Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tilannut ruokaa netistä?

Vierailija
17.02.2013 |

Kiinnostaisi ruoan tilaaminen netistä. Onko kokemuksia miten toimii?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppahalli24 ainakin arvosteluissa ollut viime aikoina ylivoimanen ykkönen! tuttavatkin ovat suositelleet hurjasti, huima apu meille perheellisille!

Vierailija
2/31 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vaan ruokakasseja, joissa on raaka-aineet useampaan ruokaan, säästyy kauppareissulta plus miettimiseltä ja saa uusia ideoita.

http://www.keittiokaveri.fi/fi/etusivu/

http://www.neljanruoka.fi/fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningaskuluttajassa oli kuulemma ollu vertailu, en nähny ja enää ei näy arenassa, mutta juttu vielä löytyy:

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/04/10/verkon-ruokakaupassa-tarjous-ei-aina-ole-tarjous

Vierailija
4/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pistin Luomulaatikolle tilauksen menemään. Tein tilauksen, maksoin ja noudan sen sovittuna päivänä töistä kotiin ajaessani. Kotiinkuljetus onnistuisi, jos oma aikatauluni sen sallisi, mutta tällä hetkellä mielummin näin.

Nettiruokakauppaa käytin vallan ulkomailla asuessani. Ilman autoa ruokatavaroiden raahaaminen rattaita lykäten 3 km ylämäkeen ei sujunut keuhkotautisena niin kuin toivoin, joten rohkenin kokeilla nettiostoksia. Pari toimittajaa kokeilin, ennen kuin se oikea löytyi. Toimiva, luotettava ja hyvälaatuinen nettiruokakauppa on se, mitä eniten jäin kaipaamaan palatessani kotimaahan. Ruokaostokset on paljon mukavampi tehdä tässä nojatuolissa istuen kuin ruuhkaisessa kaupassa palellen. Säästöäkin kertyi, kun heräteostokset, varsinkin karkit jäivät tilaamatta. Nykyisellä asuinpaikallani ei ole paljoa vaihtoehtoja valittavana, joten näillä mennään

Vierailija
5/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullu kokeiltua ruuan ostamista netistä. Jotenkin se ei vaan tunnu kovin kätevältä. Jos ostokset pitää mennä hakemaan jostian, niin samalla ne käy siten myös keräämässä itse. Jos ne taas tulisi toimituksena kotiin, niin sitten pitäisi tietään että mihin aikaan haluaa tilausken ja olla silloin myös kotona. Sekään ei tunnu kovin mukavalta että joku muu valikoisi kasvikset yms. tuotteet, eikä pääsisi vertailemaan hyllystä kilohintoja ja mahdollisia tarjouksia yms.

Ostoksilla käyminen on yksi tapa viettää vapaa-aikaa, tuotteiden valikoiminen ja ostaminen on kivaa.

Periaatteessa voisin kyllä kuvitella tilaavani jotain tuttuja peruselintarvikkeita säännöllisesti netistä. Mutta toiminan pitäis olla sen tyylistä että voisin vähän ennen  töissä lähtöä naputella ostoslistan ja kotiin mennessä napata kassin autoon jostain drive in noutopisteestä, niin kuin hesen autokaustalta.

Vierailija
6/31 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ulkomailta. Hyvin toimii, jos erikoisempia aineita haluaa ostaa eikä ole turhan kiire toimituksen kanssa. Britanniasta ja Saksasta olen tilannut. Etnisiä tuotteita paremmin saatavilla siellä kuin Suomessa.

Vierailija
7/31 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/31 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista. Hyvin toimi!

Vierailija
9/31 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/31 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ainakin 7 vuotta. Ihan välttämätön kun on autoton suurperhe ja vielä oon perhepäivähoitajakin niin pari kertaa kuussa tulee tilattua. Nykyään Alepasta, ennen Ruokanet ja Ruokatoriko se toinen oli. Saa kerralla kaapit täyteen ruokaa eikä vaadi kuin näpyttelyä koneella.

Se mikä on mielenkiintoista on että ostan osittain eri tuotteita netistä kuin mitä kaupasta ottaisin. Kaupasta lähtee usein aina ne samat enkä muihin vilkaisekaan, netistä tulee tilattua uusiakin juttuja, huomio kiinnittyy ehkä eri tuotteisiin. Heräteostosherkkuja ei tule netistä osteltua, unohdan yleensä ees että se karkkiosastokin on olemassa, kaupassa en koskaan:D

Vierailija
11/31 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme, joistain prismoista saa tilattua. Erittäin tyytyväisiä olemme. 

Vierailija
12/31 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppahalli24.fi niminen firma ainakin mainostaa nyt paljon, en ole itse vielä kokeillut, mutta kuulostaa tosi houkuttelevalta ajatukselta saada ruoat kotiin ilman että täytyy käydä kaupassa! Vois kokeilla ens viikolla.

Vierailija
13/31 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepastakin saa

Vierailija
14/31 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepa on hyvä ja halpa.

Vierailija
15/31 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kauppakassipalvelua käytetään. Erittäin toimiva ja kätevä. Meiltä säästyy aikaa ja hermoja. 

Vierailija
16/31 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzasta olen tilannut. Hyvin toimii. ;)

Vierailija
17/31 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoruokakaupoista olen tilannut esimerkiksi teetä ja erilaisia pähkinävoita.

Vierailija
18/31 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tilannut ruokaa www.greenstreet.fi stä ihan nopeesti toimittaa tuotteet eikä oo kallista

Vierailija
19/31 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia?

Vierailija
20/31 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Kauppakassi-palvelusta muutaman kertaa kun minulla oli jalka leikattu enkä päässyt oikeen liikkumaan muuten kun kotona. 

Tuoretuotteet oli tuoreita, maitotuotteissa yhtä pitkä aika parasta ennen-päivään kun itse kaupasta olisin ostanut. Vihannekset hyviä, paistopisteen pullat ja tilaamani leivät  tuoreita, vaikkakin toki viilentyneitä jo. Kaikki oli pakattu siististi ja pakastetuotteet oli erikseen, varmastikin oli ollut pakkasessa siihen asti kunnes tuotetta lähetään kuljettamaan, ne oli vielä ihan jäässä.

Tilasin nämä yleensä tiistaiksi, jolloin voin kuvitella että uusi toimitus tullut kauppaan. Arkipäivien toimitusta siis suosittelen.

Erittäin kätevä tommosessa tilanteessa. Toivottavasti ei jatkossa tule tilannetta että en itse pääse kauppaan, mutta jos tulee niin varmasti tilaan uudestaan.

Isoa peukkua!