Soitteleeko puhelinmyyjät nykyisin myös viikonloppuna illalla vai pettääkö mun poikaystävä?
Mun poikaystävälle tuli viime lauantaina puhelu n. klo 20.30. Väitti että se oli joku puhelinmyyjä. Pyysin näyttämään numeroa, kun en uskonut, hetken puhelintaan räplättyään soitti vissiin johonki numeroon vahingossa takaisin ja sieltä kuului naisen ääni. Sitten väitti että numero katosi johonkin. Koko puheluhistoria oli tyhjätty.
Kommentit (28)
Minulle kerran soitti lauantaina vähän ennen iltayhdeksää. Ei ollut myyjä vaan joku gallupintekijä. Outo aika tehdä galluppia. En kyllä jäänyt turisemaan.
Täysin kiusaajia nykyään.ei edes vklop jätä rauhaan.estän jokaisen myyjön numeron ja löysinkin ilmaisen keinon estää kaikki huijarit sekä puhelinmyyjät
Soittelee. Minulle soitti kerran lauantaina kahdeksalta illalla. Höpöttelin puoli tuntia yksinäisyyttäni, mutten ostanut mitään. Mitäs keskeytti hyvän leffan.
Vierailija kirjoitti:
Soittelee. Nykyisin jopa useammin viikonloppuisin kuin arkena, ainakin omalla kohdallani näin. Sunnuntai-ilta on mielestäni utopistisin ajankohta esim. kattoremppojen puhelinmyyntiin...
Myyjän näkökulmasta mitä oivallisin aika. Todennäköisemmin ihminen sunnuntai-iltana puhelimeen vastaa kuin arkipäivänä kesken töiden. Luultavasti siksi viikonloppusoittelu lisääntynyt, kun arkena ihmiset eivät ehdi vastailla.
Idiootit aina soittelee milloin vain. Suosittelen, että jos joku soittelee turhaan, niin kannatta olla mahdollisimman hullu: karjua, huuta, haukkua ja puheskella kummia. Kyllä ne nimen pistää mustalle listalle. Hyviä illanatkoja!
Jep, todellakin puhelinmyyjät soittelee iltaisin ja viikonloppuisin, kuten todettua. Näiden ohella soittelevat Jehovan todistajat ja he laittavat tekstaria perään, jos puheluunsa ei vastaa. Tuossa tuntuu joku raja jo ylittyvän.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit aina soittelee milloin vain. Suosittelen, että jos joku soittelee turhaan, niin kannatta olla mahdollisimman hullu: karjua, huuta, haukkua ja puheskella kummia. Kyllä ne nimen pistää mustalle listalle. Hyviä illanatkoja!
Itse suosittelen asiallista "paina punaista luuria"-taktiikkaa. Turha sille myyjälle on raivota tai muutenkaan pelleillä. Se tekee vain työtään ja usein vieläpä täysin riistokorvauksella.
Soittelee. Nykyisin jopa useammin viikonloppuisin kuin arkena, ainakin omalla kohdallani näin. Sunnuntai-ilta on mielestäni utopistisin ajankohta esim. kattoremppojen puhelinmyyntiin...