Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelen treffeillä, että olen perusduunari ja palkka on vähän päälle 2 000 euroa.

Vierailija
07.07.2020 |

Tämä tuntuu kuitenkin kiinnostavan naisia niin kovasti. Salaan sen, että oikeasti palkka on triplat tuosta ja työni on asiantuntijatyötä. Saa karsittua tällä pois turhan pinnalliset ihmiset. Haluan, että nainen kiinnostuu luonteestani ja ulkonäöstäni, eikä siitä mikä koulutus ja pankkitili minulla on. Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onko toinen aidosti kiinnostunut. Sen jälkeen ajattelin paljastaa asian. Treffailun olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, kun korona rajoituksia on purettu. Mielenkiintoisia tapauksia on kyllä tullut vastaan.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron totuuden heti, että päästään sänkyyn nopeammin.

Joillekin nainen on muutakin kuin alapää. Ja toisinpäin.

Vierailija
62/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä taktiikka! kirjoitti:

Kun totuus paljastuisi, olisin todella pettynyt ja luottamus menisi totaalisesti ihme kikkailijamieheen.

Eihän se olisi ollenkaan se mies, jota on esittänyt ne pari kuukautta, ja johon olisin ihastunut.

Tämä.

Toivottavasti kuitenkin paljastat ennen sänkyyn menemistä totuuden? Jos mies paljastaisi minulle vasta sen jälkeen valehdelleensa, helvetti olisi suoraan sanottuna irti.

Vai semmoinen piru sinä olet. Että ihan helvetti olisi irti.

No, toivottavasti seuralaisesi ovat nähneet sarvesi jo ennen lähempää tuttavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseäni kyllä kiinnostaa että onko tarpeeks iso mul kku kun pariin nakkiin tässä törmänny!

Vierailija
64/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi. 

Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä. 

Miksi sitten kysytte näitä asioita?

Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.

Kyllähän joillekin on tärkeää, että tutustuu paremmin ennenkuin lyö kaiken esille. Ihmisiä on erilaisia.

Tuttava varakas ja keskimmäinen poika makeilee autolla yms. Nuorempi veljeksistä kulkee taas bussilla eikä halua isin ostamaa autoa.

Vierailija
65/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naiset olette katkeria. Menkää itse ekoille treffeille ilman meikkiä...

Vierailija
66/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä pointin, mutta näin itse voisin pitää ukkoa melko pimahtaneena, ehkä jopa psykopaattina, kun tämä lopulta selviäisi. Ehkä voisit vaan jättää ammatista ja rahasta puhumisen, kysyttäessä voisit ihan sanoa, että keskustellaan siitä toiste. Vai luuletko, että sitten naiset jää odottamaan sitä varmennusta? Voi olla silti niin, en tiedä kun en itse kuulu onnenonkijoihin. Mielestäni tälläiset naiset kyllä erottaa muilla keinoin?

Vierailija
67/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseäni kyllä kiinnostaa että onko tarpeeks iso mul kku kun pariin nakkiin tässä törmänny!

Tästäkin kommentista näkee kuinka pinnallisia jotkut ovat.

Vierailija
68/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurituloinen kirjoitti:

Miten muka miehen tulot naisen elämään mitenkään vaikuttaa? Molemmat kun kuitenkin maksavat omat menonsa itse. yhteiset menot tasataan. jos mies paljon vauraampi, sehän tarkoittaa sitä että mies lähtee lomalla bahamalle, vaimo yyteriin.

Miksi miehenä antaisin omia tulojani naisen käytettäväksi tai miksi ylipäätään käyttäisin rahaa naiseen?

Moni mies käyttää tai ainakin moni nainen vieläkin olettaa, että mies käyttää. Oma arvioni on, että jos nainen on todella kaunis, niin moni mies on sulaa vahaa ja valmis täyttämään naisen toiveet naisen saadakseen. 

Vierailija
69/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurituloinen kirjoitti:

Miten muka miehen tulot naisen elämään mitenkään vaikuttaa? Molemmat kun kuitenkin maksavat omat menonsa itse. yhteiset menot tasataan. jos mies paljon vauraampi, sehän tarkoittaa sitä että mies lähtee lomalla bahamalle, vaimo yyteriin.

Miksi miehenä antaisin omia tulojani naisen käytettäväksi tai miksi ylipäätään käyttäisin rahaa naiseen?

Hyviä kysymyksiä! Esitän sinulle vielä yhden: Mihin ylipäänsä tarvitsisit naisia?

On se miesväki vaan niin paljon parempaa seuraa kaikin puolin.

Vierailija
70/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdoton uskoa AP:n heittoa. Mulle ammatti on niin olennainen osa identiteettiä (olen tutkija) että ihan varmasti haluaisin kuulla kiinnostavan tyypin työstäkin treffeillä yhtä ja toista. Johan sitä parissa kuukaudessa ehtii käydä keskustelun jos toisenkin. Jäisit siis aika nopeasti kiinni valheesta - ei jatkoon. Tai jos todella onnistuisit ylläpitämään illuusioita osoittautuisit niin patologiseksi valehtelijaksi etten haluaisi olla missään tekemisissä. Mutta onnea leikkeihinäsi - muista valita joku vähän yksinkertainen tai joku joka ei oikeasti oo kiinnostunut, ettei turhaan liikoja kysele..

Vierailija
71/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo, kummasti kelpaan aina vaikka valehtelen vähän sitä sun tätä.

T. Komea renttu

Niin ja säret sydämiä 😕

Saatkos mitään pysyvää sit?

Vierailija
72/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse valehdella ollenkaan. Olen ihan oikeasti osa-aika työllistetty palvelutyöläinen. Palkkatuloa vajaa tonni. Valehtelu muutenkin on vastoin hyveitä.

Ei vaan mitään mainintaa osakesalkusta tai holdingyhtiöistä.

Vierailija
73/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun touhu on melkoista naisten aliarvioimista. Toivon että osaavat ajoissa väistää.

Vierailija
74/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä taktiikka! kirjoitti:

Kun totuus paljastuisi, olisin todella pettynyt ja luottamus menisi totaalisesti ihme kikkailijamieheen.

Eihän se olisi ollenkaan se mies, jota on esittänyt ne pari kuukautta, ja johon olisin ihastunut.

Tämä.

Toivottavasti kuitenkin paljastat ennen sänkyyn menemistä totuuden? Jos mies paljastaisi minulle vasta sen jälkeen valehdelleensa, helvetti olisi suoraan sanottuna irti.

Vai semmoinen piru sinä olet. Että ihan helvetti olisi irti.

No, toivottavasti seuralaisesi ovat nähneet sarvesi jo ennen lähempää tuttavuutta.

Joo, silloin kun on aihetta. Ja tuossa sitä todellakin on.

Vierailija
75/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät ulisee. Oikeesti AP ihan hyvä tapa karsia kullankaivajat. Olen itsekin kusettanut naisille kaikenlaista älytöntä eikä ne mihinkään lähde kävelemään kun asiat lopulta selviää, uhoavat vain.

Vierailija
76/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahdoton uskoa AP:n heittoa. Mulle ammatti on niin olennainen osa identiteettiä

Ei kyl itsellä työ merkkaa yhtään mitään.

Sen sijaan voisi kyl olla kivaa jutella pörssiyhtiöitä... ehkä se sitten on se ammatti eikä niinkään se palkkatyö.

Vierailija
77/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ämmät ulisee. Oikeesti AP ihan hyvä tapa karsia kullankaivajat. Olen itsekin kusettanut naisille kaikenlaista älytöntä eikä ne mihinkään lähde kävelemään kun asiat lopulta selviää, uhoavat vain.

Joku voi oikeasti lähteäkin. Ei ole kovin kummoinen alku suhteelle jos heti ensimetreillä valehdellaan. Samaa varmasti luvassa jatkossakin. Ei tuollaiselle pohjalle pystyisi mitään rakentamaan.

Vierailija
78/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sä löytäsit tällä tavalla deittien joukosta juuri sen naisen, jota ei raha kiinnosta ja joka haluaa duunari miehen. Mitä sä sanoisit? Ööh kulta mä muuten valehtelin ammattini, työpaikkani, palkkani ja oikeestaan kaiken muunkin. Nyt me voidaan varmaan jatkaa kuten ennenkin??

Vierailija
79/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos sä löytäsit tällä tavalla deittien joukosta juuri sen naisen, jota ei raha kiinnosta ja joka haluaa duunari miehen. Mitä sä sanoisit? Ööh kulta mä muuten valehtelin ammattini, työpaikkani, palkkani ja oikeestaan kaiken muunkin. Nyt me voidaan varmaan jatkaa kuten ennenkin??

Vaikea kuvitella ihmistä, joka haluaa nimenomaan duunarin puolisoksi. Saatikka mistä syystä.

Vierailija
80/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö haaremia vai lähtikö ne naiset kuitenkin lopulta kävelemään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi