Mitä mieltä tästä? Mieheni on ollut kaverinaisen kanssa baarissa
ehkä 20 kertaa ja jatkoilla myös. Samassa ajassa hän on vienyt mut ulos 2 kertaa. Hyväksyisitkö sinä?
Kommentit (22)
Ap:"Haluan panna nyt pisteen tuolle touhulle."
Ikävä kyllä luulen, että miehesi haluaa panna ihan muuta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 13:30"]
En annakaan. Mies on kertonut vasta monen kerran jälkeen, missä oli ja kenen kanssa. Olin luullut että hän oli vain mennyt ja nähnyt sattumalta tuttuja. Haluan panna nyt pisteen tuolle touhulle. Mutta koska mies ei ole kertonut eikä pyytänyt lupaa mennä, en voi luottaa häneen pätkääkään. Minusta hänen pitää olla nyt kotona. Juhlat on juhlittu. AP
[/quote]
Minusta olisi parasta, jos heität miehen pellolle. Kyllä se on aika varma juttu, että hänellä on suhde tähän naiseen, ja "luvan kanssa" kuvittelee naiskentelevansa. Tiedän ettei oo kivaa kuultavaa, ja että on vaikeeta, mutta pitkällä tähtäimellä se olis sun omaks parhaakses.
mä käyn harvoin, mutta kun käyn lähes joka kerta yhden miespuoleisen ystävän kanssa. ollaan tunnettu vuosia kaueemin kuin mieheni kanssa. muta vasta nyt, viime parin vuoden aikana olen alkanut tuntea vetoa tuota ystävää kohtaa. saan pidettyä itsenimkurissa, mutta en tajua mi8stä se veto tulee!! oon siis päättäny vältellä lähtemistä juurikin kahdestaan. selvinpäin kyllä pystyn viettää aikaa hyvinkin ilman sen syvällisempiä tuntemuksia.
sitä vain että, tiedä häntä mitä tekee. ei välttämättä ystävyyttä kummempaa.
mä käyn harvoin, mutta kun käyn lähes joka kerta yhden miespuoleisen ystävän kanssa. ollaan tunnettu vuosia kaueemin kuin mieheni kanssa. muta vasta nyt, viime parin vuoden aikana olen alkanut tuntea vetoa tuota ystävää kohtaa. saan pidettyä itsenimkurissa, mutta en tajua mi8stä se veto tulee!! oon siis päättäny vältellä lähtemistä juurikin kahdestaan. selvinpäin kyllä pystyn viettää aikaa hyvinkin ilman sen syvällisempiä tuntemuksia.
Lähdetkö sä miehesi kanssa baariin ja jatkoille? Vai mitä tuo sinun ulos vientisi sisältää?
Ovatko olleet kahdestaan vai isommalla porukalla? Ei varmaan kivalta tuntuisi, oli kummin vaan.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 12:48"]
Ovatko olleet kahdestaan vai isommalla porukalla? Ei varmaan kivalta tuntuisi, oli kummin vaan.
[/quote]
Kaksin ovat. Mua ei pyydetä mukaan eikä mies kysy lupaa, lähtee vaan. Mies pääsee lähtemään, koska mä hoidan lapsia. Saan sitten myöhemmin kuulla, että oli siellä ja sen kanssa. AP
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 12:48"]
Lähdetkö sä miehesi kanssa baariin ja jatkoille? Vai mitä tuo sinun ulos vientisi sisältää?
[/quote]
En voi lähteä baariin tuosta vain, kun on lapset. Jatkot on naisen luona, eli meillä se tarkoittaisi kaksin kotiin tulemista. AP
No tähän, jos mihin sopii se JSSAP
No tähän, jos mihin sopii se JSSAP
No johan on hölmö kysymys, en tietenkään suostuisi. Vain idiootti suostuisi.
Kysy mieheltäsi, olisiko yhtä paljon k.o. tyypin kanssa, jos se olisi mies. Itselläni tällaiset itsetutkiskelut ovat paljastaneet asioita, joita en ole tiedostanut aiemmin.
Voit kysyä myös itseltäsi, haittaisiko tuo sinua, jos kaverinainen olisi kaverimies. Jos ei, kannattaa keskustella mustasukkaisuudestasi ja siitä, onko siihen aihetta. Jos kyllä, taidat olla kateellinen ensisijaisesti vapaa-ajasta ja silloin kannattaa keskustella siitä, onko ok, että miehesi liesuaa baareissa sun hoitaessa lapsia kotona.
Ja kannattaa mietiskellä sitäkin, haluaisitko itse mennä niin kuin miehesi vai haluaisitko, että mies on kotona niin kuin sinäkin.
Ja ennen kaikkea kannattaa keskustella. Ei riidellä. Keskustella.
Ei voi olla totta, että annat kohdella itseäsi noin. Olisin erittäin epäileväinen tuon kaveruussuhteen laadusta. Miksi olla parisuhteessa, jos bilettäminen toisen naisen kanssa on tärkeämpää. Todella lapsellista käytöstä mieheltäsi. Tee loppu tuollaisesta jyrkästi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 13:23"]
Ei voi olla totta, että annat kohdella itseäsi noin. Olisin erittäin epäileväinen tuon kaveruussuhteen laadusta. Miksi olla parisuhteessa, jos bilettäminen toisen naisen kanssa on tärkeämpää. Todella lapsellista käytöstä mieheltäsi. Tee loppu tuollaisesta jyrkästi.
[/quote]
En annakaan. Mies on kertonut vasta monen kerran jälkeen, missä oli ja kenen kanssa. Olin luullut että hän oli vain mennyt ja nähnyt sattumalta tuttuja. Haluan panna nyt pisteen tuolle touhulle. Mutta koska mies ei ole kertonut eikä pyytänyt lupaa mennä, en voi luottaa häneen pätkääkään. Minusta hänen pitää olla nyt kotona. Juhlat on juhlittu. AP
Itse olen myös ollut miehen kanssa baarissa puolen vuoden sisällä kahdesti, vaikka mies ollut (mies- ja naiskavereiden) kanssa lähemmäs kymmenen kertaa. Eikä itseä haittaa, vaikka jatkoille menevät, menen itsekin omien kaverien kanssa, enkä vain piittaa niin paljon baarielämästä. Miksi kaikki pitää tehdä aina vain puolison kanssa? Ellei sinulla sitten ole halua mennä myös mutta mies kieltää tulemasta mukaan (?) tai epäilet suhdetta?
Mulla on parikin miespuolista kaveria, joiden kanssa käyn ulkona baareilemassa vähintään kerran kuussa. Miestäni se ei haittaa, kun ei itse baareista juuri välitä, tosin meillä ei ole pieniä lapsiakaan enää..
En kerro etukäteen, että nyt oon sen ja sen kanssa menossa, kerron jos puoliso kysyy.
Ja ihan on viatonta touhua :) Oon nämä kaverini tuntenut teinistä asti! On vaan mukava hengailla yhdessä kaveriporukassa, ne vaan sattuvat olemaan eri sukupuolta kuin minä.
"Juhlat on juhlittu" tekis mieli sanoa sun miehelle, että jätä se vaimo..