Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tää koko sivusto eilen alhaalla, vai oliko vika mun nettiyhteydessä?

Vierailija
18.02.2013 |

Kokeilin pari kertaa tulla tänne, mutta molemmilla kerroilla tuli vaan joku epämääräinen virheilmoitus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä palstailin koko päivän

Vierailija
2/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa on ollut eilen ja on edelleen. Välillä toimii firefoxilla. Explorerilla ei ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 03:34"]

kyllä mä palstailin koko päivän

[/quote]

No onpa ihme. Mulla ei sitte linjat vaan pelanneet.  ap.

Vierailija
4/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 03:37"]

Vikaa on ollut eilen ja on edelleen. Välillä toimii firefoxilla. Explorerilla ei ollenkaan.

[/quote]

Ahaa, no sitte osuin silloin kokeileen kun oli vikaa. ap.

Vierailija
5/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika saattoi olla selaimessa, ei nettiyhteydessä sinällään. Mulla ei toiminut FF eikä Chrome, vain IE. Tänään toimii Chrome, muita en ole kokeillut.

Vierailija
6/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 03:40"]

Vika saattoi olla selaimessa, ei nettiyhteydessä sinällään. Mulla ei toiminut FF eikä Chrome, vain IE. Tänään toimii Chrome, muita en ole kokeillut.

[/quote]

No minullakin yhteys kyllä toimi kaikkialle muualle, ei vaan tälle palstalle ja käytän selaimena Chromea.  ap.

Vierailija
7/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä taitaa olla muutama, joilla on koko ajan toiminut tää ihan hyvin.

-kakkonen

Vierailija
8/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika saattoi olla selaimessa, ei nettiyhteydessä sinällään. Mulla ei toiminut FF eikä Chrome, vain IE. Tänään toimii Chrome, muita en ole kokeillut.[/quote]

Jos selain toimii kaikilla muillla sivuilla paitsi täällä, niin vika on täällä eikä selaimessa.

Yrittävätköhän kuumeisesti korjata virheitä, mutta sitten samalla luovat uusia, kun selaimet toimii ja ei toimi ja taas toimii.

Tänään olen yrittänyt yli 20 kertaa lähettää viestiä. Onnistuukohan nyt varmenteen kanssa...

Kysyy "Kirjoita numeroina ilman välilyöntejä neljä kolme yksi *" ja kirjoitan 431.

Ei, yritän uudestaan, nyt 975.

Vierailija
9/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua är-syt-tää!

tuleekohan tämä viesti perille.

Vierailija
10/10 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 03:45"]

Vika saattoi olla selaimessa, ei nettiyhteydessä sinällään. Mulla ei toiminut FF eikä Chrome, vain IE. Tänään toimii Chrome, muita en ole kokeillut.[/quote]

Jos selain toimii kaikilla muillla sivuilla paitsi täällä, niin vika on täällä eikä selaimessa.

Yrittävätköhän kuumeisesti korjata virheitä, mutta sitten samalla luovat uusia, kun selaimet toimii ja ei toimi ja taas toimii.

Tänään olen yrittänyt yli 20 kertaa lähettää viestiä. Onnistuukohan nyt varmenteen kanssa...

Kysyy "Kirjoita numeroina ilman välilyöntejä neljä kolme yksi *" ja kirjoitan 431.

Ei, yritän uudestaan, nyt 975.

[/quote]

Totta, vika ei tietenkään ole selaimessa itsessään, vaan siinä, ettei palstaa ole testattu aukottomasti sopivaksi tietylle selaimelle. :) Kirjoitin vähän huolimattomasti.

t:6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi