Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen menestysresepti 2020

Vierailija
07.07.2020 |

Keskustellaan ohjelmasta täällä! Mikä tuote on suosikkisi? Saa veikata voittajaa! :)

Kommentit (291)

Vierailija
61/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Finnlaysonin yrmy on musta hauska. Kerrankin joku sanoo suoraan miten asia on. Sukula on ärsyttävä. Ok. Kuppilat kuntoon-ohjelman formaattiin kuului olla retee kuten esikuvansa Gordon R., mutta toi Sukulan koppava ja huonotapainen käytös on lähinnä moukkamaista.

Vierailija
62/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko kukaan paraikaa menevää jaksoa? Mä käynnistän sen Ruudusta vasta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä herätä himoja mikään noista ruuista.

Vierailija
64/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono Äiti hakee säälipinnoja näillä pätkillä, joissa käydään läpi BF-rahoituksen palauteryöppyä.

Vierailija
65/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin patukoiden kohdalla ajattelen aina, että samanlaista saa tehtyä omalla tehosekoittimella, kun äiti keittiössä niitä niin teki ja ei tarvitse maksaa valmispatukasta. Voisivat mennä patukallaan myös välipahyllyyn Elovena-patukoiden kanssa.

Vierailija
66/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itseäni noista kiinnostaa vain nuo kalalastut. Niitä voisin ostaakin. Huono Äidin kippo ei kiinnosta ärsyttävän Sarin takia yhtään. Rostis ei kiinnosta, jos haluan tuontapaista, ostan karjalanpiirakoita, ne ovat aina hyviä. Pestosta en ollut ennen tätä ohjelmaa edes kuullutkaan, että sellaista syödään. Ja mitään energiapatukoita en osta.

Vierailija
67/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun lemna joutui jättämään kisan kesken, käytännösä koronan takia, kun eivät saaneet ohjelman aikataulussa testautettua B12- yms pitoisuuksia tuotteistaan, koska elintarvikeviraston laitteet oli laitettu analysoimaan koronanäytteitä.

Ihan kivoja tuotteita kyllä tuolla, varmaan kaikkia tulen kokeilemaan itse, eniten innostaa villipesto ja kalalastut. Vähiten se patukka, koska en välitä muutenkaan syödä mitään energiapatukoita tms ruoankorviketta.

Vierailija
68/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu veto Samulilta jättäytyä pois. Harmittaa silti, että näin lapsenkengissä oleva tuote otettiin mukaan ja vei finaalipaikan joltain toiselta, valmiimmalta tuotteelta. En tiedä olisiko Lemna ollut sen valmiimpi, vaikkei koronaa olisi tullut ja pcr-laitteet olisi saatu käyttöön.

Ihan mielenkiinnolla jään kyllä seuraamaan Lemnan tarinaa...

Vierailija
69/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, että tässä ketjussa on ollut jo kaksi (vai liekö sama kommentoija?), joka ei koskaan kuullut pestosta. Luulin, että se on kaikille tuttu tuote. Kuten vaikka salsa, hummus, kurkkusalaatti, majoneesi, jne.

Vierailija
70/291 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä tuomareiden kanssa näistä:

- Rostiksessa pitää ehdottomasti lukea tuotteen nimi näkyvällä paikalla. Nyt pääosassa oli leipomon nimi Rosten eikä Rostis-tekstiä ollut missään. Grillitasku ei tosiaan toimi, koska se on sivuilta avoin. En haluaisi, että Rostikset varisee laukkuuni.

- Huono Äiti -nimi esiin pakkaukseen. Nimen peittely herättää vain lisää negatiivisia tunteita, koska yrittää paeta bf-tukivihaa häivyttämällä Huono äiti -näkyvyyden pois ja laittamalla tilalle pelkän Ei huono! -Kipon. Se Ei huono! -teksti joutaisi kokonaan pois. Se yhdistetään aina ja ikuisesti Jorma Uotiseen.

- Villipestosta pois se "pastan kanssa" -teksti. Itse syön harvemmin pastaa, mutt haluaisin syödä villipestoa leivän päällä tai pizzassa tomaattikastikkeen korvaajana. Purkin ulkonäkö oli myös heikko, lapsenomainen. Mäkin tykkäsin eniten siitä hylätystä etiketistä, jossa oli runsaasti nokkosia sivuilla. Se kuva vei luonnon äärelle.

Vierailija
71/291 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu veto Samulilta jättäytyä pois. Harmittaa silti, että näin lapsenkengissä oleva tuote otettiin mukaan ja vei finaalipaikan joltain toiselta, valmiimmalta tuotteelta. En tiedä olisiko Lemna ollut sen valmiimpi, vaikkei koronaa olisi tullut ja pcr-laitteet olisi saatu käyttöön.

Ihan mielenkiinnolla jään kyllä seuraamaan Lemnan tarinaa...

Varmaan ihan viihdearvon takia otettiin mukaan. Olisihan tämä ollut tappavan tylsä ilman Samulia.

Vierailija
72/291 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemna sai näkyvyyttä ohjelmaan osallistumisella ja varmasti myöhemmin tuotteen valmistuttua ihmiset muistavat ja ostavat helpommin.

Vierailija
73/291 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari ajatteli, ettei bf-tuesta suuttunut kansa boikotoisi hänen eineksiään, jos pakkauksesta piilottaa Huono äiti -sanaparin?

Vierailija
74/291 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono äiti valmisruoka on kuin kokkikartanon valmisruoat + huono äiti logo. 

Ymmärrän kyllä että huono äiti on brändinä suht suosittu mutta harva huonon äidin lukija tulee noita kippoja ostamaan. Jos hintakin lähentelee 5 euroa ja sillä saa itselleen ruoan niin kyllähän sitä voisi joskus ostaa muttei hirveän usein. Rostiksia voisinkin ostaa itse. Vaikuttaa hyvältä tuotteelta.

Pestoakin voisin ostaa vaikka en tiedä miltä ne maistuu. Kalalastujakin voisin ostaa. Muunmuassa siksi, että se olisi helppo tapa lisätä kalaa omaan ruokavalioon. Se äidin patukka on vähän siinä ja tässä. Erottuisi varmaan paremmin edukseen siellä välipala-patukka hyllyssä kuin proteiinipatukka-hyllyssä.

Lemna-tuote ei itseäni puhutellut ja tuskin olisin sitä ostanut.

Vierailija
75/291 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono Äiti on paras. Yksinkertainen, mutta kuitenkin luova idea. Menee kyllä mulla ostoon heti kun tulee kauppoihin.

Mitä niin luovaa siinä on, että kukaan valitsisi tuota tuotetta esim. Kokkikartanon tai Vian (eikö juuri Sukula itse ollut tätä kehittelemässä) sijaan? Siksi, että saa sen 10 minuutin pikaisen ostosreissun aikana osoittaa kaupan kassalle, että minullapa on itseironiaa ja tässä huono äiti nyt ostaa eineksiä kiireessä työpäivän jälkeen? Kuinka monella tämänkin palstan mammalla palaa käpy siinä vaiheessa, kun mies ostaa Huono Äiti -eineksiä, kun se äiti ei ole jaksanut/ehtinyt kokata? Tiedän, että sen on tarkoitus olla huumoria, mutta jotenkin ei näin 2020 enää uppoa oletus siitä, että kokkaaminen olisi juuri äidin tehtävä.

Enkä ymmärrä yhtään, miten tällaisessa kisassa, jossa tuotteet ruoditaan läpi hyvin tarkasti, voi päästä näin pitkälle tuote, jonka kohderyhmä on hyvin, hyvin rajallinen. Eihän tuota brändin takia tule ostamaan isät, sinkut, vanhukset ja aikuisten lasten äidit, maun täytyy olla poikkeuksellisen hyvä, tai hinta halvempi kuin muilla valmistajilla. Ymmärrän, että äitiyteen hurahtaneella ruuhkavuosia tarpovalla bloggaajalla tämä voi unohtua, mutta että tuolta asiantuntijatuomaristoltakin...

Vierailija
76/291 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono Äiti on paras. Yksinkertainen, mutta kuitenkin luova idea. Menee kyllä mulla ostoon heti kun tulee kauppoihin.

Mitä niin luovaa siinä on, että kukaan valitsisi tuota tuotetta esim. Kokkikartanon tai Vian (eikö juuri Sukula itse ollut tätä kehittelemässä) sijaan? Siksi, että saa sen 10 minuutin pikaisen ostosreissun aikana osoittaa kaupan kassalle, että minullapa on itseironiaa ja tässä huono äiti nyt ostaa eineksiä kiireessä työpäivän jälkeen? Kuinka monella tämänkin palstan mammalla palaa käpy siinä vaiheessa, kun mies ostaa Huono Äiti -eineksiä, kun se äiti ei ole jaksanut/ehtinyt kokata? Tiedän, että sen on tarkoitus olla huumoria, mutta jotenkin ei näin 2020 enää uppoa oletus siitä, että kokkaaminen olisi juuri äidin tehtävä.

Enkä ymmärrä yhtään, miten tällaisessa kisassa, jossa tuotteet ruoditaan läpi hyvin tarkasti, voi päästä näin pitkälle tuote, jonka kohderyhmä on hyvin, hyvin rajallinen. Eihän tuota brändin takia tule ostamaan isät, sinkut, vanhukset ja aikuisten lasten äidit, maun täytyy olla poikkeuksellisen hyvä, tai hinta halvempi kuin muilla valmistajilla. Ymmärrän, että äitiyteen hurahtaneella ruuhkavuosia tarpovalla bloggaajalla tämä voi unohtua, mutta että tuolta asiantuntijatuomaristoltakin...

Sitä paitsi, miksi juuri "huono äiti"?  Miksei esim. "Huono isä-oletettu"?

Vierailija
77/291 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton, enkä kyllä ostaisi näin äkkiseltään äideille suunnattua einesruokaa. En ole äiti eikä minulla ole lapsia. Sen sijaan esim. Huono Ihminen- tai Paska Tyyppi -tuotemerkki olisi kohdistetty isommalle asiakasryhmälle :D

Vierailija
78/291 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lapseton, enkä kyllä ostaisi näin äkkiseltään äideille suunnattua einesruokaa. En ole äiti eikä minulla ole lapsia. Sen sijaan esim. Huono Ihminen- tai Paska Tyyppi -tuotemerkki olisi kohdistetty isommalle asiakasryhmälle :D

Muuten hyvä, mut kun tää huono äiti on jo valmis brändi. Tällähän on jo markkinoitu erinäisiä tuotteita, uusimpana suklaat. Ei nekään hirveän suosittuja ole. Kun kattelee Prismassa/Sittarissa mitä äideille lähtee matkaan niin kyllä ne on ne tutut ja turvalliset fazerin ja maraboun tuotteet eikä huono äiti -tuotteet. Lisäksi lainsäädäntö saattaa asettaa jotain rajoituksia tuotenimiin. Esimerkiksi tuotenimi ei saa olla loukkaava tai käyttää loukkaavaa kieltä. Huono ihminen olisi muuten hyvä mutta brändi ja kohderyhmä puuttuu. Lisäksi huono äiti -nimi on varmaan keksitty siitä kun jokainen äiti kuulee ainakin kerran äitiytensä aikana olevansa huono äiti. Mutta erottuuko ei huono -kippo valmisruoka-hyllyssä vaikka siinä olisikin huono äiti -logo? En usko. 

Vierailija
79/291 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jorma Uotiselle lähtee provikat jokaisesta myydystä "Ei huono!"-kiposta.

Vierailija
80/291 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi