Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain seurapiirivaimolta?

Vierailija
04.05.2013 |

Sana on vapaa. :) Vietän elämääni etelä-Euroopassa mieheni ja kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa. Minua voisi verrata ehkä kotirouva Lontoossa -blogiin tai Solsidanin Mickaniin.

Saa kysyä ja kommentoida!

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormuksessa on simppeli, suuri timantti. Arvoltaan lähemmäs kymppitonnin. 

Kotimme on 300 neliön omakotitalo, lisäksi muutama loma-asunto, ja yksi kaupunkiasunto, kerrostalon kattohuoneistossa. 

Hienoin matka on ollut ehkä Bora Boralle, se oli todella upea paikka. Tykkään myös Meksikosta. Vain yhtä hienoa hotellia en osaa nimetä, mutta the Ritz-Carltonin hotellit ovat makuuni. 

Meillä käy siivooja muutaman kerran viikossa, sekä lapsenvahti. 

Vierailija
22/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maarittelet seurapiiri-vaimon? Kotirouva Lontoossa ei ole millaan muotoa seurapiiri-vaimo ja olisi varmaan jarkyttynyt jos hanet siten kuvailtaisiin. 

Terveisin. ei-seurapiirivaimo, yhden lapsen aiti, rikkaan miehen vaimo, osa-aikatoissa kayva ulkosuomalainen jo 20v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksesi?

Vierailija
24/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että moni ei tätä jaksaisi eikä tämä kaikille ole se unelmaelämä. Rehellisesti minulle ei ole mitään väliä kadehtivatko ihmiset meitä, ei sillä ole mitään merkitystä. Jokaisella on vain yksi elämä, joten se kannattaa käyttää niin kuin itse haluaa.

Ymmärrän kyllä, että monet eivät voisi kuvitella elämäänsä jonkun toisen siivellä. Arvostan suuresti naisia, joilla on menestyvä ura ja pystyvät myös kasvattamaan lapset. Kaikkien elämä kuitenkin menee eri tavalla, ja minulla se on mennyt näin. En silti vaihtaisi päivääkään pois. 

Kaikkein tärkeintä minullekin on olla äiti, lapset ovat elämäni suurin saavutus eikä mikään mene heidän edelleen. 

Rahoitamme elämämme ihan mieheni työllä. 

Vierailija
25/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 23:41"]

Koulutuksesi?

[/quote]

No seurapiirivaimo, eikös se käy selväksi ap:n kirjoituksista... :D

Vierailija
26/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kesti, että kehittelit tämän provosi?

Ja jos väität, ettet kehitellyt, kerro mirrisi, puutarhasi, kiitoratasi, karvalaukkusi tyyli, sekä miehesi perverssimmät fetissit

Vierailija
27/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelin seurapiirivaimon jo aikaisemmin, mutta kotirouva Lontoossa blogin vertauksella tarkoitin, että elämämme ovat ehkä aika samanlaista. En ole varma käykö kyseinen bloggari töissä, mutta ainakin meillä molemmilla on ulkomaalainen varakas mies, samanikäiset lapset, mahdollisuus ylelliseen elämään ja matkusteluun jne. 

Vierailija
28/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö mitä tapahtuu kun rupsahdat? En kysy tätä pahalla, itse tuossa tilanteessa (toisen siivellä) pelkäisin.. rikkaat miehet tapaa vaihtaa aina nuorempaan ja kauniimpaan..

Vierailija
29/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi käyttää aikaani tälläisten provojen kehittelyyn, tai muutenkaan keksiä näitä juttuja päästäni. Eli ihan totta tämä on. 

En usko että kenellekään kiinnostaa puutarhani tai mieheni fetissit, tai vaikka kiinnostaa niin niitä te ette tule kuulemaan. :)

Vierailija
30/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua varmaan moni kadehdi. Miksi kadehtisi? Ei isot timanttisormukset tuo onnea ja kaikki muu kertomasi on aika hohdotonta ja pinnallista. Jos haluaa ravintolaan on parempi olla kaverien kanssa kuin edustustilaisuudeessa. Tai olla vaan kotona lasten kanssa. Jos sinulla on rahaa hoitaa ulkomuotoasi,(tavallista enempi) niin onnea vaan, hyvin pinnallista. En ole kateellinen, toivon kaikkea parasta sinullekin. 

Vierailija
31/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 23:42"]

Rahoitamme elämämme ihan mieheni työllä. 

[/quote]joka on..

Vierailija
32/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää että rupsahdan tai vanhenen. Jos mies vaihtaa sen takia nuorempaan, niin sitten on liitossa jotain muutakin vikaa.

Olen vain tyytyväinen, ettei minua kadehdita. Ei kannata käyttää aikaa sellaiseen ja sehän vain kertoo että omassa elämässä on asiat hyvin, jos ei tarvitse kadehtia muiden elämää! :) Ajattelen muutenkin aina, että älä kadehdi niiden iloja joiden suruja et tiedä.

Vierailija
33/79 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on oma yritys.

Vierailija
34/79 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvailisit itseäsi?

Vierailija
35/79 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailisin itseäni huumorintajuiseksi, rakastavaksi, välittäväksi ja hyväsydämiseksi. Haluan että läheisilläni on kaikki hyvin. Tulen onnelliseksi pienistä asioista ja innostun helposti uusista jutuista. Äitinä olen aika huolehtivainen mutta rento. Osaan myös nauraa itselleni. Minulla on myös välissä aika voimakas tahto, ja kun päätän jotain, myös teen sen. En anna helposti periksi. Olen välissä myös liian äkkipikainen.

Vierailija
36/79 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 viela.  kysyin seurapiiri vaimon maarittelya. okei. voisin siis maaritella itseni seurapiiri vaimoksi. mieheni on ison firman johtotehtavissa, meilla on iso talo wimbeledonissa, kayn joskus illallisella miehen firman tyyppien (ja asiakkaiden) kanssa, meidan ei tarvitse miettia onko varaa lomaa kunhan vaan varataan matkat. en SILTI katso olevani seurapiiri vaimo. mies ei perusta 'viihdyttamisesta' jos ei ole aivan valttamatonta (on kai niin iso pomo ettei tarvitse). olen pitanyt oman tyoni osa-aikaisenai koska en halua olla toimeton (tai vain kayda pedikyyreissa ja salilla). En ole designer ostaja, kokkaan kaikki ruoat itse, siivooja tosin kay 6 tuntia viikossa. Haloo????

Vierailija
37/79 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasit miehesi? Minkä ikäisiä olette, kauanko olette olleet yhdessä?

Mistä löytää tuollaisen miehen... nimim. samanlaisesta elämästä haaveileva.

Vierailija
38/79 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin sanoin, niin mun puolesta jokainen saa viettää minkälaista elämää haluaa, kunhan itse on tyytyväinen! :) 

Olemme mieheni kanssa kolmikymppisiä, yhdessä olemme olleet viisi vuotta. Tapasimme yhteisen tuttavamme juhlissa.

Vierailija
39/79 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, joku kyseli kelloistani. Hienoin kello on mieheltäni lahjaksi saatu Rolex. Lisäksi minulla on muutama Omega, joita käytän paljon. Sitten on edullisempia kelloja, kuten Hilfiger, Michael Kors ja DKNY jne.

Vierailija
40/79 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitteko ulkomailla? Olitko silloin jo "piireissä" vai "tavis"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme