Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaus keittiössä (vappuaaton jakso)

Vierailija
30.04.2013 |

Mitä mieltä? Mun mielestä tuon pariskunnan olisi pitänyt osallistua parisuhdeneuvontaohjelmaan eikä kokkausohjelmaan. Heillä oli ongelmat ihan jossain muualla kuin ruoassa tai kokkaustaidoissa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko soitit?

Vierailija
22/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshenkilö sentään yritti. Nainen oli niin nyrpeän näköinen ja piikitteli miestä koko ajan, vaikka kamerat kuvasi. Minkäköhänlaista kotona on kun kukaan ei kuvaa?

Vaikka on kuinka kasvissyöjä, niin olisiko liian iso vaiva ostaa miehelleen kaupasta pari pihviä, ettei toisen tarvitse käydä yksin erikseen kaupassa.

Ja kuka syö kukkakaalikeittio illallisesksi?? Sehän on alkuruoka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nyrpeydelle ja motkotukselle on taatusti syy, joka ei meille kuulu. Miehestä ei voi sanoa sen enempää tietämättä taustoja

Tyypillinen 90-luvun juppipariskunta, joka on viettänyt elämänsä bailaten, töitä tehden, purjehtien ja mammonaa kartuttaen, mutta ovat ilmeisesti jääneet lapsetta. Näitähän näki Helsingissä 90-luvulla paljon. Kiersivät kaikki pintapaikat ja ravintolat läpi, pukeutuvat ja käyttäytyvät tietyllä tavalla.

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 10:25"]

Mieshenkilö sentään yritti. Nainen oli niin nyrpeän näköinen ja piikitteli miestä koko ajan, vaikka kamerat kuvasi. Minkäköhänlaista kotona on kun kukaan ei kuvaa?

Vaikka on kuinka kasvissyöjä, niin olisiko liian iso vaiva ostaa miehelleen kaupasta pari pihviä, ettei toisen tarvitse käydä yksin erikseen kaupassa.

Ja kuka syö kukkakaalikeittio illallisesksi?? Sehän on alkuruoka..

[/quote]

Vierailija
24/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä parihan oli ollut yhdessä vasta 4 vuotta.

Vierailija
25/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta on tosi paljon.

Vierailija
26/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuossa perheessä ei ole lapsia (eikä taida tullakaan kun oli sen verran heillä jo ikää). Kärsivät moisissa oloissa ja Gantin sohvatyynyihinkin voisi tulla tahroja.

Minusta se mies oli perheessä se ongelma, vaikutti ihan päälle päsmäriltä tyyliin tehdään niinkuin minä sanon tai ei tehdä ollenkaan. Nainen oli kaunis ja simpsakka, mies mörökölli.

Vierailija
27/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kumpikin piikitteli toista ihan ansiokkaasti, toisen arvostus puuttui ihan tasapuolisesti kummaltakin. Nainen arvosteli kaikkea, mitä mies teki, mies taas vähätteli naisen tekemää ruokaa. En oikein ymmärtänyt sitä miestä, kun valitteli sitä, että syödään aina telkkarin ääressä, vaikka oli itse se, joka ei suostunut sitä tapaa muuttamaan. Minä olisin kyllä tuon naisen asemassa jäänyt itse keittiöön pöydän ääreen syömään.

Jotenkin tuli myös sellainen tunne, että kokin tavoite oli sopeuttaa pelkästään nainen, kun ensin hänet laitettiin syömään lihaa ja tosiaan ainut kasvisruoka, mitä tehtiin, oli se kukkakaalikeitto. Sitten vielä mentiin veneelle syömään, vaikka nainen oli sanonut, että se on enemmän miehen juttu kuin hänen.

Vierailija
28/42 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tässä oli se, ettei yritetty esittää, kuinka ihquu ja täydellistä kaikki on, kun kokki on käynyt laittamassa asiat kuntoon.

Vierailija
29/42 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri Avalta uusinnan KAAPPAUS KEITTIÖSSÄ.  Kangasniemeläinen perhe taisi olla.  Rouva ja kaksi tytärtä siinä olivat aivan ulkona ruoanlaitosta ja samalla keittiöhommista yleensäkin.  Tuntui aika oudolta.  Kokki Karilla on kyllä tällaiseen ohjelmaan liittyen kyllä tosi siivottomat hiukset!  Eikö pitäisi ruoka-ohjelmassa ns. kokilla on hiukset peitettyinä, vähintään siivosti leikattuina, eikä hapsota joka suuntaan, siivotonta katsottavaa.

Ihme ohjelma sikälikin, että kohdeperhe antaa kuvata kaikki jääkaapit yms. kohteet varsinkin kun niiden kunto voi olla ihan tyrmäävä.  Ei tulisi mun huusholliini kyllä!  Vaikka ei jääkaappi olekaan niin törkeässä kunnossa kun tänään katsomassani jaksossa. 

Kokki Kari nyt siivotkoon hiuksensa ainakin. 

Vierailija
30/42 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri Avalta uusinnan KAAPPAUS KEITTIÖSSÄ.  Kangasniemeläinen perhe taisi olla.  Rouva ja kaksi tytärtä siinä olivat aivan ulkona ruoanlaitosta ja samalla keittiöhommista yleensäkin.  Tuntui aika oudolta.  Kokki Karilla on kyllä tällaiseen ohjelmaan liittyen kyllä tosi siivottomat hiukset!  Eikö pitäisi ruoka-ohjelmassa ns. kokilla on hiukset peitettyinä, vähintään siivosti leikattuina, eikä hapsota joka suuntaan, siivotonta katsottavaa.

Ihme ohjelma sikälikin, että kohdeperhe antaa kuvata kaikki jääkaapit yms. kohteet varsinkin kun niiden kunto voi olla ihan tyrmäävä.  Ei tulisi mun huusholliini kyllä!  Vaikka ei jääkaappi olekaan niin törkeässä kunnossa kun tänään katsomassani jaksossa. 

Kokki Kari nyt siivotkoon hiuksensa ainakin. 

Vierailija
31/42 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo pari vielä yhdessä? Osaavat ainakin kukkakaalisosekeittoa tehdä...

Vierailija
32/42 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä jäätävä tunnelma. Gant-tyynyt siinä sohvalla syödessä :D 

Sattumalta tunnen erään parin jolla kans iso rempattu asunto, gant-tyynyt, pari lasta ja uusi kesäpaikka. Mies pettänyt 7 vuotta ja kulissit pystyssä. Siellä niiden asunnossa on yhtä kireä tunnelma vaikka periaatteessa hienoa. 

Vierailija
33/42 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans aika nopeasti mieleen että halusiko tämä onneton pariskunta näytellä heidän hienoa kotia ja purjevenettä...todella vastenmielistä.

Rupes kyllä niin lujaa ärsyttään, sillä heillä ei todellakaan ollut varmaankaan ongelmia ruuanlaitossa vaan parisuhteessa.

Tuntui että nainen kokoajan mollasi siinä ohjelmassa miestään, piikkitteli yms, vaikka miehelläkin varmasti parantamsien varaa, niissä asioissa missä siinä puhuttiin kotiintulo aika, ruokapöydän ääressä syönti jne, mutta ne nyt ei sinänsä liity sinänsä itse ruuanlaittoon...ja sen vuoksi en tajua mitä he ylipäätänsä olivat ohjelmassa, täysin väärä ohjelma.

Aika outo mieli pitää olla että haluaa mennä nyt sitten telkkariin tuollasta elämää esittämään...tuo taitaa olla yks hyvä esimerkki että aina se raha ei tuo sitä onnea, eikä hienot asunnot ja veneet.

Tuntui että se kaikki hempeilyksin siinä oli yhtä teatteria, pakkopullaa...perheestä puuttui kokonaan kahdenkeskinen lämpö, rakkaus ja välittäminen.

sitä ei välttämättä ruoka paranna, ellei sitten sanonta Tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta...tosin tuntui että tuopssa perheessä se nainen oli todella kylmä. niinkuin täällä joku sanoikin että mies kuitenkin yritti...nainen vaan tuntui lyövän miestään alemmas.

Toivottavasti ohjelmassa ei nähdä enää tälläsitä. Aiemmat jaksot olivatkin hyviä!

Vierailija
34/42 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä on että syö 8-9 aikaan? Ennen lasta syötiin aina tuohon aikaan, ja oli mukavaa kun sai rauhassa laitella illalla ruokaa vrt äkkiä töitten jälkeen ruokaa naamaan.

Nainen luopui ruokavaliostaan ja aatteestaan, mut äijä ei viitsi nostaa persettään sohvalta. Ei ihme että nainen piikittelee, jos miehen huomion antaminen on tota luokkaa.

On kyllä aika surkea ohjelma. Porilaisten jakso oli ok, siellä oli se ruuanlaittotaito hukassa, mihin keskityttiin.

Vierailija
35/42 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ohjelma ole surkea vaan ajatuksena erinomainen. Edellisistä jaksoista jäänyt hyvä mieli katsojana koska perheet saaneet selvästi apua ongelmiinsa. Tässä jaksossa ongelma ei vain ollut ruoka eikä kokki siksi pystynyt ihmeisiin. Tuonne olisi tosiaan tarvittu jotakin parisuhdeneuvojaa eikä kokkia apuun. Jaksossa kävi ilmi että suhteen alussa molemmat olivat joustaneet mutta sitten loppunut. Tilanne ei selvästikään hirveästi parantunut kokkausten jälkeenkään sillä kummallakaan ei edelleenkään mielenkiintoa enää toisen huomiointiin täysillä.

Vierailija
36/42 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso oli pettymys myös minulle monestakin syystä. Henkilöt olivat niin "tärkeän oloisia" ja ehkä heidän ongelmansa oli etupäässä enemmänkin toisen huomiointi kuin ruuanlaitto. Kasvissyönti voi perustua terveydellisiin, eettisiin tai uskonnollisiin lähtökohtiin. Mielestäni siihen ei suhtauduttu tarpeeksi vakavasti. Kasvissyöjiä on paljon. Ohjelmassa olisi voitu keskittyä siihen, miten valmistetaan ateriakokoinaisuus huomioiden erikoisruokavaliot. Sekaravinnon ei tarvitse olla ainoa lähtökohta, eikä se oli ongelma, jos syödään eri tavalla. Kokki on korostanut paljon yhdessä tekemisen ja syömisen merkitystä. Sen lisäksi enempi voitaisiin antaa vinkkejä ruuanlaittoon ja aterioiden suunnitteluun yms.

Vierailija
37/42 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika surkea kokki, jos ei pysty ymmärtämään, että ruokavalioita on erillaisia. Toisaalta jos olisin vakaumuksellinen kasvissyöjä, niin olisin tunkenut sen lihan kokin p**** enkä syönyt tunnollisesti. Jopa minä lihaa kuluttava tiedän, että tuotantoeläinten olot ovat kaikkea muuta kuin hyvät, joten jos vain pystyisin niin en söisi lihaa enää ikinä.

(ne ohjelmassa esiintyneet pakastesoijanakit ovat muuten todella hyviä! Anoppi on kasvissyöjä, ja hän valmistaa niitä joskus kun menemme sinne miehen kanssa syömään. Ei huomaa eroa tavalliseen lihaiseen nakkiin verrattuna)

Vierailija
38/42 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin ohjelmasta vain pikku pätkän ja siinä se nainen kommentoi miehelleen että "ai, sä pilkot noin, minä kyllä teen niin" ja "ai, säkö laitat ne kaikki kerralla kattilaan, minä kyllä laitan vähän kerrallaan". Äänensävy oli sellainen, että mies varmassti tajusi tekevänsä väärin. Siksi tuo puistattaa, sillä mun äiti oli samanlainen kuin se nainen. Sillä ei ollut väliä, miten hyvää ruokaa sain aikaiseksi, mutta kun olin pilkkonut perunat pitkittäin enkä poikittain, niin sehän pilasi perunamuusin täysin.

Vierailija
39/42 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 08:53"]

Minä näin ohjelmasta vain pikku pätkän ja siinä se nainen kommentoi miehelleen että "ai, sä pilkot noin, minä kyllä teen niin" ja "ai, säkö laitat ne kaikki kerralla kattilaan, minä kyllä laitan vähän kerrallaan". Äänensävy oli sellainen, että mies varmassti tajusi tekevänsä väärin. Siksi tuo puistattaa, sillä mun äiti oli samanlainen kuin se nainen. Sillä ei ollut väliä, miten hyvää ruokaa sain aikaiseksi, mutta kun olin pilkkonut perunat pitkittäin enkä poikittain, niin sehän pilasi perunamuusin täysin.

[/quote]

niinpä

Vierailija
40/42 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos nyt lähdetään edes siitä, että kuka noihin ohjelmiin edes kehtaa hakeutua? :D I love vauva.fi foorum. Välillä ajattelen että oletteko todellisia. Respect! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän