Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelen treffeillä, että olen perusduunari ja palkka on vähän päälle 2 000 euroa.

Vierailija
07.07.2020 |

Tämä tuntuu kuitenkin kiinnostavan naisia niin kovasti. Salaan sen, että oikeasti palkka on triplat tuosta ja työni on asiantuntijatyötä. Saa karsittua tällä pois turhan pinnalliset ihmiset. Haluan, että nainen kiinnostuu luonteestani ja ulkonäöstäni, eikä siitä mikä koulutus ja pankkitili minulla on. Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onko toinen aidosti kiinnostunut. Sen jälkeen ajattelin paljastaa asian. Treffailun olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, kun korona rajoituksia on purettu. Mielenkiintoisia tapauksia on kyllä tullut vastaan.

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, en nyt ihan ymmärrä, miksi ulkonäkö on jotenkin vähemmän pinnallinen asia kuin ammatti, mutta...

- en tiedä ketään, joka kehtaisi kysyä deitiltä palkkaa.

- Ammattia kysytään, koska ihminen viettää hereilläoloajastaan aika paljon aikaa ammattiaan harjoittaen ja se muovaa ihmistä ja kertoo hänen mielenkiintonsa kohteista.

- Koulutus taas kertoo sivistystasosta, ja siis käytän sanaa sivistys oppineisuuden synonyyminä. Se on monelle aika olennaista, koska se taas usein korreloi sen kanssa, millainen maailmankuva ja tietopohja keskustelukumppanilla on. Ei aina, mutta enimmäkseen noin.

- jos nainen on koulutettu ja hyvätuloinen - ajatteles, meistä moni on... - hän ei ehkä ihastu ajatuksesta, että duunarimies on hänestä kiinnostunut vain varallisuuden takia. Oletkos tullut ap ajatelleeksi, että jos tuo sinun luokka-ajattelusi pitäisi paikkaansa, siis JOS, niin karsit pois naisista heti kättelyssä kaikki koulutetut ja hyvätuloiset naiset (potentiaalisten kiipijänaisten ohella).

- viimeistään sinuun kyllästyy nainen siinä vaiheessa, kun kahden kuukauden kuluttua paljastat huijannesi häntä, koska et luota naisiin tippaakaan (koko asenteesi huokuu sen sijaan naisvihaa) ja kuvittelet kuuden tonnin liksallasi olevasi joku prinssi valkoisella ratsulla.

Mutta ihan miten vaan, en ennusta kokeilullesi onnellusta lopputulosta.

Vierailija
102/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulis ainakin mieleen tuollaisesta käytöksestä että haluat jotenkin ylpeillä tuloillasi sitten kuitenkin loppupeleissä. Etsi erilaista deittiseuraa, mitäs jos vaikka nainen tienaa sinua enemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse korkeasti koulutettu vakituisissa töissä oleva alle kolmekymppinen nainen, enkä ikinä ole ollut työttömänä, opiskeluaikana kolme työtä plus koulu.

Naimisiin menin duunarin kanssa.

Ihan siis sitä tässä tarkoitan, että aivan yks lysti mitä tekee työkseen ja millaisella palkalla, kunhan jotain tekee, opiskelee tai tekee pätkäduuneja, oikeasti ihan yks ja hailee siinä, mutta jotain pitää tehdä. Työtöntä en ois katsellut, en edes yksien treffien vertaa.

Aplle: jos se susta oikeesti tykkää niin sitä ei kiinnosta yhtään paljonko tienaat eikä oo sun rahoilla tulossa elää. Mut se että myöhemmin selviää valehtelu, pistää varmasti miettii mitä muuta oot valehdellut.

Vierailija
104/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos sä löytäsit tällä tavalla deittien joukosta juuri sen naisen, jota ei raha kiinnosta ja joka haluaa duunari miehen. Mitä sä sanoisit? Ööh kulta mä muuten valehtelin ammattini, työpaikkani, palkkani ja oikeestaan kaiken muunkin. Nyt me voidaan varmaan jatkaa kuten ennenkin??

Vaikea kuvitella ihmistä, joka haluaa nimenomaan duunarin puolisoksi. Saatikka mistä syystä.

No jos nainen hyväksyy ap:n ja jatkaa tapailua, niin hän varmaan tykkää duunareista. On sitten pettynyt, kun sai aasi(a)ntuntijan

Vierailija
105/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te naiset olette katkeria. Menkää itse ekoille treffeille ilman meikkiä...

Osta liput Tanskaan. Löydät etsimäsi

Vierailija
106/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ymmärrän pointin; et halua että sinusta kiinnostutaan rahan takia. 

Ok, mutta miten ihmeessä päädyt alkuvaiheen treffeillä keskustelemaan palkoista summat mainiten? Erikoista. Itse olen käynyt useilla treffeillä eri ikäisenä ja eri tilanteissa, enkä koskaan ole kertonut - tai kuullut - tarkkoja palkkasummia. Koulutuksesta toki keskustellaan, samoin siitä, mitä kukin  tekee tai ei tee työkseen, mutta ei palkoista. 

Vierailija
107/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole niin kova palkka, että sen takia tarvitsisi alkaa pelleillä ja esittää sun mielestä "vain" duunaria. Noloa ja vastenmielistä koko touhu.

Vierailija
108/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti on länsimaalaisen ihmisen toiseksi tärkein identiteettitekijä. Se on siis ihan meidän kulttuurissa, että ammatin ja koulutuksen koetaan kertovan ihmisestä paljon muutakin kuin työnkuvan verran. Siksi sitä kysytään, puolin ja toisin.

Viimeksi kun kävin treffeillä, se oli kyllä mies, joka kysyi mun työstä heti ensimmäisenä kysymyksenä. Esitti myös rutkasti tarkentavia kysymyksiä, sain selittää tosi tarkasti mitä teen. Lisäksi hän oli se, joka puhui rahasta muutenkin koko ajan: mitä mikäkin maksaa ja onko halpaa vai kallista. Palkkaa ei sentään kysynyt, mutta vuokraa ja puheeksi nousseiden harrastusten hintoja ihan suoraan kyllä. Naureskelin hieman sisäänpäin, kun tuli niin elävästi tämän palstan käsitykset mieleen.

Ilmeisesti en vakuuttanut häntä, koska ei lähtenyt toiste ulos mun kanssa. Itseä olisi kyllä kiinnostanut, oli aika erikoinen tyyppi.

Vierailija
109/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi. 

Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä. 

Miksi sitten kysytte näitä asioita?

Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.

Niitä on sellaisiakin naisia, jotka eivät ole milloinkaan kysyneet miehen palkkaa.

Minä olen yksi heistä. Olen ollut 30 vuotta yhdessä mieheni kanssa enkä edelleenkään tiedä hänen palkkaansa.

Minä taas en ymmärrä tällaista. Ettekö 30 vuoden aikana ole hankkineet mitään yhteistä omaisuutta, tarvinneet pankkilainaa, elättäneet lapsia, olleet kumpikaan hoitovapaalla tai tehneet muutakaan sellaista, missä palkalla on merkitystä? Oman 20-vuotisen suhteeni aikana molempien palkka on usein tarvittu elämiseen, ja lainaneuvotteluissakin asiasta on puhuttu avoimesti. Aloitimme seurustelun jo lukiolaisina, joten olimme samalla viivalla taloudellisesti (kummallakaan ei ollut tuoda suhteeseen mitään lapsuudesta asti säästettyä osakesalkkua).

En itse asiassa oikein ymmärrä, miten 30-vuotinen suhde voi toimia ja olla tasa-arvoinen, jos tällainen aivan käytännön asia ei ole avoimesti keskusteltava juttu. Ehkä joo sitten, jos ei ole tarkoituskaan elää perheenä. Meillä talous on siinä määrin jaettu, että koko perheellä on sama elintaso huolimatta siitä, kenen tilille raha alunperin tulee. Välillä mies on tienannut enemmän, välillä minä. Tällä hetkellä tienaamme jotakuinkin saman verran, miehen netto on 3200 ja minun 3500.

Vierailija
110/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä kerrot palkkasi? Olen nainen, eikä minua kiinnostanut miehen palkka eikä ammattikaan. Halusin tutustua ihmiseen. En edes tiedä puolisoni palkkaa. Varsinaisen tittelinsä kuulin sattumalta vuosi sitten, alan olen toki tiennyt. Olemme seurustelleet melkein 4 vuotta.

Vierailija
111/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi haluta hyvätuloista miestä? En minä ainakaan korkeakoulutettuna haluaisi perusduunaria, eikä siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä. Et edes tienaa niin paljoa että saisit perääsi mitään gold diggereitä.

Vierailija
112/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis fiilis tollasesta kikkailusta. Kyse ei ole rahasta vaan epäluottamuksesta ja valehtelusta.

Voisinko jatkossakaan luottaa asioiden olevan kuten hän sanoo. Harrastaako mies tällaista koko ajan, olenko koko ajan jonkun kikkailun ja testailun alla. Mitä seuraavaksi testataan. Onko hänellä naisviha kun suhtautuu naisiin näin epäluuloisesti ja onko tällaisen ihmisen kanssa fiksua seurustella kun taustalla olla jotain mt-ongelmia. Toteutetaanko selkäni takana jatkuvasti jotain salaista suunnitelmaa. Inhottava ajatus. Luottamus menisi.

No tämä taisi olla joku outo voimaantumisfantasia.

Vierailija
113/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi. 

Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä. 

Miksi sitten kysytte näitä asioita?

Kysyykö joku ihan oikeasti palkkaa 😂

Vierailija
114/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sitten tapaile kuin pienituloisia naisia, jotka etsivät elättäjää? Itse olen parisuhteessa, mutta muutama ystävä on vapailla markkinoilla, ja he ovat koulutettuja hyvätuloisia naisia. Etsivät samanlaisia miehiä, mutta eivät varmasti ole niin tökeröitä, että palkkaa kysyisivät. Karsit tahallasi tällaiset pois?

Vierailija
115/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onk..”

Mitä sitten tapahtuu? Sanotko, että ähäskutti juksasin sua. Olen unelmiesi rikas prinssi, ajat bemarilla pihaan ja mitä? Vai miten tämä kerrotaan.

Miten naisen pitäisi reagoida tai miten oletat naisen reagoivan? Itkevän onnesta, hän tienaakin triplat?

Luulen, että saisit perinteisesti käsilaukusta päähäsi.

Vierailija
116/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatuksesi on fiksu. Niitä rahan perässä tulijoita on pilvin pimein. Karsit nämä pois, mikä on järkevää. Itse olen neuvonut tyttäriäni, että katsokaa että miehellä on hyvä ammatti ja ainakin rahaa. Olen itse joutunut kärsimään tyhjätasku miehistä ja elättämään heitä tyhmyyttäni, joten en soisi samaa kohtaloa lapsilleni. Nyt olenkin parisuhteessa pääasiassa ihan rahan takia ja voin sanoa olevani vihdoinkin onnellinen.

Vierailija
117/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin älä kerro palkkaa alkuun ollenkaan, sano epämääräisesti että "ei se nyt kovin kummoinen ole". Perusduunari on aika laaja käsite, joten voit käyttää sitä vaikka se vääristääkin mielikuvaa.

Itse olen ollut naimisissa melkein 20 vuotta ja mieheni ei edelleenkään kerro mulle palkkaansa. Tiedän kyllä mitä työtä tekee, joten siitä voi päätellä hieman suuntaviivaa.

Vierailija
118/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnusta olisi outoa, että noin aikaisessa vaiheessa puhutaan jo palkoista.

Vierailija
119/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minua ei kiinnosta se että paljon mies tienaa.

Se että mies paljastuisi varakkaammaksi kuin mitä olin aluksi ajatellut ei tekisi minuun vaikutusta, mutta musta on hienoa se että hän salasi varallisuuden. Monet varakkaat yrittävät rahalla ja omaisuudelle tehdä vaikutuksen niin se on tosi luotaamtyöntävää, hän tekee päinvastoin mikä on mielenkiintoisempaa.

Minuun tekisi positiivisen vaikutuksen. Ja useimmat ihmiset valehtekevat minkä kerkiävät

Some aikana se on vielä helppoa. Hienot kuvat vaan nettiin, kaikenlainen heikkous piiloon

Vierailija
120/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täydellinen toope ja asuu Porvoossa.