Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen menestysresepti 2020

Vierailija
07.07.2020 |

Keskustellaan ohjelmasta täällä! Mikä tuote on suosikkisi? Saa veikata voittajaa! :)

Kommentit (291)

Vierailija
1/291 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tälle Suomalainen menestysresepti -ohjelmalle muuten omaa ketjua? Tässä ketjussa on käsitelty aika kattavasti Huonon Äidin tuote, mutta olisi kiva vaihtaa ajatuksia muistakin hakijoista, finalisteista ja heidän tuotteista, veikata voittajaa, jne :)

Se Lemna-mies on aika erikoinen tapaus. Eniten tykkään Villipestosta. Myös Rustista haluaisin maistaa. Harmi, ettei ne marjalastut ja mausteiset tofusnackit (Boltsin kehittäjän uutuus) päässyt finaaliin, nekin olisi kiinnostaneet minua.

Huonoa Äitiä en olisi valinnut finaaliin. Ohjelmassa etsitään menestysreseptiä eikä Huonossa Äidissä myydä kuin brändiä, eli sitä pakkausta.

Joo, voisi aloittaa oman ketjun ohjelmalle. Uskomatonta, etteivät ne marjalastut päässeet finaaliin, oli tosi kiinnostava tuote! Olisin ostanut. Ehkä myös tofusnackeja.

Sen Lemna minor -tuotteen (pikkulimaska) idean isän radiomainos oli, hmm, lennokas. Miten se ruotsinkielinen mainoslause menikään? En tiennytkään, että tämä Samuli on mies Silmusalaatti-tuotteiden takana.

Oletteko kokeilleet viime vuoden finalistien tuotteita, joista ymmärtääkseni kaikki pääsi S-ryhmän kauppojen valikoimaan? Mistä tykkäsitte? Itse olen kokeillut vain Juurevaa, vaikka kaikki kyllä kiinnostaa.

Mielenkiintoinen kausi tämäkin! Kiva nähdä millaisiksi tuotteet lopulta muodostuu!

Vierailija
2/291 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.villipesto.fi/tuotteet

Villipeston nettisivuilla näkee jo purnukat. Eli makuina kerkkä ja nokkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/291 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 000e saivat kehitykseen, katsotaan mitä saivat aikaan. Katson nyt tuota 3 jaksoa. Portaissa kävelevät.... Huoh.

Vierailija
4/291 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset ja lemna. Ravintolisä!

Vierailija
5/291 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinipatukka ja äiti, poika yhdistelmä. Näille uusi paketti ja tarina.

Vierailija
6/291 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut vaan sen radiomainosjakson enkä saanut mitään käsitystä mikä se lemna tuote oli. Huonoa äitiä inhoan ihan muista syistä. Villipesto vaikutti ihan hyvältä.

Vierailija
7/291 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä jäljellä villipesto, finpanadas ja mikä on kuudes??

Vierailija
8/291 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villipesto tosiaan oikein mielenkiintoinen uutuus. Viime kaudelta tykästyin Boltsiin ihan mahottomasti, etenkin siihen chilimaustettuun.  Moni hyvä tuote jätettiin pois ja taisi Huono Äitikin päästä (ilman tuotetta!!!) kilpailuun vain suhteidensa vuoksi.

Vierailija
9/291 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä jäljellä villipesto, finpanadas ja mikä on kuudes??

Kalakebab.

Vierailija
10/291 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalakebab nimi vaihtunut ruokavirasto on kieltäny kebab nimen käytön

Vierailija
11/291 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalalastu oli viimeisimmässä jaksossa, kebab tosiaan poistunut.

Vierailija
12/291 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole enää myös nimellä Finpanadas se Rostenin piirakka vaan Rostis.

Vierailija
13/291 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villepesto, Kalalastu tai Rostis. Nuo parhaita. Lemna lennokas, mutta varmaan vähän liiankin. Proteeinipatukoista en välitä, mutta varmaan sellaiseksi tuo hyvä. Huono Äiti täysin paska.

Vierailija
14/291 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villipestoa ja rostista tulen maistamaan, jos ne hyllylle päätyvät. Protskupatukat eivät kiinnosta ja valitettavasti en ole kalan ystävä.

Vierailija
15/291 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät kuulemma ikinä ole kuulleet empanadeista. Mä olen sitten varmaan erityinen kun olen kuullut😁

Tuote vaikutti hyvältä oli se nimi sitten mikä hyvänsä.

Vierailija
16/291 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, kun Finpanadas/Rostis muistuttaa hyvin paljon sulhaspiirakkaa (puolikuun muotoinen riisipiirakka). Innovatiivisuus tulee varmaan uudenlaisesta täytteestä, mutta finaaliin pääsi ns. jo olemassa olevalla tuotteella?

Vierailija
17/291 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

karjalanpiirakka kirjoitti:

Häiritsee, kun Finpanadas/Rostis muistuttaa hyvin paljon sulhaspiirakkaa (puolikuun muotoinen riisipiirakka). Innovatiivisuus tulee varmaan uudenlaisesta täytteestä, mutta finaaliin pääsi ns. jo olemassa olevalla tuotteella?

Tuossahan on pointti ollut alusta asti että se munavoi leivotaan valmiiksi piirakan sisään. Ei minusta sellaista piirakkaa ole ollut olemassa.

Vierailija
18/291 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan viime vuoden suosikkituotteet eivät myyneet kummoisesti meidän Prismassa. Boltseja oli jatkuvasti alennuslaarissa, kunnes lakkasivat myymästä niitä kokonaan. 

Villipesto ei tosiaankaan ole uusi asia, vastaavia on myyty jo pitkään ekokaupoissa ym. 

Kalatuotteet eivät taida myydä nekään, ainakin se kalajauheliha katosi nopeasti myynnistä.

Vierailija
19/291 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin Boltsista chili-versiota ja oli yllättävän hyvää ja jopa koukuttavaa. Napostelin ensin muutaman sellaisenaan jääkaappikylmänä makean sinapin kera. Loput boltsit söin lämpimänä spagetin ja tomaatti-valkosipulikastikkeen kera, oli tosi hyvää. Tykkään siitä siementen tuomasta purutuntumasta.

Juurevan punajuuri- ja valkojuurilevitteitä haluaisin maistaa, mutten ole nähnyt kaupoissa.

Tämän vuoden finalisteista haluaisin maistaa Rostista ja Villipestoa.

Huono äiti -tuotteet kiinnostaa vähiten. Minua häiritsee se, että ruokainnovaatioihin keskittyvässä kilpailussa on mukana tuote, joka myy pelkkää logoa. Siitä einesruoasta ei ole mitään tietoa (maku, laatu).

Vierailija
20/291 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella Huono äiti valittiin, jos ei ol tuotetta vielä? Eikö mitään maisteltu?

Onko saanut ensin 100000 euroa ja nyt vielä 15000 euroa kehitystyöhön vaikka tuotetta ei ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi