Facebook-kaveri kommentoi liian henkilökohtaisia asioita
Kertokaapa, mitä tehdä, kun ystäväni, joka on siis fb-kaverini, laittaa kommentoihinsa usein jotain henkilökohtaisia lisiä. Esimerkkinä vaikkapa: "Onpa ihana pipo teidän vauvalla! Ja muuten, en kerkeä huomenna tulemaan ajoissa sinne juhliinne, mutta soittelen myöhemmin asiasta!"
Mitä oikein tehdä, etten loukkaa, mutta haluaisin saada nämä henkilökohtaiset lisäykset loppumaan.Niissä on joskus asioita, joita en haluaisi kaikkien tietoon. Tekisi mieli joka kerran poistaa nuo kommentit.
Kommentit (23)
Tuttua. Erään harrastejutun tiimoilta alussa tuli hyväksyttyä liikaakin kavereita. Eräs oli sellainen kommentoija, että oksat pois. Takertui joka juttuun ja ei siis varsinaisesti haukkunut, mutta ikävästi ilkeili niin, että jostain kuvasta tulikin sitten ihan kauhea riitaketju. Esim. kirjoitin, että kävin salilla pitkästä aikaa ja oli kyllä kiva. Kyseinen tyyppi aivan kuin pillastui ja kirjoitti heti, että hän ei ikinä ja hän ei tarvitse sellaista ja hänelle riittää tällainen liikunta ja hän ei voi ymmärtää ihmisiä, jotka käy salilla.
Ihmettelin tätä ja kirjoitin, että ei kai kaikkien tarvi tykätäkään kaikesta. No siitä se kuohunta lisääntyi ja alkoi spämmääminen. Joku takertui hänen loukkaavaan kirjoittamiseen ja lopulta siinä mun viattoman päivityksen alla oli iso tappelu meneillään.
En uskaltanut poistaa tätä kaveria aluksi, mutta tein niin, että blokkasin sen pois niin,ettei se enää nähnyt mun kuvia, eikä muita päivityksiä kuin ihan tyhjänpäiväisiä "onpa kaunis ilma"-tyyliin.
Onneksi se itse tajusi lopulta poistaa itsensä kaverilistalta.
Itse lopetin fb-tilin sitten myöhemmin
Mua jännittää tehdä yhden fb-kaverin kanssa mitään, kun se heti päätyy varsinkin mun seinälle. Laittais vaan omalleen... mutta ei, mun seinälle pitää tulla kiittelemään viimesestä. Jotenkin tylsää. Ei siinä ole mitään salaista, että me tavataan, mutta pitääkö elää kuin näyttämöllä. En tajua.
tai sit voit estää sen kaverin kommentointimahdollisuuden