Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa mun mies !

Vierailija
02.05.2013 |

Mitäs mieltä ootte minun miehestäni ? Yhdessä ollaan oltu yli 10v, on yhteisiä lapsia. Ihan kysyn kun minusta tuntuu että mun mies on "tunneköyhä". Eipä sitä itsellä ole ollut isoa repertuaaria kumppaneita että voisi verrata, joten nyt mielipiteet kehiin !

- ei sano koskaan rakastavansa

- ei ostele lahjoja, ei onnittele syntymäpäivänä, ei tuo kukkia, ei ole tehnyt näin koskaan. Ei tuo nyt niin haittaakkaan, mutta...

- ei näytä tunteitaan. Olen nähnyt miehen itkevän yhdessäolomme aikana tasan 2 kertaa. Ei vuodattanut kyyneliä kun lapsemme syntyivät tai kun yksi lapsistamme kuoli kohtuun (tämä oli tosin vasta viikolla 16)

- ei halaile, ei ole koskaan halannut minua

- ollaan naimisissa, mutta meillä ei ole vihkisormuksia kun "ei niitä kuulemma tarvita välttämättä" ja "kun ne maksavatkin niin paljon"

- jos puhun että olisi kiva päästä matkoille niin on kuulemma kallista jne jne jne.

- ei ymmärrä väsymystäni. Välillä olisi kiva oikeasti olla jossain kahden yötäkin. Olen hoitanut lapsiamme kotona kohta 8v eikä lapset ole sinä aikana olleet kertaakaan vieraassa hoidossa tai yökylässä.

Tässä näin alkuun muutama esimerkki. En voi muuta sanoa kuin että tuntuu pahalle. Ei tuo mies ole tuon "lämpimämpi" ollut koskaan. Toki sen voin sanoa että mies hoitaa kyllä lapsia ja on heidän kanssaan paljon. Mutta jos kuopus itkee niin eipä mies ymmärrä lohduttaa ottamalla syliin tms. Joskus rapsuttaa lasta olkapäästä kyllä, mutta itkuun ei reagoi.

Ja jos minulla on paha mieli (tai vanhimmalla lapsellamme) sanoo mies että hän ei "esityksiä" katsele. Jos on joku asia mikä vaivaa niin sanoo sen sitten eikä itke. Minun itkuni tai paha mieleni ei saa miestä liikahtamaan suuntaan eikä toiseen.

Olen monesti kertonut mitä toivon ja mistä tykkään, mutta turhaan. Onkohan mies jäänyt jostain vaille varhaisessa lapsuudessa ? En nyt osaisi lähtä heti alkuunsa miestä syyttämäänkään. Väkivaltainen tuo ei ole koskaan ollut ! Rauhallinen ja hiljainen kylläkin.

Mistäs minä tosin tiedän vaikka miehet noin yleensäkin olisivat "jörriköitä". Jos miesten tyyliin ei kuulu halailut ja pussailut. Mutta silloin kun minulla on paha mieli en tee sitä esittääkseni kenellekään mitään vaan silloin oikeasti toivoisin että minua lohdutettaisiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette päätyneet naimisiin/muuttaneet yhteen jos ei ole ollut edes alkuhuuman romanttista lällyjaksoa? Ihanko on järkiliitto kyseessä?

Vierailija
22/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 13:21"] Miten olette päätyneet naimisiin/muuttaneet yhteen jos ei ole ollut edes alkuhuuman romanttista lällyjaksoa? Ihanko on järkiliitto kyseessä?[/quote]

Toi liitto kulostaakin todella järkevältä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 13:21"]

Miten olette päätyneet naimisiin/muuttaneet yhteen jos ei ole ollut edes alkuhuuman romanttista lällyjaksoa? Ihanko on järkiliitto kyseessä?

[/quote]

Niin, omaa vikaanihan tässä paljon on enkä siis ole miestä syyttelemässä kuten jo alussa sanoinkin. Itsepähän valintani tein. Kysymys kuuluikin onko miehet yleensä tuollaisia ? Mentiin yhteen aika vanhoina, yli 30v. Eipä sen ikäisinä mitään lällyjaksoja kait ole ?

ap

Vierailija
24/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 13:21"]

[/quote]

Niin, omaa vikaanihan tässä paljon on enkä siis ole miestä syyttelemässä kuten jo alussa sanoinkin. Itsepähän valintani tein. Kysymys kuuluikin onko miehet yleensä tuollaisia ? Mentiin yhteen aika vanhoina, yli 30v. Eipä sen ikäisinä mitään lällyjaksoja kait ole ?

ap

[/quote]

Ei todellakaan ole yleensä tuommosia, olet kyllä harvinaisen huonolaatuisen miehen löytänyt :D

Ja, ei se romantiikka ja "lällyttely" katoa mihinkän todellisesta, rakkaudentäyteisestä avioliitosta, vaikka kuinka menisikin vanhaha naimisiin, kyllä sitä silloinkin lällyillään.

Vierailija
25/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole!

Minä olin 33v ja mieheni 37v kun tavattiin. Ja meillä on tätä "lällyjaksoa" kestänyt jo 13 vuotta.

Minun mieheni halii, rakastaa, suukottaa, tunteilee, puhuu, itkee, raivoaa jne. eli kaikki tunne skaalat on mukana tässä liitossa.

Vierailija
26/26 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla vanhemmillani oli uusissa suhteissaan vielä 40 korvilla pitkät ja hempeät lällyjaksot, ja alkuhuuma ei ole yli viidessa vuodessa kadonnut kummastakaan suhteesta, eli en sanoisi että ikä estää tuota. ja ei ole normaali mies. tunnekylmiä miehiä on kyllä mutta todellakaan kaikki eivät ole sellaisia. itse en kestäisi kuvailemaasi tilannetta päivääkään, miksi ihmeessä aloitte seurustelemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme