Mies vonkasi yhtä läheistäni monta vuotta sitten.
Itse olen jo päässyt itse asiasta yli. Mutta aina kun näen tämän kyseisen tyypin nousee asia taas kipeästi mieleen. Tulee raivo ja kaikki muu. Nyt tää tyyppi on muuttamassa samalle paikkakunnalle ja mää en oikeasti kestä. Ukko sanoo et se on ollutta ja mennyttä. Niin on juu. Jos se olisi ollut joku randomi olisin jo unohtanutkin. Mutta että läheinen jonka kanssa paljon ollaan pakon edessä tekemisissä.
Kommentit (10)
Olitteko siis miehesi kanssa yhdessä jo silloin? Johtiko vonkaaminen mihinkään? Miksi on pakko olla tekemisissä tuon läheisen kanssa?
Sellaiseta se on, kun ei jätä pettäjämiestä. Saa kärsiä loppuelämänsä.
Olimme yhdessä jo silloin. Raivoan miehelle silloin kunn joudutaan pakon edestä olemaan tekemisissä lumpun kans. Esim. Sukujuhlat tms. Jäi kiinni melko varhaisessa vaiheessa ei kaiketi hirveitä ollut tapahtunut. Mutta se tunne esim just juhlissa.. NÖYRYYTETTY. :-( olin tapahtumaaikaan niin heikossa kunnossa fyysisesti ja psyykkisesti että en ollut kykenevä jättämään miestä. Nyt mies on kyllä tosi paljon tehnyt työtä että saa arvostuksen takaisin. Mutta tuo naikkosen näkeminen repii taas kaikki vanhat haavat auki. Joka ikinen kerta.
Mikä hitto siitä naisesta muka lumpun teki? Sinun ukkosihan se varattu oli.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 08:35"]
Itse olen jo päässyt itse asiasta yli. Mutta aina kun näen tämän kyseisen tyypin nousee asia taas kipeästi mieleen. Tulee raivo ja kaikki muu.
[/quote]
Eipä oikein vaikuta siltä, että olisit päässyt asian yli, kun noin tunteet nousevat pintaan.
Ja mitä sinä läheisellesi vihottelet, jos sinun miehesi vonkasi sitä naista. Ole ennemmin vihainen miehellesi. Aikuinen mies on vastuussa omista teoistaan. Et voi sysätä syytä tälle naiselle.
Kannattaisi muuten käydä ammattiauttajalla puhumassa noista vihantunteista. Ei ole tervettä vihoitella vielä vuosienkin jälkeen vonkaamisen kohteelle.
täh? Voi voi.Onneksi en ole kenenkään kanssa.Mulla on sitä paitsi hyvät välit ex-mieheeni.
Kyllä pääsyy on miehen mutta tämä nainenkin varmasti tiesi että mies on varattu. Eli lumppumaista käytöstä minusta.
Suosittelen terapiaa. Saat vanhat haavat parantumaan. Tyypillistä olla vihainen toiselle naiselle eikä omalla miehelle. Siinä ei ole järkeä, mutta sen kautta sietää paremmin omaa kumppaniaan.
Oletteko miehesi kanssa puhuneet ihan rehellisesti mikä johti miehen haluun vongata toista naista? Miten teillä meni silloin? Onko mies tutkiskellut itseään ja avautunut sinulle? Vain täysin itselle ja toiselle rehellisenä oleminen tässä asiassa voi selvittää asian. Selvästikin nyt edelleen olet epävarma tilanteissa, joissa tuo nainen on läsnä. Eli asiaa ei ole selvitetty perin pohjin ja luottamus mieheesi ei ole todellisuudessa edelleenkään vahva.
Jos teidän oma parisuhde on luottavainen ja vahva, voit unohtaa aiemman nöyryytyksen ja viha toista naista kohtaan katoaa.
Nainen todella tiesi että mies on vsrattu ja myös sen että minä olin huonossa kunnossa. Kuukausi kaupalla kulki meillä muka minua moikkaamassa. Mutta haluusi vain huomiota miehiltä. Ihan sama oli varattu eli ei. Sitte ku käry kävi. Oli ihan huuli pyöreenä.
Kummalle raivoat, miehelles vai "tyypille"?