Tripla vai Redi?
Kommentit (23)
Ei nyt kotona sijana kumpikaan! Ei todellakaan.
Ei se koe ona ole mihinkään hävinnyt.
Vähän riippuu mitä etsii. Itse olen pitänyt enemmän Redin valikoimasta. Molemmat on ensimmäisellä kerralla sokkeloisia.
Redi ilman muuta boikottiin. Jos olet vanhus, varo vartijoita.
Triplassa paremmat liikkeet ja ravintolat, mutta Redissa on mm loistava parkkihalli, jos autolla pitää tulla. Liikkeitä vaan on vähän niukasti.
Vaikka asun lähempänä Rediä, käyn mielummin Triplassa. Kyse ei ole liikkeistä vaan siitä, että Redin kauppakeskuksen pohjaratkaisu on sekavuudessaan umpisurkea.
Yleensä tosin menen keskustaan, koska siellä on Kampinkeskus, Forum, Stocca, Sokos ja paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Pidä sinä vaan sijaa kotonasi ja lue kokeisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Triplassa paremmat liikkeet ja ravintolat, mutta Redissa on mm loistava parkkihalli, jos autolla pitää tulla. Liikkeitä vaan on vähän niukasti.
Redin parkki on ihan hyvä, mutta vain tunnin ilmainen aika on liian lyhyt. Juu en aio asentaa kännykkääni oikeuksia rohmuavaa parkkisovellusta.
Triplassa tulee käytyä joka arkiaamu kun vaihdan junaa siellä. 24h alepasta ostan töihin eväät.
Redi, se on rauhallisempi ja väljempi, hyvä tarjonta. Helppo tulla autolla, metrolla nopeasti eteenpäin.
Redi. Ei se niin sokkeloinen ole. Harmi, että S-kauppa puuttuu.
Tripla on aivan älytön: kerroksia ei pysty vaihtamaan helposti. Liukuportaat on aina eri puolella kerrosta joten jokainen kerros on kierrettävä. Hissitkin kuljettavat vain kaksi kerrosta kerrallaan, hissinvaihto joka välissä.
Toivottavasti olen väärässä, mutta siellä on täysin mahdotonta liikkua. Onko joku helppo reitti Prismasta seiskan ja ysin pysäkille? Kolme kerrosta ylös kiertämällä noita liukuportaita, sitten maantasakerroksen toiseen päätyyn ja siellä vielä ulkona yhdet rappuset alas. Raahaa siinä painavia ruokakasseja, kun liukuportaissakin on vielä ne keskitötteröt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset käyttävät ennakoivaa tekstinsyöttöä, jos eivät edes näin lyhyessä viestissä jaksa oikolukea tekstiään vaan lähettävät tällaista sekasotkua? Vai olenko vain tosikko enkä ymmärrä, että noiden ennakoivasta tekstinsyötöstä tulevien virheiden pitäisi olla hulvattoman hauskoja ja minun tulisi nauraa itseni kippuralle...
Vähän riippuu mitä etsii mutta useammin tulee käytyä Redissä. Siellä on omaan makuun sopivammat liikkeet ja paljon kompaktimmin. Ehkä jos menisi pelkästään syömään, niin sitten Tripla. Siellä on enemmän semmoisia ravintoloita, joissa viettää aikaa pidempäänkin.
Tripla jos haluat muutakin kuin sen mitä löydät ihan joka keskustasta ja ostoskeskuksesta.
No se riippuu, mitä hakee. Onhan Tripla ihan eri kokoluokkaa ja tarjonta tietysti parempi, ja Prismasta plussaa. Käyn siellä ihan mielellään toisinaan.
Mutta Redi on tuossa mun naapurissa, joten siellä tulee käytyä usein. Se on sellainen jotenkin sympaattinen ja rauhallisempi paikka - vaikka olen kyllä puolueellinen, pakko myöntää. Ja onhan se sokkeloinen, vaikka se nyt ei enää ole ollut mulle ongelmana pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Redi. Ei se niin sokkeloinen ole. Harmi, että S-kauppa puuttuu.
Tripla on aivan älytön: kerroksia ei pysty vaihtamaan helposti. Liukuportaat on aina eri puolella kerrosta joten jokainen kerros on kierrettävä. Hissitkin kuljettavat vain kaksi kerrosta kerrallaan, hissinvaihto joka välissä.
Toivottavasti olen väärässä, mutta siellä on täysin mahdotonta liikkua. Onko joku helppo reitti Prismasta seiskan ja ysin pysäkille? Kolme kerrosta ylös kiertämällä noita liukuportaita, sitten maantasakerroksen toiseen päätyyn ja siellä vielä ulkona yhdet rappuset alas. Raahaa siinä painavia ruokakasseja, kun liukuportaissakin on vielä ne keskitötteröt.
on, prismasta (siis jos olet alakerrassa eli ruokakaupassa) liukuportaat ylös, sitten seuraavat liukuportaat ylös, olet 3. kerroksessa. Siitä eteenpäin, siis juna-asemaa kohden, vielä yhdet eteen tulevat liukuportaat ylös, n. 30m eteenpäin ja voila, olet juna-asemalla, ovista ulos ja ratikkapysäkille. Vie ehkä 4 min.
Tripla on uudempi, joten sinne (juna-asema+++). Redistä liikkeet sulkee ovensa, kun ei ole asiakkaita.
Triplassa on sentään myös osaava kauppakeskuksen johto. Rediä saatiin vetämään pelkkä ylioppilas, kukaan muu ei enää suostunut.
Vaikka asun Redin lähellä, käyn mielummin Triplassa. Redi on tosi sekava ja sokkeloinen.