Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelen treffeillä, että olen perusduunari ja palkka on vähän päälle 2 000 euroa.

Vierailija
07.07.2020 |

Tämä tuntuu kuitenkin kiinnostavan naisia niin kovasti. Salaan sen, että oikeasti palkka on triplat tuosta ja työni on asiantuntijatyötä. Saa karsittua tällä pois turhan pinnalliset ihmiset. Haluan, että nainen kiinnostuu luonteestani ja ulkonäöstäni, eikä siitä mikä koulutus ja pankkitili minulla on. Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onko toinen aidosti kiinnostunut. Sen jälkeen ajattelin paljastaa asian. Treffailun olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, kun korona rajoituksia on purettu. Mielenkiintoisia tapauksia on kyllä tullut vastaan.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi. 

Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä. 

Miksi sitten kysytte näitä asioita?

Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.

Niitä on sellaisiakin naisia, jotka eivät ole milloinkaan kysyneet miehen palkkaa.

Minä olen yksi heistä. Olen ollut 30 vuotta yhdessä mieheni kanssa enkä edelleenkään tiedä hänen palkkaansa.

Minä taas en ymmärrä tällaista. Ettekö 30 vuoden aikana ole hankkineet mitään yhteistä omaisuutta, tarvinneet pankkilainaa, elättäneet lapsia, olleet kumpikaan hoitovapaalla tai tehneet muutakaan sellaista, missä palkalla on merkitystä? Oman 20-vuotisen suhteeni aikana molempien palkka on usein tarvittu elämiseen, ja lainaneuvotteluissakin asiasta on puhuttu avoimesti. Aloitimme seurustelun jo lukiolaisina, joten olimme samalla viivalla taloudellisesti (kummallakaan ei ollut tuoda suhteeseen mitään lapsuudesta asti säästettyä osakesalkkua).

En itse asiassa oikein ymmärrä, miten 30-vuotinen suhde voi toimia ja olla tasa-arvoinen, jos tällainen aivan käytännön asia ei ole avoimesti keskusteltava juttu. Ehkä joo sitten, jos ei ole tarkoituskaan elää perheenä. Meillä talous on siinä määrin jaettu, että koko perheellä on sama elintaso huolimatta siitä, kenen tilille raha alunperin tulee. Välillä mies on tienannut enemmän, välillä minä. Tällä hetkellä tienaamme jotakuinkin saman verran, miehen netto on 3200 ja minun 3500.

Tätä minäkin ihmettelen. Oman 18-vuotisen avioliittoni aikana on ollut äitiyslomia, hoitovapaita, myös mies oli hoitovapaalla ja on neuvoteltu kaksi asuntolainaa. Raha-asioista on keskusteltu siinä missä muistakin asioista. Tiedän, että mieheni tienaa tuplasti sen, mitä itse tienaan. Meillä on samankaltaiset perhetaustat, raha-asioista ei ole ikinä ollut riitaa.

Vierailija
142/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijatyötä.... eli päivääkään et ole oikeita töitä tehnyt?

Mitkä on sinun mielestä oikeita töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei haittaisi vaikka mies olisi köyhä. Mutta valehtelijat karsiutuvat heti kun jäävät kiinni valheistaan. Jos muodostan miehestä kuvan sähköasentaja ja hän onkin valehteleva sijoittaja, niin kyllä mun kuva siitä ihmisestä järkkyy niin pahasti, ettei siitä enää mitään suhdetta saa :D

Kyllä. Rakastuneelle ihmiselle tuo voisi olla oikeasti jopa shokki. Ap osoittaa käytöksellään, ettei häntä ole juuri empatiakyvyllä siunattu.

Vierailija
144/148 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen yksi mies, johon tutustuin treffipalstalla ja juttelimme somessa jonkin verran. Hän pyysi arvaamaan, paljonko hän saa palkkaa, kun hän oli kertonut millaisessa työssä on. Arvasin hyvin lähelle oikeaa. Palkasta puhuminen vaikutti hieman oudolta. Emme koskaan tavanneet edes, mutta siihen oli muita syitä kuin palkasta puhuminen. Olin muutenkin saanut, että ei ole etsimäni henkilö.

Vierailija
145/148 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kertomaan aiemmin. Olisi todella tympäisevää tuhlata 2 kk elämästään valehtelijaan. Mitä aiemmin kerrot, sitä nopeammin naisraukat pääsevät sinusta eroon.

Vierailija
146/148 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kannata missään vaiheessa paljastaa. Voi huoletta sopia että rahat on yhteiset ja silti jää itselleenkin jotain.

Vierailija
147/148 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt parin vuoden sisällä n 100 nettitreffillä.

Keneltäkään en ole kysynyt palkkaa ja töistä on puhuttu hyvin epämääräisesti. Esim olen töisssä yhdessä keskisuuressa yrityksessä toimistorottana.

Vierailija
148/148 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että paljastuksesi jälkeen naisten ainoa kysymys sinulle on: "mistä kaikesta muusta olet valehdellut? "

Sen jälkeen et enää kuule heistä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan