Mitäköhän Tove Janssonilla on perimmiltään ollut mielessä
hänen kehitellessään Hattivatit?
Vai kuka noille on antanut tuon piirroshahmon?
Tero
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 22:29"]
Mua joskus häiritsee se idea että niin niin, lesbo suhtautuu vihamielisesti pippeliin, siitä se lesbous varmaan johtuu ja jos lesbo paranisi vihamielisyydestä niin sitten siitä tulos hetero. En voi puhua lesbojen puolesta koska olen itse hetero, mutta minusta se käy paremmin järkeen niin päin että lesbous aiheuttaa kikkelihylkimisen. Kukapa ei rupeasi hylkimään asiaa jota tuputetaan vaikka ei yhtään kiinnosta, varsinkin kun liikutaan niin aralla alueella kuin seksi.
[/quote]
Mitä sä sekoilet? Ei lesbot useimmiten vihaa peniksiä taikka miehiä ylipäätään.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 09:16"]
hänen kehitellessään Hattivatit?
Vai kuka noille on antanut tuon piirroshahmon?
Tero
[/quote]
tästähän saisit Tero loistavan väitöskirja-aiheen! "Hattivattien symboliikka Tove Janssonin kirjallisuudessa"
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 23:41"]
Muumipeikolla nyt selkeästi on joitakin homoseksuaalisia taipumuksia, niin ihastunut hän siihen Nuuskamuikkuseen tuntuu olevan. Saattaa hän kyllä olla myös bi, koska minusta ihastus Niiskuneitiinkin vaikuttaa aidolta. Toki Nuuskamuikkunenkin voi olla miehiin päin kallellaan. Mistä sen tietää, vaikka heillä on salasuhde Muumipeikon kanssa.
Tuutikki on ihan selvä lepakko ja Hemuli transvestiitti. Nipsua en ole koskaan miettinyt. Veikkaan, että hän on niin itserakas materialisti, ettei tarvitse minkäänlaista kumppania, vaan hänelle riittää ihan oma kiva. Mahdollisesti jokin väline voi olla hänellä messissä, esimerkiksi ametisti, joita hän niin innokkaasti keräili.
[/quote]
Nipsu on ilmiselvä narsisti
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 23:41"]
Muumipeikolla nyt selkeästi on joitakin homoseksuaalisia taipumuksia, niin ihastunut hän siihen Nuuskamuikkuseen tuntuu olevan. Saattaa hän kyllä olla myös bi, koska minusta ihastus Niiskuneitiinkin vaikuttaa aidolta. Toki Nuuskamuikkunenkin voi olla miehiin päin kallellaan. Mistä sen tietää, vaikka heillä on salasuhde Muumipeikon kanssa.
Tuutikki on ihan selvä lepakko ja Hemuli transvestiitti. Nipsua en ole koskaan miettinyt. Veikkaan, että hän on niin itserakas materialisti, ettei tarvitse minkäänlaista kumppania, vaan hänelle riittää ihan oma kiva. Mahdollisesti jokin väline voi olla hänellä messissä, esimerkiksi ametisti, joita hän niin innokkaasti keräili.
[/quote]
Nipsu on ilmiselvä narsisti
Pyh. Hattivatit ovat Tuulikki Pietilän näkemys Toven tarinan hahmoista. Muumipeikko ihailee Nuuskamuikkusen vapaata elämäntapaa eikä se tee siitä homoa. Nipsu on itsekäs, laiska materialisti. Jokainen hahmo on yksi piirre ihmisluonnosta. Pystyn hyvin samaistumaan esim. Mymmeliin. Nuuskamuikkunen on muuten pikku Myyn velipuoli.
Näytin tätä ketjua Markolle ja naurettiin kyllä vedet silmissä. :D Loistava!
Mua joskus häiritsee se idea että niin niin, lesbo suhtautuu vihamielisesti pippeliin, siitä se lesbous varmaan johtuu ja jos lesbo paranisi vihamielisyydestä niin sitten siitä tulos hetero. En voi puhua lesbojen puolesta koska olen itse hetero, mutta minusta se käy paremmin järkeen niin päin että lesbous aiheuttaa kikkelihylkimisen. Kukapa ei rupeasi hylkimään asiaa jota tuputetaan vaikka ei yhtään kiinnosta, varsinkin kun liikutaan niin aralla alueella kuin seksi.