Valehtelen treffeillä, että olen perusduunari ja palkka on vähän päälle 2 000 euroa.
Tämä tuntuu kuitenkin kiinnostavan naisia niin kovasti. Salaan sen, että oikeasti palkka on triplat tuosta ja työni on asiantuntijatyötä. Saa karsittua tällä pois turhan pinnalliset ihmiset. Haluan, että nainen kiinnostuu luonteestani ja ulkonäöstäni, eikä siitä mikä koulutus ja pankkitili minulla on. Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onko toinen aidosti kiinnostunut. Sen jälkeen ajattelin paljastaa asian. Treffailun olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, kun korona rajoituksia on purettu. Mielenkiintoisia tapauksia on kyllä tullut vastaan.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijatyötä.... eli päivääkään et ole oikeita töitä tehnyt?
Mitkä on sinun mielestä oikeita töitä?
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei haittaisi vaikka mies olisi köyhä. Mutta valehtelijat karsiutuvat heti kun jäävät kiinni valheistaan. Jos muodostan miehestä kuvan sähköasentaja ja hän onkin valehteleva sijoittaja, niin kyllä mun kuva siitä ihmisestä järkkyy niin pahasti, ettei siitä enää mitään suhdetta saa :D
Kyllä. Rakastuneelle ihmiselle tuo voisi olla oikeasti jopa shokki. Ap osoittaa käytöksellään, ettei häntä ole juuri empatiakyvyllä siunattu.
Tuli mieleen yksi mies, johon tutustuin treffipalstalla ja juttelimme somessa jonkin verran. Hän pyysi arvaamaan, paljonko hän saa palkkaa, kun hän oli kertonut millaisessa työssä on. Arvasin hyvin lähelle oikeaa. Palkasta puhuminen vaikutti hieman oudolta. Emme koskaan tavanneet edes, mutta siihen oli muita syitä kuin palkasta puhuminen. Olin muutenkin saanut, että ei ole etsimäni henkilö.
Suosittelen kertomaan aiemmin. Olisi todella tympäisevää tuhlata 2 kk elämästään valehtelijaan. Mitä aiemmin kerrot, sitä nopeammin naisraukat pääsevät sinusta eroon.
Ei sitä kannata missään vaiheessa paljastaa. Voi huoletta sopia että rahat on yhteiset ja silti jää itselleenkin jotain.
Oon käynyt parin vuoden sisällä n 100 nettitreffillä.
Keneltäkään en ole kysynyt palkkaa ja töistä on puhuttu hyvin epämääräisesti. Esim olen töisssä yhdessä keskisuuressa yrityksessä toimistorottana.
Varaudu siihen, että paljastuksesi jälkeen naisten ainoa kysymys sinulle on: "mistä kaikesta muusta olet valehdellut? "
Sen jälkeen et enää kuule heistä mitään.
Tätä minäkin ihmettelen. Oman 18-vuotisen avioliittoni aikana on ollut äitiyslomia, hoitovapaita, myös mies oli hoitovapaalla ja on neuvoteltu kaksi asuntolainaa. Raha-asioista on keskusteltu siinä missä muistakin asioista. Tiedän, että mieheni tienaa tuplasti sen, mitä itse tienaan. Meillä on samankaltaiset perhetaustat, raha-asioista ei ole ikinä ollut riitaa.