En pidä siitä, että yövieraat käyvät meillä saunassa/suihkussa, olenko ainoa?
Siis en pidä siitä, että vieraat ihmiset tulevat tallustelemaan avojaloin suihkuumme ja tartuttamaan jalkasieniään tai ties mitä silsojaan ja pesevät hikiään ja pöpöjään pois pesuhuoneessamme. Onko muita, joista ajatus vieraista omassa suihkussa tuntuu epämiellyttävältä?
Kommentit (22)
Saavatko lapsesi käyttää koulun suihkua liikuntatuntien jälkeen? Mitä ajattelet siitä?
No ei musta tunnu tuolta... meillä käy paljon yövieraita ja tottakai saavat käydä suihkussa ja vessassa ihan vapaasti. Yhden vieraan jäljiltä löytyy aina tosi paljon pitkiä mustia hiuksia, ne vähän ärsyttää joskus mutta kestän kyllä :)
Miten selität vieraillesi tämän? Lukitaanko nuo tilat vierailta?
Kahvipöydässä varmaan istut pelko perseessä miettien mitä kaikkea vieraasi saattavat sairastaa ja levittää teillekin.
Ehkei sitten kannata kutsua yövieraita jos on noin kammoinen? Jos minulta kysytään, tuo on jo melko sairasta.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:49"]
Olet neurootikko ap.
[/quote]
Kyllä, sitäkin olen
ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:47"]
Miten selität vieraillesi tämän? Lukitaanko nuo tilat vierailta?
Kahvipöydässä varmaan istut pelko perseessä miettien mitä kaikkea vieraasi saattavat sairastaa ja levittää teillekin.
[/quote]
Kyllä vieraat saavat mennä meillä suihkuun, mutta silti se on mielestäni lievästi ällöä.
ap
Kun vieraat tulevat, laita sinne suihkutilaan joku oikein voimakas hajuste ja kerro, että myrkytätte juuri havaitsemianne muurahaisia tai muita tuholaisia, joten sinne ei kannata mennä ennen kuin haju ainakin häviää. Selitys luultavasti toimii kerran, mutta voithan tietysti toisella kertaa ihmetellä, että kuinka sattuikaan, että nyt jouduttiin taas uusimaan käsittely, kun ötökät eivät vielä hävinneetkään. Mitä ikävempiä ötököitä keksit, sen varmemmin se tepsii toisellakin kerralla.
Mä ymmärrän sua AP. Sain pari kuukautta sitten anopin miesystävältä tai anopilta jalkasienen. Helvetin kiva, kun olen raskaana enkä voi juurikaan hoitaa sitä. En ole missään muualla ollut paljain jaloin kuin kotona, joten muualta ei ole voinut tarttua. Ei kauheasti tee mieli kutsua enää ketään kylään, eikä varsinkaan noita syöpäläisiä, mikäli vierailun aikana tarvitsee peseytyä.
:(
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:56"]
Mä ymmärrän sua AP. Sain pari kuukautta sitten anopin miesystävältä tai anopilta jalkasienen. Helvetin kiva, kun olen raskaana enkä voi juurikaan hoitaa sitä. En ole missään muualla ollut paljain jaloin kuin kotona, joten muualta ei ole voinut tarttua. Ei kauheasti tee mieli kutsua enää ketään kylään, eikä varsinkaan noita syöpäläisiä, mikäli vierailun aikana tarvitsee peseytyä.
:(
[/quote]
Juuri tätä tarkoitan
ap
Samat mietteet!
Meillä ei ollu edes YÖvieraita. Miehen kaveri tuli käymään, kohta oli "kylkiäisenä" vaimo ja kolme lasta. Pari oli juuri eronnu (vaimo muuttanu kerrostalokolmioon, ei saunaa).
Kaveri hinkus saunaan, koko poppoo riehkas kun pellossa. Saunan jälkeen märkiä jälkiä pitkin huushollia, välillä juostiin ulkona, välillä rinkiä sisällä. Pyyhkeet jäi myttyrään, kuka minnekkin keksi jättää ne, oluttölkit ja trippit jäi saunan lauteelle, pesuainepullot oli lattialla avoimena ym. ym. Tuloksena HEIPPA, nähdään.....
Olet kyllä neuroottinen, tuo pöpö- ja likakammo sopii loistavasti neuroottiseksi piirteeksi. Yksin et ominaisuutesi kanssa ole, mutta kylläkin vähemmistössä.
Liikutaanko teillä sitten muuten kengät jalassa? Juuri pitkään kengissä hautuneista sukistahan se sieni pääsee vielä paremmin tarttumaan ja välittymään mattojen ja lattiankin kautta.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:02"]
Olet kyllä neuroottinen, tuo pöpö- ja likakammo sopii loistavasti neuroottiseksi piirteeksi. Yksin et ominaisuutesi kanssa ole, mutta kylläkin vähemmistössä.
[/quote]
Näin on, mutta en oikeastaan halua päästä tästä neuroosista eroon. Tämä tuntuu ihan hyvältä neuroosilta.
ap
Etkö AP käy itse suihkussa tai saunassa jonkun luona kun olet vieraisilla? Tai juolahtaako mieleesi ajatus että isännät pitäisivät sinua jotenkin tartuttavana oliona?
Itsestäni tämä on ihan absurdi ajatus.... Jos meille tulee yövieraita, oletan että vieraat haluavat peseytyä ja se heille erikseen kyselemättä suodaan. Enkä todellakaan kysele keltään hänen taudeistaan...
Ja en ole kyllä itsekään koskaan miettinyt voinko jonkun suihkua tai saunaa tarvittaessa käyttää.
Tuohon neuroosiinhan auttaa hyvin joku höyrymoppi. Kuumalla höyryllä voi höyryttää ne pöpöt hengiltä vieraiden jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:13"]
Tuohon neuroosiinhan auttaa hyvin joku höyrymoppi. Kuumalla höyryllä voi höyryttää ne pöpöt hengiltä vieraiden jälkeen.
[/quote]
Meinasin ehdottaa samaa, mainio laite:)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:11"]
Etkö AP käy itse suihkussa tai saunassa jonkun luona kun olet vieraisilla? Tai juolahtaako mieleesi ajatus että isännät pitäisivät sinua jotenkin tartuttavana oliona?
Itsestäni tämä on ihan absurdi ajatus.... Jos meille tulee yövieraita, oletan että vieraat haluavat peseytyä ja se heille erikseen kyselemättä suodaan. Enkä todellakaan kysele keltään hänen taudeistaan...
Ja en ole kyllä itsekään koskaan miettinyt voinko jonkun suihkua tai saunaa tarvittaessa käyttää.
[/quote]
Kyse on tunteista, ei teoista. Tämä ällötys ei muuta käytöstäni.
ap
Oot outo.
Ei mulle tulis mieleenkään mitkään jalkasienihommelit, mutta toisaalta mulla ei sellaista ole koskaan ollut, joten pidän vaivaa niin harvinaisena, ettei sen takia tarvitse pelätä mitään vieraiden peseytymisiä.
Älä sitten kutsu yövieraita. Mä käyn joka aamu suihkussa, ja jos mut pyydetään johonkin yövieraaksi, oletan siihen kuuluvan myös mahdollisuuden aamusuihkuun. Muuten en mene toista kertaa.