Mitä mieltä tästä? Mieheni on ollut kaverinaisen kanssa baarissa
ehkä 20 kertaa ja jatkoilla myös. Samassa ajassa hän on vienyt mut ulos 2 kertaa. Hyväksyisitkö sinä?
Kommentit (22)
Joskus on hyvä antaa siimaa, joskus ei. En antaisi "paholaiselle pikkusormea" ja usein tällaisissa tapauksissa kyse on juuri siitä. Mikset itse ole mukana baarissa? Silti täytyy sanoa, että olisi ok, jos olisin oikeasti 100% varma, että mitään ei kehity noiden kahden välille. Minulla itsellä on tosi harvassa miehet, joiden kanssa ei taatusti mitään kehittyisi, vaikka olisin tekemisissä vaikka päivittäin heidän kanssaan ja samoissa juhlissa. Siis mieti, voisiko kehittyä! Mieti, millainen on tämän kaveri-naisen moraali! Jos "moraalitonta käytöstä" hänellä ollut, en päästäisi omaa miestä iltoja kaksin viettämään "kaverihengessä".
Epäreilua ensinnäkin jo valmiiksi se, että mies aina huitelee ja sinä olet kotona lasten kanssa. Vai pääsetkö itsekin tasapuolisesti yhtä paljon käymään ulkona, jääkö mies lasten kanssa kotiin kun itse menet? Joka tapauksessa, en tiedä nyt miehesi ja tän naisen suhteesta, että onko olleet kauan ystäviä jne onko aihetta olla mustasukkainen, mutta kyllä mullekin särähtää tollanen korvaan. Että usein mennään ja ollaan kahdestaan ulkona. Ja noi jatkot sais mut kyllä kiehumaan! Kyllä teidän pitää puhua tästä, ja sun ottaa selville, onko mustasukkaisuuteen aihetta, onko kumpikaan osapuoli ihastunut toiseen. Vaikka miestäsi ei kiinnostaisi, nainen voi olla ihastunut mieheesi ja silloin tollainen kahdestaan ravaaminen on epäreilua myös sille naiselle, joka voi sitten saada siitä ideoita ja kuvitella, että se on suhteeksi kehittymässä.
Joka tapauksessa miehesi käyttäytyy kyllä todella oudosti jos multa kysytään...