Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelen treffeillä, että olen perusduunari ja palkka on vähän päälle 2 000 euroa.

Vierailija
07.07.2020 |

Tämä tuntuu kuitenkin kiinnostavan naisia niin kovasti. Salaan sen, että oikeasti palkka on triplat tuosta ja työni on asiantuntijatyötä. Saa karsittua tällä pois turhan pinnalliset ihmiset. Haluan, että nainen kiinnostuu luonteestani ja ulkonäöstäni, eikä siitä mikä koulutus ja pankkitili minulla on. Tätä duunarin statusta olen ajatellut pitää yllä ainakin pari kuukautta, että näen onko toinen aidosti kiinnostunut. Sen jälkeen ajattelin paljastaa asian. Treffailun olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten, kun korona rajoituksia on purettu. Mielenkiintoisia tapauksia on kyllä tullut vastaan.

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, minulla on sama palkka. Tosin luulen että kun se selviäisi miehelle, kiinnostus loppuisi siihen.

Vierailija
22/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi. 

Menisi maku tuollaisesta kikkailevasta miehestä. 

Miksi sitten kysytte näitä asioita?

No en ole koskaan kysynyt kenenkään palkkaa. 

En tunne ketään joka olisi heti alkajaisiksi kysynyt treffikumppanin palkkaa. Toki työstä saattaa jotain yleistä puhetta olla mutta en ole ikinä kenenkään kuullut kyselevän palkkaa, varallisuutta tms. Kehotan etsimään toisenlaista treffiseuraa. Valehtelulla karkotat vaan ne järkevätkin tyypit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 28v nainen ja tykkään työstä ja tienaan mukavasti. Mukavasti= kaikkeen välttämättömään riittää rahat, matkustelemaan sinne minne haluaa ja pystyy ostamaan rikki menevän tilalle uutta, kulutusta muuten en harrasta. En koskaan kysyisi keneltäkään palkasta ja ainoat kommentit mitä kenenkään kanssa töistä puhutaan on "pidätkö työstäsi?" Jos ei, niin lähdetään etsimään uutta intohimoa tai muuta ratkaisua (siis pitkässä suhteessa). Palkalla ei väliä, mutta pitää pystyä nauttimaan arjesta.

Miehet itse kovin aloittavat nämä teen sitä ja tätä.

Vierailija
24/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä turn off, että heti kerrotaan palkka ja lisäksi vielä valehdellaan ihan alkajaisiksi. 

Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.

Ilmeisesti yritetään alitajuisesti tapailla ostettavissa olevia naisia. Pohdin kerran ääneen, miksei ulkomaan tuonneissa koskaan nähdä Tanskaa, Ruotsia, Islantia tms. tasa-arvoista maata, johon joku tuli ykskantaan sanomaan ettei noista maista pysty ostamaan naista joka on kyllä harvinaisen totta.

Vierailija
25/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun totuus paljastuisi, olisin todella pettynyt ja luottamus menisi totaalisesti ihme kikkailijamieheen.

Eihän se olisi ollenkaan se mies, jota on esittänyt ne pari kuukautta, ja johon olisin ihastunut.

Vierailija
26/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin heti että 8k/kk brutto, ja haluan maksaa ruoan. Ettei tarvii alkaa jänkäämään laskusta. Viides deitti alkoi vänkämään ja sen kanssa seurusteltu nyt 5 vuotta. Jääräpää jolla silläkin hyvä palkka.

Onks toi 8 niinku paljon?

Jossain hikisellä raksalla työpäällikkökin tienaa ton verran, ylikin..

Vierailija
27/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi vielä hienompaa kertoa olevansa elämäntapatyötön hippi jolla tulot on nolla euroa, lokkeilee kavereiden luona ja haluaa kaikille vain rakkautta rauhaa Woodstockin tyyliin? Tällöin aivan varmasti karsiutuvat ne jotka ovat rahan perässä sekä ne jotka uskovat voivansa kouluttaa sinusta tuottavaa kansalaista.

Vierailija
28/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte arvostusta, niin sanokaa  et oletteko yksityisellä puolella hommissa ja paljon maksatte veroja (rahotatte valtion kommareita).  

mielummin

Vierailija
29/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä jatkat tapailua naisen kanssa, joka heti alkaa palkkaa kyselemään? En ymmärrä miksi tarvitsee testailla ja valehdella, kun voisit ihan hyvin päättää treffailla vain sellaisia naisia, jotka eivät ala palkkaasi ja titteliäsi ekan parin kuukauden aikana utelemaan.

No nimenomaan. Ihan ajan hukkaa tuo ap:n touhu. 

Vierailija
30/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olisin loukkaantunut sekä valehtelusta että aikani hukkaamisesta. En halua kumppania, jonka työt vievät liikaa aikaa, eivät jousta tai seuraavat kotiin.

Vierailija
31/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa, kun joku mies kysyy mitä teet työkseni, vastaan "valitettavasti minulla ei ole lupa keskustella asiasta". Oikeasti olen töissä tilitoimistossa. Siinä mies saa ihmetellä, miksei minusta näy eikä kuulu mitään tilinpäätösaikaan. Hyvin saa selville, onko mies minusta oikeasti kiinnostunut, kun vietän pari kuukautta hiljaiseloa.

Vierailija
32/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerron suoraan, että olen tällä hetkellä työtön eikä koulutuskaan kummoinen ole. Tämä vaikuttaa treffiseuran saantia, mutta ei se mua haittaa. En viitsi valehdellakaan, koska se ei ole mun luonteista eikä oikein sitä toista kohtaan. Jos pitää odottaa hieman enemmän, että löytää ihmisen, jota mun tilanne ei haittaa niin sitten odotetaan.

Vierailija
33/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todellakin turn off jos et olisikaan kunnon duunari vaan joku hinttarimainen " asiantuntija". Minä haluan miehen enkä pullapoikaa.

Vierailija
34/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa sä olet yhteiskunnasta syrjäytynyt pitkäaikaistyötön.

Mulla on just näinpäin. Ai saakeli sitä naaman mutrua, kun totuus paljastuu :D Noo, enpä minä muuta kun seksiä haluakaan.

Vierailija
35/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten te naiset tiedätte sen edes valheeksi, jos sitä ei paljasta?

Vierailija
36/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron suoraan, että olen tällä hetkellä työtön eikä koulutuskaan kummoinen ole. Tämä vaikuttaa treffiseuran saantia, mutta ei se mua haittaa. En viitsi valehdellakaan, koska se ei ole mun luonteista eikä oikein sitä toista kohtaan. Jos pitää odottaa hieman enemmän, että löytää ihmisen, jota mun tilanne ei haittaa niin sitten odotetaan.

Rehellisyys ei kannata ikinä. Tuollainen toimii vain elokuvissa. Oikeassa maailmass vaaditaan enemmän ja konkretiaa miehiltä. Ehkä joku alle 25 voisi olla tuossa tilanteessa, mutta ei aikuinen mies.

Vierailija
37/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole kysynyt deitin palkkaa, töistä sen sijaan aina, koska se on helppo aihe lähteä keskustelemaan tuntemattoman kanssa. Mitään diippejä perhesuhdekuvioita en halua ensitapaamisella puida.

Jos deitti ei osaisi keskustella ollenkaan alasta millä väittää työskentelevänsä, niin pitäisin sitä hyvin omituisena eikä tuskin toista tapaamista tulisi kun tuo kielisi vain valehtelusta.

Jos taas joku paljastaisi useamman kuukauden tapailun jälkeen valehdelleensa arkensa suurimmista osa-alueista, niin se olisi bye bye. Eikä sillä ole merkitystä olisiko se totuus valhetta rahakkaampaa vai köyhempää. Mua ei kiinnosta eurot, vaan ajatukset, luottamus, näkemys, maailmankatsomus ja yhteiset arvopohjat.

Vierailija
38/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti ihmiset kyselee palkkatasoa treffeillä? Olen ollut deittimaailmasta ulkona 18 vuotta, joten en tiedä yhtään minkälaista meno nykyään on. Ihmettelen vaan, itselle ei tulisi edes mieleen kysellä toisen raha-asioita treffailuvaiheessa. Kyllä ne sieltä selviävät sitten riittävän nopeasti joka tapauksessa, jos vaan osaa yhtään ottaa silmää käteen ja katsoa miten mies asuu, pukeutuu, ja käyttää rahaa. Siinä nimittäin ei auta minkäänlainen palkkataso jos mies vaikuttaa sellaiselta ettei oma talous ole oikein hanskassa.

Vierailija
39/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole koskaan kysynyt kenenkään palkkaa. 

En minäkään. Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta enkä tiedä hänenkään palkkaansa. Minkälaisia naisia palstamiehet tapailevat kun keskustelu tuntuu pyörivän aina rahan ympärillä? 

Vierailija
40/148 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti ihmiset kyselee palkkatasoa treffeillä? Olen ollut deittimaailmasta ulkona 18 vuotta, joten en tiedä yhtään minkälaista meno nykyään on. Ihmettelen vaan, itselle ei tulisi edes mieleen kysellä toisen raha-asioita treffailuvaiheessa. Kyllä ne sieltä selviävät sitten riittävän nopeasti joka tapauksessa, jos vaan osaa yhtään ottaa silmää käteen ja katsoa miten mies asuu, pukeutuu, ja käyttää rahaa. Siinä nimittäin ei auta minkäänlainen palkkataso jos mies vaikuttaa sellaiselta ettei oma talous ole oikein hanskassa.

Ei välttämättä palkkaa, mutta koulutusta, työpaikkaa ja työhistoriaa. Kyllä noilla jo aika hyvin voi palkan tason päätellä. Normaalia juttelua nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi