Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä siitä, että yövieraat käyvät meillä saunassa/suihkussa, olenko ainoa?

Vierailija
30.04.2013 |

Siis en pidä siitä, että vieraat ihmiset tulevat tallustelemaan avojaloin suihkuumme ja tartuttamaan jalkasieniään tai ties mitä silsojaan ja pesevät hikiään ja pöpöjään pois pesuhuoneessamme. Onko muita, joista ajatus vieraista omassa suihkussa tuntuu epämiellyttävältä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten kutsu yövieraita. Mä käyn joka aamu suihkussa, ja jos mut pyydetään johonkin yövieraaksi, oletan siihen kuuluvan myös mahdollisuuden aamusuihkuun. Muuten en mene toista kertaa.

Vierailija
2/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatko lapsesi käyttää koulun suihkua liikuntatuntien jälkeen? Mitä ajattelet siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei musta tunnu tuolta... meillä käy paljon yövieraita ja tottakai saavat käydä suihkussa ja vessassa ihan vapaasti. Yhden vieraan jäljiltä löytyy aina tosi paljon pitkiä mustia hiuksia, ne vähän ärsyttää joskus mutta kestän kyllä :)

Vierailija
4/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selität vieraillesi tämän? Lukitaanko nuo tilat vierailta?

Kahvipöydässä varmaan istut pelko perseessä miettien mitä kaikkea vieraasi saattavat sairastaa ja levittää teillekin. 

Vierailija
5/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet neurootikko ap.

Vierailija
6/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei sitten kannata kutsua yövieraita jos on noin kammoinen? Jos minulta kysytään, tuo on jo melko sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:49"]

Olet neurootikko ap.

[/quote]

Kyllä, sitäkin olen

ap

Vierailija
8/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:47"]

Miten selität vieraillesi tämän? Lukitaanko nuo tilat vierailta?

Kahvipöydässä varmaan istut pelko perseessä miettien mitä kaikkea vieraasi saattavat sairastaa ja levittää teillekin. 

[/quote]

Kyllä vieraat saavat mennä meillä suihkuun, mutta silti se on mielestäni lievästi ällöä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vieraat tulevat, laita sinne suihkutilaan joku oikein voimakas hajuste ja kerro, että myrkytätte juuri havaitsemianne muurahaisia tai muita tuholaisia, joten sinne ei kannata mennä ennen kuin haju ainakin häviää. Selitys luultavasti toimii kerran, mutta voithan tietysti toisella kertaa ihmetellä, että kuinka sattuikaan, että nyt jouduttiin taas uusimaan käsittely, kun ötökät eivät vielä hävinneetkään. Mitä ikävempiä ötököitä keksit, sen varmemmin se tepsii toisellakin kerralla.

Vierailija
10/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua AP. Sain pari kuukautta sitten anopin miesystävältä tai anopilta jalkasienen. Helvetin kiva, kun olen raskaana enkä voi juurikaan hoitaa sitä. En ole missään muualla ollut paljain jaloin kuin kotona, joten muualta ei ole voinut tarttua. Ei kauheasti tee mieli kutsua enää ketään kylään, eikä varsinkaan noita syöpäläisiä, mikäli vierailun aikana tarvitsee peseytyä.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:56"]

Mä ymmärrän sua AP. Sain pari kuukautta sitten anopin miesystävältä tai anopilta jalkasienen. Helvetin kiva, kun olen raskaana enkä voi juurikaan hoitaa sitä. En ole missään muualla ollut paljain jaloin kuin kotona, joten muualta ei ole voinut tarttua. Ei kauheasti tee mieli kutsua enää ketään kylään, eikä varsinkaan noita syöpäläisiä, mikäli vierailun aikana tarvitsee peseytyä.

:(

[/quote]

Juuri tätä tarkoitan

ap

Vierailija
12/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mietteet!

Meillä ei ollu edes YÖvieraita. Miehen kaveri tuli käymään, kohta oli "kylkiäisenä" vaimo ja kolme lasta. Pari oli juuri eronnu (vaimo muuttanu kerrostalokolmioon, ei saunaa).

Kaveri hinkus saunaan, koko poppoo riehkas kun pellossa. Saunan jälkeen märkiä jälkiä pitkin huushollia, välillä juostiin ulkona, välillä rinkiä sisällä. Pyyhkeet jäi myttyrään, kuka minnekkin keksi jättää ne, oluttölkit ja trippit jäi saunan lauteelle, pesuainepullot oli lattialla avoimena ym. ym. Tuloksena HEIPPA, nähdään.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä neuroottinen, tuo pöpö- ja likakammo sopii loistavasti neuroottiseksi piirteeksi. Yksin et ominaisuutesi kanssa ole, mutta kylläkin vähemmistössä. 

Vierailija
14/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutaanko teillä sitten muuten kengät jalassa? Juuri pitkään kengissä hautuneista sukistahan se sieni pääsee vielä paremmin tarttumaan ja välittymään mattojen ja lattiankin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:02"]

Olet kyllä neuroottinen, tuo pöpö- ja likakammo sopii loistavasti neuroottiseksi piirteeksi. Yksin et ominaisuutesi kanssa ole, mutta kylläkin vähemmistössä. 

[/quote]

Näin on, mutta en oikeastaan halua päästä tästä neuroosista eroon. Tämä tuntuu ihan hyvältä neuroosilta.

ap

Vierailija
16/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö AP käy itse suihkussa tai saunassa jonkun luona kun olet vieraisilla? Tai juolahtaako mieleesi ajatus että isännät pitäisivät sinua jotenkin tartuttavana oliona?
Itsestäni tämä on ihan absurdi ajatus.... Jos meille tulee yövieraita, oletan että vieraat haluavat peseytyä ja se heille erikseen kyselemättä suodaan. Enkä todellakaan kysele keltään hänen taudeistaan...
Ja en ole kyllä itsekään koskaan miettinyt voinko jonkun suihkua tai saunaa tarvittaessa käyttää.

Vierailija
17/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon neuroosiinhan auttaa hyvin joku höyrymoppi. Kuumalla höyryllä voi höyryttää ne pöpöt hengiltä vieraiden jälkeen.

Vierailija
18/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:13"]

Tuohon neuroosiinhan auttaa hyvin joku höyrymoppi. Kuumalla höyryllä voi höyryttää ne pöpöt hengiltä vieraiden jälkeen.

[/quote]

Meinasin ehdottaa samaa, mainio laite:)

 

Vierailija
19/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:11"]

Etkö AP käy itse suihkussa tai saunassa jonkun luona kun olet vieraisilla? Tai juolahtaako mieleesi ajatus että isännät pitäisivät sinua jotenkin tartuttavana oliona?
Itsestäni tämä on ihan absurdi ajatus.... Jos meille tulee yövieraita, oletan että vieraat haluavat peseytyä ja se heille erikseen kyselemättä suodaan. Enkä todellakaan kysele keltään hänen taudeistaan...
Ja en ole kyllä itsekään koskaan miettinyt voinko jonkun suihkua tai saunaa tarvittaessa käyttää.

[/quote]

Kyse on tunteista, ei teoista. Tämä ällötys ei muuta käytöstäni.

ap

Vierailija
20/22 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot outo.

Ei mulle tulis mieleenkään mitkään jalkasienihommelit, mutta toisaalta mulla ei sellaista ole koskaan ollut, joten pidän vaivaa niin harvinaisena, ettei sen takia tarvitse pelätä mitään vieraiden peseytymisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme