Valehtelen treffeillä, että olen perusduunari ja palkka on vähän päälle 2 000 euroa.
Tämä tuntuu kuitenkin kiinnostavan naisia niin kovasti. Salaan sen, että oikeasti palkka on triplat tuosta ja työni on asiantuntijatyötä. Saa karsittua tällä pois turhan pinnalliset ihmiset. Haluan, että nainen kiinnostuu luonteestani ja ulkonäöstäni, eikä siitä mikä koulutus ja pankkitili minulla on. Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onko toinen aidosti kiinnostunut. Sen jälkeen ajattelin paljastaa asian. Treffailun olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, kun korona rajoituksia on purettu. Mielenkiintoisia tapauksia on kyllä tullut vastaan.
Kommentit (148)
Mä sanoin työttömänä olevani työtön. Kyllä se miehiä karkotti. En sanonut omistavani 3 asuntoa pääkaupunkiseudulla.
Useimmat miehet tekevät toisinpäin toosan toivossa.
Aika jännä. Mä jättäisin AP:n välittömästi kun jäisi kiinni huijauksesta. Sitä paitsi kuka jaksaa feikata LinkedIn profiilit ja kaikki tollasen takia.
Itse asiantuntijana en treffailisi miestä jolta ei löydy Linkkariprofiilia ja sitä kautta edes jotain yhteistä kaverinkaveria jolta kysellä taustoista. Mutta mulla onkin parempi palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi.
Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä.
Miksi sitten kysytte näitä asioita?
Ja miten te naiset tiedätte sen edes valheeksi, jos sitä ei paljasta?
No aloittajahan nimenomaan sanoi aikovansa paljastaa totuuden jossain parin kuukauden jälkeen. Ja ihmetellä täytyy, että miten kauan tuollaista asiaa voisi muutenkaan salata, jos suhteessa on kuitenkin tarkoitus edetä tapailua pidemmälle.
No on kyllä erikoista jos treffeillä kysellään palkoista. Luin ekan sivun, enempää en jaksa, koska vaikuttaa olevan bullshittiä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä erikoista jos treffeillä kysellään palkoista. Luin ekan sivun, enempää en jaksa, koska vaikuttaa olevan bullshittiä aloitus.
Ei varmasti kysellä tai jos kysellään niin ihan häviävän pieni osa sitä tekee. Mun kokemuksella jotkut miehet alkavat ihan oma-aloitteisesti kertomaan rahoistaan, vaikka naista ei kiinnostaisi pätkän vertaa ja olisi mieluummin kuulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi.
No en ole koskaan kysynyt kenenkään palkkaa.
En minäkään. Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta enkä tiedä hänenkään palkkaansa. Minkälaisia naisia palstamiehet tapailevat kun keskustelu tuntuu pyörivän aina rahan ympärillä?
Aika laskelmoivia nää nykyajan naiset, kun treffi-ilmoituksessakin usein toivotaan mieheltä tietynlaista palkkaa.
No eikö tuo ole nimenomaan rehellistä eikä laskelmoivaa? Kai tuossa jo ilmoituksen perusteella osaa tehdä sen verran johtopäätöksiä naisesta, ettei tarvitse edes viestittelytasolle vaivautua, jos ei halua naista, jolle miehen tulotaso on tärkeää?
Itseäni ei haittaisi vaikka mies olisi köyhä. Mutta valehtelijat karsiutuvat heti kun jäävät kiinni valheistaan. Jos muodostan miehestä kuvan sähköasentaja ja hän onkin valehteleva sijoittaja, niin kyllä mun kuva siitä ihmisestä järkkyy niin pahasti, ettei siitä enää mitään suhdetta saa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.
Kyllähän joillekin on tärkeää, että tutustuu paremmin ennenkuin lyö kaiken esille. Ihmisiä on erilaisia.
Tuttava varakas ja keskimmäinen poika makeilee autolla yms. Nuorempi veljeksistä kulkee taas bussilla eikä halua isin ostamaa autoa.
Tottakai on tärkeää tutustua ennen kuin kaikkea itsestään kertoo. Mutta ei kai se kuitenkaan valehtelua vaadi kun voi päättää olla jatkamatta tutustumista sellaisten ihmisten kanssa, jotka alkavat tivaamaan ja utelemaan liian varhaisessa vaiheessa asioita, joita et halua kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sä löytäsit tällä tavalla deittien joukosta juuri sen naisen, jota ei raha kiinnosta ja joka haluaa duunari miehen. Mitä sä sanoisit? Ööh kulta mä muuten valehtelin ammattini, työpaikkani, palkkani ja oikeestaan kaiken muunkin. Nyt me voidaan varmaan jatkaa kuten ennenkin??
Vaikea kuvitella ihmistä, joka haluaa nimenomaan duunarin puolisoksi. Saatikka mistä syystä.
1) Nainen on itsekin duunari ja kokee että vakava parisuhde onnistuu parhaiten silloin, kun paitsi tulotaso, myös asennoituminen työhön on puolisoilla samankaltainen. Lika barn leka bäst.
2) Nainen haluaa miehen, jolle perheen kanssa vietetty aika on tärkeämpää kuin työ.
3) Nainen on itse ns. "köyhäilijä" ja toivoo mieheltä samanlaista elämäntapaa.
Tuossa nyt itselleni mieleen tulevia syitä. Henkilökohtaisesti itseeni pätee parhaiten tuo kohta 1. En tosin hyvää ja muutenkin sopivaa miestä tietty hylkäisi vain siksi että hän olisi tyyliin asiantuntijatehtävissä, mutta noin lähtökohtaisesti esimerkiksi suuret tuloerot puolison kanssa ovat minulle enemmän negatiivinen kuin positiivinen asia parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen tulokulma ap:lla. Mitä ajattelit löytäväsi? Nätin ja pinnallisen lähiöprinsessan, jolle duunarimies on lottovoitto työttömän rinnalla?
Itse myös kyselen tarkennuksia ammatista, jotta ylipäätään selviää puhuuko kaveri totta. Sama muussa tutustumisessa. Jos tulee mitään salailun oloista, niin jatkan matkaa. Toki on jotain sulkeutuneempiakin ihmisiä, mutta kyllä heilläkin on sitten joku muukin syy olla olematta avoimia kuin sulkeutuneisuutensa, jos jotain varta vasten kysyy.
Suora valehtelu on deal breaker.
Ei lähiöprinsessakaan halua noin matalatuloista miestä.
Olen nainen ja minua ei kiinnosta se että paljon mies tienaa.
Se että mies paljastuisi varakkaammaksi kuin mitä olin aluksi ajatellut ei tekisi minuun vaikutusta, mutta musta on hienoa se että hän salasi varallisuuden. Monet varakkaat yrittävät rahalla ja omaisuudelle tehdä vaikutuksen niin se on tosi luotaamtyöntävää, hän tekee päinvastoin mikä on mielenkiintoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kerron suoraan, että olen tällä hetkellä työtön eikä koulutuskaan kummoinen ole. Tämä vaikuttaa treffiseuran saantia, mutta ei se mua haittaa. En viitsi valehdellakaan, koska se ei ole mun luonteista eikä oikein sitä toista kohtaan. Jos pitää odottaa hieman enemmän, että löytää ihmisen, jota mun tilanne ei haittaa niin sitten odotetaan.
Jos ei ap;n taktiikka ole hyvä, niin ei ole tämäkään paras mahdollinen. Ensivaikutelma on tärkeä. Silloin pitää tuoda esille parhaat puolensa ja muunnellun totuuden kertominen on sallittua. Ei ole pakko täräyttää heti kaikkea huonoa mitä sussa on tiskiin. Sitten kun olette tutustuneet niin voit alkaa avata enemmän ja ehkä kertoa totuuden. Tuolla taktiikalla saat niin vähän kiinnostusta, että tuskin löydät ketään tai se on ainakin valtavan homman takana.
Voisin itse hyvin tapailla duunaria, mutta homma kyllä kosahtaisi siinä vaiheessa kun selviäisi että mulle on valehdeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö joku oikeasti palkkaa? En ole itse koskaan kysynyt, eikä multa ole kysytty. Ja aika paljon on treffailtu.
Työstä ja koulutuksesta kysyminen on mun mielestä ihan normijuttu, sama homma kuin harrastuksista, perheestä, mielenkiinnon kohteista kysyminen. Kyllä multa miehet usein on kysynyt mitä teen työkseni ja mikä on mun koulutus, ihan normikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia naisia palstamiehet tapailevat kun keskustelu tuntuu pyörivän aina rahan ympärillä?
Sellaisia, joilla on täytehuulet, irtoripset, rakennekynnet, tekotissit ja uusimmat muotivaatteet. Sitten ihmettelevät, miksi nämä naiset kysyvät rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö joku oikeasti palkkaa? En ole itse koskaan kysynyt, eikä multa ole kysytty. Ja aika paljon on treffailtu.
Työstä ja koulutuksesta kysyminen on mun mielestä ihan normijuttu, sama homma kuin harrastuksista, perheestä, mielenkiinnon kohteista kysyminen. Kyllä multa miehet usein on kysynyt mitä teen työkseni ja mikä on mun koulutus, ihan normikysymys.
Ap yrittää tällä provolla luoda mielikuvaa, että työpaikasta kysyminen olisi muka yhtä outoa ja sopimatonta kuin kysyä toisen palkkaa. Ei taida ihan onnistua.
Vierailija kirjoitti:
En tapaisi toista kertaa valehtelevaa miestä.
Erityisesti jos valehtelisi noin kriittisestä asiasta kun ammatti ja palkka!
Pettyisin näyttävästi ja sanoisin "ai, tuotako luulit niin hienoksi että sitä piti salailla" ja kertoisin odottaneeni parempaa.
Aika erikoinen tulokulma ap:lla. Mitä ajattelit löytäväsi? Nätin ja pinnallisen lähiöprinsessan, jolle duunarimies on lottovoitto työttömän rinnalla?
Itse myös kyselen tarkennuksia ammatista, jotta ylipäätään selviää puhuuko kaveri totta. Sama muussa tutustumisessa. Jos tulee mitään salailun oloista, niin jatkan matkaa. Toki on jotain sulkeutuneempiakin ihmisiä, mutta kyllä heilläkin on sitten joku muukin syy olla olematta avoimia kuin sulkeutuneisuutensa, jos jotain varta vasten kysyy.
Suora valehtelu on deal breaker.