Valehtelen treffeillä, että olen perusduunari ja palkka on vähän päälle 2 000 euroa.
Tämä tuntuu kuitenkin kiinnostavan naisia niin kovasti. Salaan sen, että oikeasti palkka on triplat tuosta ja työni on asiantuntijatyötä. Saa karsittua tällä pois turhan pinnalliset ihmiset. Haluan, että nainen kiinnostuu luonteestani ja ulkonäöstäni, eikä siitä mikä koulutus ja pankkitili minulla on. Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onko toinen aidosti kiinnostunut. Sen jälkeen ajattelin paljastaa asian. Treffailun olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, kun korona rajoituksia on purettu. Mielenkiintoisia tapauksia on kyllä tullut vastaan.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi.
Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä.
Miksi sitten kysytte näitä asioita?
Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.
Niitä on sellaisiakin naisia, jotka eivät ole milloinkaan kysyneet miehen palkkaa.
Minä olen yksi heistä. Olen ollut 30 vuotta yhdessä mieheni kanssa enkä edelleenkään tiedä hänen palkkaansa.
Minä taas en ymmärrä tällaista. Ettekö 30 vuoden aikana ole hankkineet mitään yhteistä omaisuutta, tarvinneet pankkilainaa, elättäneet lapsia, olleet kumpikaan hoitovapaalla tai tehneet muutakaan sellaista, missä palkalla on merkitystä? Oman 20-vuotisen suhteeni aikana molempien palkka on usein tarvittu elämiseen, ja lainaneuvotteluissakin asiasta on puhuttu avoimesti. Aloitimme seurustelun jo lukiolaisina, joten olimme samalla viivalla taloudellisesti (kummallakaan ei ollut tuoda suhteeseen mitään lapsuudesta asti säästettyä osakesalkkua).
En itse asiassa oikein ymmärrä, miten 30-vuotinen suhde voi toimia ja olla tasa-arvoinen, jos tällainen aivan käytännön asia ei ole avoimesti keskusteltava juttu. Ehkä joo sitten, jos ei ole tarkoituskaan elää perheenä. Meillä talous on siinä määrin jaettu, että koko perheellä on sama elintaso huolimatta siitä, kenen tilille raha alunperin tulee. Välillä mies on tienannut enemmän, välillä minä. Tällä hetkellä tienaamme jotakuinkin saman verran, miehen netto on 3200 ja minun 3500.
Tässä toinen, joka ei tiedä miehensä palkkaa. 30 vuotta yhdessä, 20 vuotta naimisissa. Tiedän suurin piirten millä hehtaarilla liikutaan, mutta summaa en tiedä. Välillä tulot ovat vaihdelleet.
Syynä ei ole mikään pimitys tai salailu, ei vaan ole ollut kiinnostusta tai tarvetta kysyä.
Kummallakin on säännölliset tulot ja molemmilla on samanlaiset kulutustottumukset, rahat ovat riittäneet eikä raha ole ollut ongelma. Tiedämme näppituntumalta paljonko taloudellamme on varoja ja millaisiin hankintoihin on varaa. Rahat ovat yhteisiä vaikka molemmilla on omat tilit ja omatcraha-asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi.
Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.
Niitä on sellaisiakin naisia, jotka eivät ole milloinkaan kysyneet miehen palkkaa.
Minä olen yksi heistä. Olen ollut 30 vuotta yhdessä mieheni kanssa enkä edelleenkään tiedä hänen palkkaansa.
Minä taas en ymmärrä tällaista. Ettekö 30 vuoden aikana ole hankkineet mitään yhteistä omaisuutta, tarvinneet pankkilainaa, elättäneet lapsia, olleet kumpikaan hoitovapaalla tai tehneet muutakaan sellaista, missä palkalla on merkitystä? Oman 20-vuotisen suhteeni aikana molempien palkka on usein tarvittu elämiseen, ja lainaneuvotteluissakin asiasta on puhuttu avoimesti. Aloitimme seurustelun jo lukiolaisina, joten olimme samalla viivalla taloudellisesti (kummallakaan ei ollut tuoda suhteeseen mitään lapsuudesta asti säästettyä osakesalkkua).
En itse asiassa oikein ymmärrä, miten 30-vuotinen suhde voi toimia ja olla tasa-arvoinen, jos tällainen aivan käytännön asia ei ole avoimesti keskusteltava juttu. Ehkä joo sitten, jos ei ole tarkoituskaan elää perheenä. Meillä talous on siinä määrin jaettu, että koko perheellä on sama elintaso huolimatta siitä, kenen tilille raha alunperin tulee. Välillä mies on tienannut enemmän, välillä minä. Tällä hetkellä tienaamme jotakuinkin saman verran, miehen netto on 3200 ja minun 3500.
Millä toisen pankkitilin saldon tietäminen liittyy suhteen toimivuuteen ja tasa-arvoon? Tai talouden jakamiseen?
Tai miksi perheellä olisi eri elintaso jos ei tiedä paljonko rahaa toisella on? Näkeehän tämän asian arkessa silmälläkin.
Tuollaisen "yllätyksen" jälkeen tuntisin oloni vain ja ainoastaan kusetetuksi. Ja suhdehalukkuuteni kusettajiin on pyöreä nolla. Aivan sama vaikka olisi miljonääri.
Aika älytöntä. Tuolla lailla karsii pois fiksut naiset, joille rehellisyys on tärkeää. Jäljelle jäävät naiset, joille valehtelu on ihan ok. Onpa kiva suhde tiedossa... Lisäksi saa sellaisen naisen, jota ei haittaa, että mies näkee naiset maksullisina, eli juuti päinvastaisen kuin mitä ap ilmeisesti toivoisi. Normaali nainen nimittäin pitäisi ap:n asennetta, että naiset olisivat kullankaivajia, niin vastenmielisenä, ettei enää haluaisi tavatakaan. Mutta kai se niin on, että jos miehellä on hyvin vahvat naisvihalasit silmillään, niin ne värjäävät kaiken väkisinkin.
Pitäisin sinua omituisena friikkinä. Jo se, että pitäisit tarpeellisena puhua palkasta olisi turnoff ja valehtelun paljastuttua se olisi goodbye.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä toisen pankkitilin saldon tietäminen liittyy suhteen toimivuuteen ja tasa-arvoon? Tai talouden jakamiseen?
Tai miksi perheellä olisi eri elintaso jos ei tiedä paljonko rahaa toisella on? Näkeehän tämän asian arkessa silmälläkin.
Minä olen ollut parisuhteessa kuusi vuotta niistä avoliitossa kaksi ilman että on tarvinnut ottaa kummankaan tuloja puheeksi.
Ihan vaan mielenkiinnosta, mitä yrität tällä todistaa? Ettei kukaan pidä sinusta sinun itsesi vuoksi koska olet niin outo?
Eikös olisikin hienoa, jos miehen ammatti paljastuisi myöhemmin hienommaksi?
EIIIKÄ! ET SÄ VOI VAAN VALEHELLA NOI SE ON RIKOS TIESITSÄ??? EIIIIIKÄ, ET SÄ MUUTENKAAN SAA ANTAA NAISEN JÄÄDÄ ILMAN ILMAISTA HELPOOA RAHAA... EIIIIII,,, EIKÄ!!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikös olisikin hienoa, jos miehen ammatti paljastuisi myöhemmin hienommaksi?
Ammatti mikä ammatti. Minä en arvota niitä hienoihin ja vähemmän hienoihin. Jos mies kuvittelisi tuolla tekevänsä vaikutuksen, metsään menisi ja pahasti.
Minä taas kerron olevani asiantuntijatyössä, mutta valehtelen tienaavanu erittäin huonosti, jotta edes pääsisin toisille treffeille.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti ihmiset kyselee palkkatasoa treffeillä? Olen ollut deittimaailmasta ulkona 18 vuotta, joten en tiedä yhtään minkälaista meno nykyään on. Ihmettelen vaan, itselle ei tulisi edes mieleen kysellä toisen raha-asioita treffailuvaiheessa. Kyllä ne sieltä selviävät sitten riittävän nopeasti joka tapauksessa, jos vaan osaa yhtään ottaa silmää käteen ja katsoa miten mies asuu, pukeutuu, ja käyttää rahaa. Siinä nimittäin ei auta minkäänlainen palkkataso jos mies vaikuttaa sellaiselta ettei oma talous ole oikein hanskassa.
Ei välttämättä palkkaa, mutta koulutusta, työpaikkaa ja työhistoriaa. Kyllä noilla jo aika hyvin voi palkan tason päätellä. Normaalia juttelua nykyään.
Koulutus ja työpaikka ei kerro palkkatasosta mitään, jos toisella ei ole siitä alunperinkään mitään hajua. Minä en tiedä, miten paljon insinööreillä on palkkahaitari eikä yksittäisen firman nimi kerro minulle välttämättä mitään. Jos mies sanoo olevansa insinööri ja töissä pienessä firmassa, niin arvelen hänen saavan kolmisen tonnia bruttona kuukaudessa. Olen itse töissä ja pystyn elättämään itseni, joten siihen en miehen rahoja tarvitse. Mies on aika itserakas, jos hän kuvittelee noilla tiedoilla tekevänsä vaikutuksen.
Ja kuka ihme tenttaa toiselta tämän työhistoriaa? Ja kuka ihme menee sellaista heti alkuun kertomaan? Jos nyt jotain haluaa kertoa, niin siihen riittää, että on ollut siellä täällä pätkätöissä. Mitä salaista tuossa on?
Mikä siinä palkassa on niin mielettömän tärkeää? Sen verran miehen raha-asiat kiinnostaa, että tulee toimeen, en halua ketään ruveta elättämään ja en halua että on raha-asiat ihan päin peetä. Mitenkään rikas ei tarvitse olla. Minulle olisi ainakin aika turn off jos minulle valehdeltaisiin asiasta. Mieluummin ei sanoisi mitään... Tulisi vain sellainen olo että mistä muusta se on valehdellut.
Nykyisen miehen kanssa olen ollut 5v ja vasta nyt olemme ilmoittaneet toisillemme paljonko tienaamme ja paljonko on säästöjä koska koronan vuoksi molempien tulot laskivat merkittävästi. Tulot ovat taas alkaneet pikkuhiljaa nousta, enkä edelleenkään tiedä paljonko mies tienaa. Ei minun tarvitse tietää.
Suurituloinen kirjoitti:
Miten muka miehen tulot naisen elämään mitenkään vaikuttaa? Molemmat kun kuitenkin maksavat omat menonsa itse. yhteiset menot tasataan. jos mies paljon vauraampi, sehän tarkoittaa sitä että mies lähtee lomalla bahamalle, vaimo yyteriin.
Miksi miehenä antaisin omia tulojani naisen käytettäväksi tai miksi ylipäätään käyttäisin rahaa naiseen?
Mihin sinä tarvitset parisuhdetta, kun et edes lomaa halua viettää yhdessä? Muista olla menemättä naimisiin ja perustamatta perhettä. Aviopuolisolla on nimittäin elatusvelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kerron olevani asiantuntijatyössä, mutta valehtelen tienaavanu erittäin huonosti, jotta edes pääsisin toisille treffeille.
N
Tämäpä tämä, paineita sitä on naisillakin.
Rahasta puhuminen on intiimiä ja vaatii luottamusta. Hyvässä suhteessa on avoin luottamus tässäkin asiassa.
Ehkä sillä ei ole niin väliä, jos molemmilla on rahahuolia tai molemmat täysin huolettomia ja turvattuja rahojen suhteen. Mutta se olisi jotenkin epäreilua, ettei vaikka tiedä, että perheellä on vararahasto katastrofin varalle.
Ei kai toisen palkasta puhuta ensimmäisillä treffeillä, ammatti ja työpaikka voidaan jutella ohimennen.
Sellaiset voimafantasiat, oikeastihan et millään treffeillä käy ja et ole missään asiantuntija työssä.
Kuka hitto puhuu palkastaan ensimmäisillä treffeillä muka? Poislukien ääliöt.
Mun aviomies oli duunari (putkimies) ja tienasi kyllä hyvin. Meillä oli omakotitalo jo ennen kuin eka lapsi syntyi (oli 25 v.) molemmilla autot, asuntoauto, moottoripyörä, vene ja mitä vielä. Rakennettiin uusi talo. Mies oli aina töissä, aika ei riittänyt mulle eikä lapsille.
Nyt olen 15 vuotta seurustellut "asiantuntijan" kanssa - en tiedä tarkalleen paljonko tienaa mutta tiedän, että vähemmän kuin minä. Palkastakin puhuttiin ekan kerran vasta tänä kesänä kun erillään asutaan, ei toisen raha-asiat kiinnosta. Molemmat tulee toimeen omillaan. Sen tiedän, että on oma auto ja asunto kuten minullakin.