Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on sitten aivottoman tökeröitä puheissaan

Vierailija
05.05.2013 |

Itse olen sellainen, että en halua tuoda vanhoja suhteita edes puheissani uuteen suhteeseen. En ole vetänyt edes astioita mukanani, vaan putsannut kaiken aina pois. Nykyinen mies onkin sit säästänyt kaiken ja puhuukin ihan liikaa. Eilinen oli taas uus pohjanooteeraus. Olin panostanut todella paljon ruuanlaittoon, niin ajassa kuin raaka.aineissakin. No mies olikin kyl sit tyytyväinen, ja sanoi "Mun Exien lahjat ei ollut tosiaankaan keittiössä".  Ai ku kiva... kiitti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen puhunut existä nyxän kanssa. Entinen elämä on minun historiaani ja toki jossain määrin on tärkeä tietää mitä toinen on kokenut, kunhan pysyy kohtuudessa, eikä kerro ihan kaikkea. Mieheni voi myös kertoa omasta menneisyydestään minulle ja on jotain kertonutkin.

Vierailija
2/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Tuohan oli ihana kohteliaisuus. Onneksi en ole mies, jos useimmat naiset ovat tuollaisia nipottajia. Mä oon onnesta soikeena, jos mua ja exiä verrataan minun edukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:18"]

Haha! Tuohan oli ihana kohteliaisuus. Onneksi en ole mies, jos useimmat naiset ovat tuollaisia nipottajia. Mä oon onnesta soikeena, jos mua ja exiä verrataan minun edukseni.

[/quote]

Ap. Siis kehutaan siten, että kehutaan exien sänkytaitoja...

Vierailija
4/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä tippaleipäaivopäättelyä. Mitäpä, jos kysyt asiaa aivan suoraan mieheltäsi? Hän tuskin tarkoitti sitä noin.

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:18"]

[/quote]

Ap. Siis kehutaan siten, että kehutaan exien sänkytaitoja...

[/quote]

Vierailija
5/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tulkitsen tuon niin, että exät eivät ole olleet kaksisia kokkeja. Tuosta kommentista ei voi vetää sen pidemmälle meneviä johtopäätöksiä. Missään ei kerrota, missä he olivat hyviä.

Vierailija
6/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Hän sanoi sen tavalla ja ilmeillä, josta ei jäänyt epäselvyyttä, etteikö tarkoittanut, että exien taidot olivatkin makuuhuoneessa. Hän on kehunut ennenkin näitten vartaloita ja kertonut sänkyjuttuja ihan vitun karvoista lähtien.

Vierailija
7/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:07"]

Itse olen sellainen, että en halua tuoda vanhoja suhteita edes puheissani uuteen suhteeseen. En ole vetänyt edes astioita mukanani, vaan putsannut kaiken aina pois. Nykyinen mies onkin sit säästänyt kaiken ja puhuukin ihan liikaa. Eilinen oli taas uus pohjanooteeraus. Olin panostanut todella paljon ruuanlaittoon, niin ajassa kuin raaka.aineissakin. No mies olikin kyl sit tyytyväinen, ja sanoi "Mun Exien lahjat ei ollut tosiaankaan keittiössä".  Ai ku kiva... kiitti.

[/quote]

kuinka sä olet valinnut noin tyhmän miehen, ihmettelen.

Vierailija
8/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:07"]

[/quote]

kuinka sä olet valinnut noin tyhmän miehen, ihmettelen.

[/quote]

Ap. Vihdoinkin joku tajus, kuinka tökerö (törkeä, tyhmä...) "kiitos" toi oli.

Vierailija
9/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ajattele noin pitkälle kuin mitä ap kuvittelee. Luojan kiitos!

Vierailija
10/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:33"]

Ap. Hän sanoi sen tavalla ja ilmeillä, josta ei jäänyt epäselvyyttä, etteikö tarkoittanut, että exien taidot olivatkin makuuhuoneessa. Hän on kehunut ennenkin näitten vartaloita ja kertonut sänkyjuttuja ihan vitun karvoista lähtien.

[/quote]

Oh. Ymmärrän, ettet halua menneisyyttä jaettavan nykysuhteessa. Miehesi ei selvästikään ymmärrä yksityisyyden ja hioenotunteisuuden päälle. En haluaisi olla hänen seurustelukumppaninsa, joskaan en exäkään.

MIkset jo mene?

Vierailija
11/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:33"]

[/quote]

Oh. Ymmärrän, ettet halua menneisyyttä jaettavan nykysuhteessa. Miehesi ei selvästikään ymmärrä yksityisyyden ja hioenotunteisuuden päälle. En haluaisi olla hänen seurustelukumppaninsa, joskaan en exäkään.

MIkset jo mene?

Ap. Ei jaksais taas alottaa kaikkea alusta. Kaipa saan mahahaavan ja sydänvaivat ennemmin...

[/quote]

Vierailija
12/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva tietää mitä ne oikein ajattelee tuollaisia laukoessaan. Onneks kaikki ei ole yhtä tökeröitä. Mulla jai yks lupaava tapaus heti kättelyssä, kun se totes vehkeestään, että "eikös olekin komia, tätä on moni nainen kehunut". Ihan sama miten se sen ajatteli, mutta fiilikset hävis samantien.

Vierailija
13/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:48"]

Olispa kiva tietää mitä ne oikein ajattelee tuollaisia laukoessaan. Onneks kaikki ei ole yhtä tökeröitä. Mulla jai yks lupaava tapaus heti kättelyssä, kun se totes vehkeestään, että "eikös olekin komia, tätä on moni nainen kehunut". Ihan sama miten se sen ajatteli, mutta fiilikset hävis samantien.

[/quote]

Ap. No samansuuntaisia on mun mies laukonut. Eli sanoi aikanaan et; "Naiset on aina tykänny naida mun kans". ....   Ei tosiaan sytytä tollaset kommentit...

Vierailija
14/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:46"]

Ap. Ei jaksais taas alottaa kaikkea alusta. Kaipa saan mahahaavan ja sydänvaivat ennemmin...

[/quote]

Eihän sun tarvitse ajatella alusta aloittamista, vaan pitää huoli siitä, että sun kotona sulle ei vittuilla ja sua kohdellaan kunnioittavasti. Tällä hetkellä näyttää siltä, että siihen päästäksesi sun on laitettava ukko pihalle. Se, tuleeko sijalle joskus joku uusi ja parempi ukko, on jatko-osan asia.

Itsekunnioitus. Uskallus olla yksin. Itsetuntemus.

Et kai luule, että olet onnellisempi epäonnistuneessa suhteessa kuin yksin?

Vierailija
15/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Joo näitä epäonnistuneita on riittänyt. Usko mennyt koko touhuun. Aina on mies esittänyt vuoden tosi herrasmiestä, ja sit onkin kuoriutunut piereskelevä, omahyväinen ja asiaton moukka.

Vierailija
16/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ensivaikutelma on valetta lähes aina. Pitkäänkin pystyy pitämään kulissia yllä. Nykyisessä miehestäkään ei ole mitään jäljellä siitä, mitä oli aluksi. Oltu yhdessä 5 vuotta. Aluksi panosti siistiin ulkonäköönkin. Enään ei ole tehnyt sitä ainakaan 3 vuoteen.

Vierailija
17/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena miesystävä joka kuvaili yksityiskohtaisesti kaikkea exiensä kanssa tekemää, kehui estoitta näiden ulkonäköä (olivat toki kauniimpia kuin minä), estottomuutta sängyssä jne.

Mies kehuskeli estoitta myös omia lahjojaan sängyssä kuvaillen kuinka moninkertaisia orgasmeja exät olivatkaan saaneet. Yhdeltä oli tainnut ihan taju lähteä. Oli vika sitten vaikka minussakin, mutta ei hirveästi parantanut minun tilannettani. En saanut kertaakaan parin vuoden suhteen aikana. En tiedä mitä ajattelin kun oli miehen kanssa niinkin pitkään.

Vierailija
18/18 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma mitä logiikkaa...Pakko miehenä kommentoida että ap:n mies ei tässä tapauksessa varmasti tarkoittanut muuta kuin sanoi! Tuohan on ihan päivänselvä vilpitön kohteliaisuus, eli halusi kertoa vaimolleen kuinka hyvä nainen hänellä nyt on kun on hyvä keittiössä ym..

Itsekin olen saanut vastaavanlaisissa tilanteissa riidan aikaiseksi, siis kehumalla naista. Ei siihen tarvita edes exiä mukaan.

Naisille antaisin neuvon: Älkää tulkitko niin herkästi. Mies yleensä sanoo suoraan mitä ajattelee. Ja välillä ajattelemattomuuttaankin ;) Kohteliaisuudet kuitenkin kannattaa ottaa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän