Viidakon tähtöset - Niko ja Minna
Olenko mä ainoa, jonka mielestä nuo tekevät itsensä naurettaviksi? Mä tykkäsin Minnasta, kun oli Supermarjossa, mutta nyt olen aukaissut silmäni.
Joka kerta, kun häviävät, niin suuttuvat kilpakumppaneilleen. Selittelevät häviötään tuurilla jne. Edellisessä kisassa Minnahan ei edes yrittänyt saada pirtelöä alas ja Nikokin jätti melkein heti kesken. Ihme ja kumma ymmärsivät kerrankin olla hiljaa hävitessään, mutta kai sitä paskaa sataa seuraavassa kisassa oikein kunnolla kilpakumppaneiden niskaan.
Ihmettelen vain, että eikö nyt ole kyse aikuisista. Miten kehtaavat oikeasti käyttäytyä noin? Ja aivan turha sanoa, että tuohan on peliä, koska kukaanhan ei tunne heitä oikeasti ja nyt tekevät itsensä täysin naurunalaisiksi, idiooteiksi, pikkusieluisiksi jne. pelleiksi koko Suomen edessä.
Kommentit (24)
Piti oikein katsoa youtubesta se Nikon huutama nevahööd-linkki, kun kaikki siihen viittaavaat. Onhan se jätkä ihan sekaisin!
Hyvä, että tykkäätte siitä Nikosta, kun meidän verorahoilla sosiaalituilla sitäkin elätetään...
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 00:19"]
Hyvä, että tykkäätte siitä Nikosta, kun meidän verorahoilla sosiaalituilla sitäkin elätetään...
[/quote]
Eipä elätetä. Kukkaron herraksi -jaksossa oli Niko ja tienasi ihan palkkatöissä jotain 2500-3000 e kuukaudessa. Tämä selvisi, kun kävivät talousneuvojan kanssa tuloja läpi. Että suu suppuun jos et asiasta mitään tiedä. :) Enkä ole Niko-fani.
Tuo 12:n linkki oli oikeastaan aika hyvä. Sitähän tämä tv-tarjonta nykyään ainoastaan on, pelkkää puoli-ilmaiseksi tehtyä tosi-tv:tä ja tyhmien ihmisten hyväksikäyttöä. Ja vituttaa myöntää, että minäkin katson...