Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viidakon tähtöset - Niko ja Minna

Vierailija
29.04.2013 |

Olenko mä ainoa, jonka mielestä nuo tekevät itsensä naurettaviksi? Mä tykkäsin Minnasta, kun oli Supermarjossa, mutta nyt olen aukaissut silmäni.

Joka kerta, kun häviävät, niin suuttuvat kilpakumppaneilleen. Selittelevät häviötään tuurilla jne. Edellisessä kisassa Minnahan ei edes yrittänyt saada pirtelöä alas ja Nikokin jätti melkein heti kesken. Ihme ja kumma ymmärsivät kerrankin olla hiljaa hävitessään, mutta kai sitä paskaa sataa seuraavassa kisassa oikein kunnolla kilpakumppaneiden niskaan.

Ihmettelen vain, että eikö nyt ole kyse aikuisista. Miten kehtaavat oikeasti käyttäytyä noin? Ja aivan turha sanoa, että tuohan on peliä, koska kukaanhan ei tunne heitä oikeasti ja nyt tekevät itsensä täysin naurunalaisiksi, idiooteiksi, pikkusieluisiksi jne. pelleiksi koko Suomen edessä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tykännyt Minnasta edes siinä Super-Marjossa. Kauhea, toisia haukkuva, kiroileva akka. Sisäisesti ruma. Kauhea uho fitness-kisoihin osallistumisesta ja treenaamisesta, eikä tuo kroppa vieläkään näytä siltä että mihinkään kisoihin koskaan pääsis.

Nikosta ei ole ollut mitään mielipidettä, kun ei ole tullut BB:tä koskaan katsottua. Mutta molemmat on kyllä kauhean ilkeitä, lapsellisia. Heistä oikein huokuu oma sisäinen paha olo, jota pitää purkaa haukkumalla toisia. Eikä se olo siitä paremmaksi muutu, vaikka kuinka soittaa suutaan.

Kyllä nauratti, kun uhosta huolimatta tai ehkä juuri siksi näiltä molemmilta jäi smoothiet juomatta =D Ei voinut syyttää häviöstä kuin itseään! Ai niin, paitsi syyttiväthän he sitä, että kaikki on tuurista kiinni ;)

Vierailija
2/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti myös, kun koko kisan ajan ovat olleet niin polleita ja muita haukkuneet kermaperseiksi ja nyt kumpikaan ei edes yrittänyt.

Mä en ole katsonut bb:tä, joten Nikosta en tiedä myöskään mitään, mutta tuo hänen käytöksensä on jotain aivan kamalaa. On varmaan myös todella huono itsetunto, koska eihän hän ole mikään oikea julkkis. Ei ole tehnyt julkisuutensa eteen mitään merkittävää. Siis merkittävää normaaleille ihmisisille. Se että on valittu johonkin ohjelmaan ja on siinä oma itsensä ja sen jälkeen keksii kaikkea hullua, että pääsee juorulehteen, ei ole varmaan kovinkaan suuri ylpeydenaihe, vaikka hän kovin yrittää selittää, että seiskassa oleminen on jokin meriitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnasta tykkäisin potentiaalisesti. Sillä on hirveästi sisua ja energiaa. Mutta tosi sääli, että se käyttää näitä voimavarojaan niin huonolla tavalla. Jospa hän jossain vaiheessa tajuiasi ja asennevamma korjautuisi, olisi kyllä ihan upea nainen.

Vierailija
4/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikohan oli jossain jaksossa sitä mieltä, että hän kun ei ole käynyt armeijaa, mutta on silti antanut Suomen valtiolle enemmän kuin yksikään intin käynyt, koska on ollut kaksi kertaa BB:ssa! =D

Tuo on kyllä totta, että Minnasta voisi olla vaikka mihin, sisua tuntuu löytyvän. Hän vain kanavoi voimansa aivan väärin, ja pilaa maineensa tuolla suun soitolla ja räkyttämisellä. Moni hyvä tilaisuus menee ohi, kun kukaan ei halua tuollaista riitapukaria töihin.

Vierailija
5/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia Minnan tapaisia ihmisiä inhoan oikeassakin elämässä. Tyyppinä niin vastenmielinen, ylimielinen, kovaääninen ja tuppaa itseään esille. Toki maailmassa tarvitaan tuollaisia päällepäsmäreitäkin, mutta minusta ne ovat inhottavia.

Niko taas on tyhmä ja lapsellinen, mutta sympaattinen. Tai sitten todella älykäs ja repii rahaa tuosta hölmöilystä niin kauan kuin voi.

Vierailija
6/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät taida välittää millaisen kuvan antavat, pääasia näyttää olevan "julkkiksena" olo.

Vierailija
7/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä Nikosta tekee sympaattisen, homous?? Sehän on ilkeä diiva, koulukiusaajan perikuva. 

Vierailija
8/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnasta en ole koskaan tykännyt, on todella tympeän oloinen. Niko on viihdyttävä.

Vierailija
9/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 10:38"]

Mikä siitä Nikosta tekee sympaattisen, homous?? Sehän on ilkeä diiva, koulukiusaajan perikuva. 

[/quote]

Ei homous tee siitä sympaattista, vaan se lapsekkuus, hössötys ja omanlaisensa vitsikkyys. 

Vierailija
10/24 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myökään ymmärrä miten joku voi nähdä Nikon sympaattisena. Mun mielestä sympaattinen ihminen käyttäytyy aivan erilailla. Nikon vastakohta ennemminkin.

Vierailija
11/24 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Nevahööd on kyllä kirvoittanut naureskelua siellä sun täällä ja taisipa Iltalehti tai -Sanomat ottaa "laukaisun" jääkiekkoa koskevaan uutisointiinsankin. NIko on sellainen oikukas ja arvaamaton, rääväsuu pikkupoikapissis, ettei voi kuin häveten naureskella. Minna taas niin kylmä ja kova, että kauhistuttaa.

Tämän fb-linkin kanssa oonkin samaa mieltä kaikista wanna-be-julkkiksista ja tosi-tv-ohjelmista tällä hetkellä:

http://assankakena.blogspot.fi/2013/05/nevahood-on-out.html

Vierailija
12/24 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ja Niko ovat ainakin mielenkiintoisia ja viihdyttäviä toisin kuin suurin osa viidakon tähtösistä. Heidän lisäkseen ainoa jotenkin kiinnostava tähtönen on ollut se dj-playboy-malli.

Vierailija
13/24 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko siellä ainoa viihdyttävä on, mutta jotenkin säälittävää, että hänenlaistaan eksyksissä olevaa nuorta miestä käytetään tv-viihteenä. Ei hänellä varmaan ihan kaikki ole kohdallaan, niin arvaamaton ja räjähtelevä on ollut. (BB-raivoamiset mukaan lukien.) Niko on vähän Tuksu-materiaalia, vähän lievemmässä muodossa vaan.

Vierailija
14/24 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotteko te oikeesti tota paskaa??

Vierailija
15/24 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotteko te oikeesti tota paskaa??

Vierailija
16/24 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan esiintyminen vaikuttaa siltä että hän olisi peilin edessä opetellut tiettyjä puhe- ja ruumiinkielen maneereja jotta vaikuttaisi uskottavammalta ja maskuliinisemmalta.

Jos tällä olisi tarvittavat avut, esittäisi varmaan bimboa, mutta läskinä on pädettävä muilla keinoin.

Tämä on sellainen ihmistyyppi josta pysyn omassa elämässäni kaukana, hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
18/24 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Niko on ihan viihdyttävä, lapsellinen dramaqueen. Mutta Minna on aivan kamala, kirjaimellisesti tekee pahaa katsoa häntä. On sellainen nyrpeä omasta mielestään "kova muija", jolta puuttuu älykkyys. On olevnaan niin hyvä, mutta totuus on jotain ihan muuta.

Osaan kuvitela miten räksyttää ja aukoo päätään "kaupungin kaduilla" jos joku sanoo poikkipuolisen sanan. On sivistymätön juntti, sellainen joka osaa kyllä uhota mutta meriittejä ei ole, omasta mielestään toki varmasti ihan paras kaikessa.

Minäkin IRL välttelen tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
19/24 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 19:52"]

Minusta Niko on ihan viihdyttävä, lapsellinen dramaqueen. Mutta Minna on aivan kamala, kirjaimellisesti tekee pahaa katsoa häntä. On sellainen nyrpeä omasta mielestään "kova muija", jolta puuttuu älykkyys. On olevnaan niin hyvä, mutta totuus on jotain ihan muuta.

Osaan kuvitela miten räksyttää ja aukoo päätään "kaupungin kaduilla" jos joku sanoo poikkipuolisen sanan. On sivistymätön juntti, sellainen joka osaa kyllä uhota mutta meriittejä ei ole, omasta mielestään toki varmasti ihan paras kaikessa.

Minäkin IRL välttelen tuollaisia ihmisiä.

[/quote]

Olipa hyvin sanottu tuo Minnan luonnehdintasi!

Olen ihmetellyt miksi tuo sen äijämäisyys vistottaa mua niin paljon mutta sehän se on että älykkyys puuttuu ja uhoaa vain tyhjällä kuorella. Omassa kaveripiirissä siis on aika paljon äijämäisiä akkoja enkä itsekään ole se kaikkein feminiinisin typykkä mutta kyllä minun tuntemilla äijänaisillakin on sydän paikallaan.

Vierailija
20/24 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 12:n linkki oli oikeastaan aika hyvä. Sitähän tämä tv-tarjonta nykyään ainoastaan on, pelkkää puoli-ilmaiseksi tehtyä tosi-tv:tä ja tyhmien ihmisten hyväksikäyttöä. Ja vituttaa myöntää, että minäkin katson...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi