Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelen treffeillä, että olen perusduunari ja palkka on vähän päälle 2 000 euroa.

Vierailija
07.07.2020 |

Tämä tuntuu kuitenkin kiinnostavan naisia niin kovasti. Salaan sen, että oikeasti palkka on triplat tuosta ja työni on asiantuntijatyötä. Saa karsittua tällä pois turhan pinnalliset ihmiset. Haluan, että nainen kiinnostuu luonteestani ja ulkonäöstäni, eikä siitä mikä koulutus ja pankkitili minulla on. Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onko toinen aidosti kiinnostunut. Sen jälkeen ajattelin paljastaa asian. Treffailun olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, kun korona rajoituksia on purettu. Mielenkiintoisia tapauksia on kyllä tullut vastaan.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todellakin turn off jos et olisikaan kunnon duunari vaan joku hinttarimainen " asiantuntija". Minä haluan miehen enkä pullapoikaa.

Nii, kyllä se rekkamies pitää olla.

Vierailija
42/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi. 

Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä. 

Miksi sitten kysytte näitä asioita?

No en ole koskaan kysynyt kenenkään palkkaa. 

En minäkään. Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta enkä tiedä hänenkään palkkaansa. Minkälaisia naisia palstamiehet tapailevat kun keskustelu tuntuu pyörivän aina rahan ympärillä? 

Aika laskelmoivia nää nykyajan naiset, kun treffi-ilmoituksessakin usein toivotaan mieheltä tietynlaista palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut katsoa vanhoja Suomi-filmejä. Niissähän kartanoon saapuu kulkijamies nyytiä olkapäällä kantaen ja laulaen iloisia kulkurilauluja. Mies jää sitten taloon töihin ja osoittautuu pian tosi tietäväiseksi ja käteväksi. Jostain nyssykän poimuista saattaa häneltä löytyä myös ylioppilaslakki kammarin seinälle koristeeksi. Kartanon neitokainen totta kai rakastuu tähän komeaan köyhään kulkuriin. Hassuja sattumuksia tapahtuu ennen kuin miehen tausta paljastuu. Hän onkin vähintään maisteri ja ison kartanon omistaja. 

Tietyllä tavalla kuvailemasi testailu viehättää, mutta toisaalta sinuna taitaisin luottaa kykyyni arvioida toista ihmistä muutoinkin. Kyllä aito kiinnostus paljastuu jos haluaa nähdä.

Vierailija
44/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelu jos mikä tappaa kiinnostuksen.

Mikä työ? Mikä koulutus? Onks tää sun oma asunto? o_O

Zinc

Kyllä ne kysyis pankkitilin saldonkin ..

.. jos kehtaisivat ..

Vierailija
45/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron suoraan, että olen tällä hetkellä työtön eikä koulutuskaan kummoinen ole. Tämä vaikuttaa treffiseuran saantia, mutta ei se mua haittaa. En viitsi valehdellakaan, koska se ei ole mun luonteista eikä oikein sitä toista kohtaan. Jos pitää odottaa hieman enemmän, että löytää ihmisen, jota mun tilanne ei haittaa niin sitten odotetaan.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
46/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä taktiikka! kirjoitti:

Kun totuus paljastuisi, olisin todella pettynyt ja luottamus menisi totaalisesti ihme kikkailijamieheen.

Eihän se olisi ollenkaan se mies, jota on esittänyt ne pari kuukautta, ja johon olisin ihastunut.

Tämä.

Toivottavasti kuitenkin paljastat ennen sänkyyn menemistä totuuden? Jos mies paljastaisi minulle vasta sen jälkeen valehdelleensa, helvetti olisi suoraan sanottuna irti.

Vierailija
47/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä todella pettynyt kun totuus paljastuisi.

Niinpä, kuvittele, sitä on luullut löytäneensä miehen joka osaakin jotain ja saakin hyödyttömän toimistorotan.

Tuo ei muuten menisi missään nimessä läpi, ap. Fyysisen työn tekijät tunnistaa aina ulkoisesta olemuksesta.

Vierailija
48/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ylipäänsä näkyy yleensä jotenkin. Se, ettei puhu suoraan. Jos alkaisin vaikka kysellä uteliaana enemmän duunarityöstä ja saisin vain vältteleviä vastauksia niin alkaisi epäilyttää, mikä mahtaa olla oikeasti miehiään. Kun olen joltain saanut kovin vältteleviä vastauksia työstä, olen ajatellut että ehkä on istunut linnassa tai jotain vastaavaa. Ei tarvi kaikkea työstään tai itsestään kertoa ekoilla treffeillä tietenkään, mutta jos haluaa olla kertomatta ammatin ja työpaikan kaltaisia perustutustumiseen yleensä kuuluvia aiheita, on ehkä hyvä miettiä valmiiksi, miten sen ilmaisee. Valehtelu on huono idea, varsinkin jos etsii vakavaa suhdetta. 

Vierailija
49/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron suoraan, että olen tällä hetkellä työtön eikä koulutuskaan kummoinen ole. Tämä vaikuttaa treffiseuran saantia, mutta ei se mua haittaa. En viitsi valehdellakaan, koska se ei ole mun luonteista eikä oikein sitä toista kohtaan. Jos pitää odottaa hieman enemmän, että löytää ihmisen, jota mun tilanne ei haittaa niin sitten odotetaan.

Oletko mies vai nainen?

Olen mies. Miksi?

Vierailija
50/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Olet yhä edelleen surkea trolli (ja nainen.)

Vierailija
51/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Olen mies. Miksi?

"Miksi?" 😂😂😂😂

Esitä nyt vielä vähän lisää ettet osaa suomea. Ja olet nainen, ihan kuten me kaikki muutkin täällä. Lopeta jo tämä jatkuva trollailu, et ole edes hauska.

Vierailija
52/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Olen mies. Miksi?

"Miksi?" 😂😂😂😂

Esitä nyt vielä vähän lisää ettet osaa suomea. Ja olet nainen, ihan kuten me kaikki muutkin täällä. Lopeta jo tämä jatkuva trollailu, et ole edes hauska.

En tajunnut sun viestistä mitään. Kuten ekasti viestitäni näet niin osaan suomea ihan hyvin. Jos sisältö oli jotenkin epämiehinen tai trollimainen niin siihen en voi vaikuttaa. Totta se silti oli. Hauskuuskin on hyvin subjektiivinen juttu. Toisille toimii jutut Ujosta piimästä, kun taas toiset vaativat enemmän.

Vierailija
53/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Olen mies. Miksi?

Tämän palstan jutuista saa sen kuvan, että työttömyys olisi aivan totaalinen deal breaker suunnilleen jokaiselle naiselle. Sinä ilmeisesti saat kuitenkin treffiseuraa jonkin verran, vai ymmärsinkö oikein? Itsekin olen tällä hetkellä työtön sinkkumies, koulutus tosin on hyvä. 

Vierailija
54/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka miehen tulot naisen elämään mitenkään vaikuttaa? Molemmat kun kuitenkin maksavat omat menonsa itse. yhteiset menot tasataan. jos mies paljon vauraampi, sehän tarkoittaa sitä että mies lähtee lomalla bahamalle, vaimo yyteriin.

Miksi miehenä antaisin omia tulojani naisen käytettäväksi tai miksi ylipäätään käyttäisin rahaa naiseen?

Vierailija
55/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todellakin turn off jos et olisikaan kunnon duunari vaan joku hinttarimainen " asiantuntija". Minä haluan miehen enkä pullapoikaa.

Ai kamala, kiitos nauruista! :D

Vierailija
56/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurituloinen kirjoitti:

Miten muka miehen tulot naisen elämään mitenkään vaikuttaa? Molemmat kun kuitenkin maksavat omat menonsa itse. yhteiset menot tasataan. jos mies paljon vauraampi, sehän tarkoittaa sitä että mies lähtee lomalla bahamalle, vaimo yyteriin.

Miksi miehenä antaisin omia tulojani naisen käytettäväksi tai miksi ylipäätään käyttäisin rahaa naiseen?

Tuohan toimii oikein hyvin, kunhan et tee kenenkään kanssa lapsia.

Vierailija
57/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minua ei kiinnosta palkkasi, iso tai pieni. Siksi olisi aika iso turn off, jos alkaisit oma-aloitteisesti palkastasi selittelemään. Vielä isompi ongelma tulisi, kun myöhemmin selviäisi, että valehtelit. En usko että jatkaisin tapailua/seurustelua noin suuresti valehdelleen miehen kanssa. Se että sinulla olisi tosiasiassa enemmän rahaa kuin teeskentelit ei ole lieventävä asianhaara. Valhe on valhe. Eikä mikään iloinen yllätys.

Vierailija
58/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi toista kertaa valehtelevaa miestä. 

Etkä yhtään kertaa tavallista duunari miestä

Vierailija
59/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Olen mies. Miksi?

Tämän palstan jutuista saa sen kuvan, että työttömyys olisi aivan totaalinen deal breaker suunnilleen jokaiselle naiselle. Sinä ilmeisesti saat kuitenkin treffiseuraa jonkin verran, vai ymmärsinkö oikein? Itsekin olen tällä hetkellä työtön sinkkumies, koulutus tosin on hyvä. 

En tiedä miten tämän palstan mielipiteet edustavat sitä mielipidettä, joka palstan ulkopuolella on. Työttömyys on tietenkin asia, joka vaikuttaa kovastikin elämään ja siksi siitä on monilla niin jyrkät mielipiteet. En mä pidä outona tai vääränä, jos jollekin (ehkä suurimmalle osalle) mun työttömyys on se juttu minkä takia eivät halua mua tavata. Se on ihan ok. Joillekin naisille se ei ole sitä ja vaikka en välttämättä hirveästi myönteisiä vastauksia treffikutsuihini saa niin joskus kuitenkin. Yritän parantaa tilannettani, löytää töitä tai kouluttautua enemmän ja olen tästä rehellinen. Joillekin se riittää, joillekin ei.

Vierailija
60/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi. 

Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä. 

Miksi sitten kysytte näitä asioita?

Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.

Niitä on sellaisiakin naisia, jotka eivät ole milloinkaan kysyneet miehen palkkaa.

Minä olen yksi heistä. Olen ollut 30 vuotta yhdessä mieheni kanssa enkä edelleenkään tiedä hänen palkkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi