Soitteleeko puhelinmyyjät nykyisin myös viikonloppuna illalla vai pettääkö mun poikaystävä?
Mun poikaystävälle tuli viime lauantaina puhelu n. klo 20.30. Väitti että se oli joku puhelinmyyjä. Pyysin näyttämään numeroa, kun en uskonut, hetken puhelintaan räplättyään soitti vissiin johonki numeroon vahingossa takaisin ja sieltä kuului naisen ääni. Sitten väitti että numero katosi johonkin. Koko puheluhistoria oli tyhjätty.
Kommentit (28)
Soitti mullekin ja ihmettelin eikö viikonloppunakaan saa olla rauhassa.
Kyllä. Ja iltaisin. Jopa lauantai-iltana taannoin soitti joku tyrkyttäjä.
Kyllä puhelinmyyjä saattaa soittaa myös viikonloppuiltana. Mutta poikaysäväsi puollustukseksi on sanottava, että tuskin haluaisin hänen nahkoihinsa, jos itselläni olisi yhä epäluuloinen tyttöysävä.. - Toki häen toimensa saisi ehkä paino sanalla ehkä varoiuskellot soimaan. Kun ainakin itse olisin saattanu reilusti näytää numeron ja sanoa kuka soitti mutta minulla onkin niin naisia kuin miehiä läheisinä.
Voi elämä kun miehet ovat tyhmiä.
Kyllä, puhelinmyyjät soittavat myös viikonloppuiltaisin mutta sehän ei asiaa auta kun numeroiden hävittäminen puhelimesta kertoo kaiken tarvittavan.
Olisi pitänyt vaan pysyä pojalla pokeri ja antaa sinun nähdä ko. numero. Vaikka olisitkin sitten löytänyt sen perusteella että se on rekisteröity Marja-Leenalle niin mitäpä sitten. Pokka pitää yhä ja ”no enhän mä nyt voi tietää miks sillä puhelinmyyjällä on numerona sellainen joka on jollekin Marja-Leenalle rekisteröity? Ehkä ne tällä koittaa saada ihmiset vastaamaan”.
Joo on mullekin vkloppuna puhelinmyyjät soitellu, mutta ei kyllä enää 20.30.
Soittaa tietysti. Mutta kerta poikaystävän reaktio on tuollainen niin tuskin on puhelinmyyjä soittanut, mitä sitä numeroa piilottelemaan jos se kuuluu jollekin alma-medialle. Ei ne nyt mistään omasta yksityisestä puhelimestaan soita.
Lauantaisin on minullekin usein soitellut puhelinmyyjä, sunnuntaisin ei sentään.
Oikeasti, ei kai ne tuohon aikaan soittele? Olisi kyllä törkeää.
Ei saa soittaa sunnuntaina, googlaa ajat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhelinmyyjä saattaa soittaa myös viikonloppuiltana. Mutta poikaysäväsi puollustukseksi on sanottava, että tuskin haluaisin hänen nahkoihinsa, jos itselläni olisi yhä epäluuloinen tyttöysävä.. - Toki häen toimensa saisi ehkä paino sanalla ehkä varoiuskellot soimaan. Kun ainakin itse olisin saattanu reilusti näytää numeron ja sanoa kuka soitti mutta minulla onkin niin naisia kuin miehiä läheisinä.
Sana on puolustus, eikä mikään puollustus.
On soittanut ainakin kerran mulle joku lauantaina illalla, ei varmaan noin myöhään kuitenkaan. Toivottavasti ei yleisty että soittavat viikonloppuna ja arkena myöhään illalla. Arkena on useampi soittanut joskus melkein klo 21. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa soittaa sunnuntaina, googlaa ajat.
Ne soittaa silti. Jopa salaiseen numeroon.
Vierailija kirjoitti:
Itse saattaisin kyllä kysäistä että kuka soitti, jos jotenkin outoon aikaan tulisi puhelu. Jos mies sönkkäisi jostain puhelinmyyjästä myöhään illalla niin saattaisinpa kysellä enemmänkin, varsinkin jos olisi ollut jotain muutakin epäilyttävää toimintaa. Ja historian tyhjentämisen jälkeen homma olisi kyllä aika selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sana on puolustus, eikä mikään puollustus.
Ohis. Oho. Etkö muita kirjoitusvirheitä löytänyt. - Rikkinäisellä näppäimitsölläni viime aijat kirjoittaneena minusta on tuntunut jo kauan,että jos kirjoitan useamman kuin kahden välimerkin kommentteja, niin onnistun jättämään sanasta osan kirjamista pois tai vaihtoehosiesti lisäämään niitä kolminkertaisen määrän. - PS: Haluaako joku myydä kerrasta toimivan "T" -näppäimen?
Joo. Sähkömyyjä soitti sunnuntaina kello 19. Käskin suksia kuuseen.
Pettää.
Salattavaa on.
Miksi muuten pyyhkisi koko puheluhistorian?
T: usko kokenutta naista 46v joka tietää vähän enemmän miehistä kuin keltanokat!
No saattaahan ne soittaa mutta jos poikaystäväsi tyhjentänyt koko puheluhistorian niin tuskin oli puhelinmyyjä.
Itse tyhjennän puheluhistorian ja tekstiviestit rutiininomaisesti kerran viikossa.
Sanoi vielä että oli 09-alkuinen numero. Puheluhistorian tyhjäsi siis heti sen soiton jälkeen. Seuraavana päivänä sama homma eli sunnuntaina.
Mulle on puhelinmyyjä soittanut sunnuntai iltana. 😡