemmän itselle tulee ikää, sen enemmän näkee kauneutta sellaisissa, jota ennen ei edes vilkaissut. Kaikista hölmöintä on että oma vaimo kaunistuu vuosi vuodelta. Ei tästä elämästä oikein ota selvää.
Tarja Halonen. Toivottavasti matto mätsää verhoihin. Panisin.
Mun muija. Jätkät yrittää mut muija ei niistä kiinnostu.
Jasmin Voutilainen ennen tatuointeja ja silikoneja oli. Rauha hänen sielulleen.
Naisystäväni, joka on minua 15 vuotta nuorempi. Oikea hunajapupu.
Ana De Armas
Gal Gadot
Elsa Hosk
Christina Hendricks
Siiinäpä omaan makuuni kauneimmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas että mammat ovat kirjoittamassa. Noh, ei siinä mitään. Ei tässä vain miesten mielipidettä kysytty.
Mikä estää miehiä vastaamasta? ja kai naisetkin saavat mielipiteensä sanoa?
Sanoihan mä ettei siinä mitään. Kunhan vaan kukaan ei vahingossa luule että nämä välttämättä ovat sellaisia joille löytyy paljon vientiä miesten keskuudessa.
Ai vaikkapa Marilynille ei riitä vientiä :D ?
Niinhän se on, et miehetkin luettelevat ihan eri nimiä kuin naiset, kun komeista puhutaan.
Ei ole niin vakavaa. Itse en pysty osallistumaan kuin peukuttamalla, kun on miljoona kaunista ja komeaa, enkä jaksa kaikkien nimiä kirjoittaa, enkä halua valita vain osaa.
Äiti