Heini pilasi voittonsa järkyttävän huonoon puheeseen!
Koulukiusaaminen, lapsensaanti, lesbous...todella onnetonta! Ei kai sitä voittajaa ja rahojen kohdetta säälin perusteella valita!
Kommentit (38)
Joo, Heini perusteli vaan sitä mihin tarvii niitä rahoja. Ei vastannut ollenkaan kysymykseen, eli siihen, miksi hän ansaitsee voiton. Ei varmaan itsekään keksinyt yhtään syytä.
Tää on musta huvittavaa että täälläkin av palstalla arvostetaan jopa moukkamaisuuteen menevää rehelllisyyttä, arvostetaan ihmisiä jotka sanovat asiat suoraan. Ja nyt kun Jarkko sanoi suoraan Piialle mitä ajatteli ja mitä muut ajatteli siitä niin hänestä tulikin kiusaaja. Miksi?
Itse en arvosta suorapuheisuutta jos se loukkaa jotakin. Asiat voi sanoa toisellakin tavalla. Tässä tapauksessa Jarkko kuitenkin pelasi hyvin ja voitti koko pelin ja rahat. Hyvin pelattu Jarkko! Jos itse saisin 50 000 euroa siitä että sanoisin suoraan jollekkin mitä ihmiset siitä ajattelee niin sanoisin, vaikka en normaalisti näin toimisi. Ihme tekopyhää porukkaa taas täällä (moni teistäkin tekisi täsmälleen samoin, on se sen verran iso raha)
Vähän OT, mutta löydänkö jostain nuo tuomariston perustelut, muualta kuin siitä nauhoituksesta? En saa sitä koneellani näkymään.
Mielestäni ei ehkä Heinin voitto kaatunut pelkästään sääliä kalastelevaan puheeseen vaan kahden viikon peesaamiseen ja häviön ratkaisi kyllä ehdottomasti kommentti: "Mun perustelut rahojen tarpeelle on paremmat kuin Jarkon" Siinä vaiheessa olin kyllä jo vakuuttunut, että Jarkkohan sen voittaa perheellisenä miehenä.
Joo meni rahat todellakin oikeaan kohteeseen! Heini pilasi niin mahdollisuutensa sillä ruikuttamisella. Ja kuvitteli, että elämä olisi sitten jotain niin auvoista ja ihanaa kun saa rahat kun se on tähän asti ollut niin niin selviytymistä hänellä. Ja sitten netin ekstra videolla kuitenkin sanoi, että tiputus reissu jakson alussa ja se, että ei ollut ruokaa on ollut elämän pahin kokemus. Että kyllä se sitten on aika helpolla elämässä päässyt kuitenkin.
Hankkikoot ite rahansa lapsen saantiin ja käykööt töissä että saa lapsen kasvatettua, niin tässä tehdään ihan jokainen muukin! Jättäkööt ne lomailut vähemmälle mitä haaveili niin on rahaa sitten lapseen ja sen kasvatukseen. Mitä ihmettä se oikeen kuvitteli? Tuo oli lopullisesti kyllä todiste siitä, että oli kyllä niin lapsellinen ihminen tuolla kun vaan olla voi. Ja täysin perässä tuli kokoajan.
Ihan samalla tavalla Jarkkokin RUIKUTTI, yhyy - mulla oli burnaout, yhyy - mun lapsi rikotiin laitoksella , yhyy yhyyy
Ja ilmeisesti nyt jo hyvintoimeentuleva eli ei edes tarvinnut rahoja. Kiusaaja
Eikö Heini ole hyvin toimeentuleva.? Se siinä nolointa oli, että Heini väitti tarvitsevansa rahoja enemmän kuin Jarkko. Millä perusteella? Hänen pitää elättää itsensä. Jarkolla on kolme lasta!
Kummankaan puheilla ja vastauksilla ei ollut mitään merkitystä, koska toisen joukkueen neljä jäsentä oli päättänyt jo ennen heimoneuvostoa, että äänestävät Jarkon voittoon, he päättävät voittajan. Uutinen ja video tästä on Maikkarin/selviytyjien sivuilla.
En ole sarjaa juuri seurannut, mutta oliko se Heini se, joka vietiin tiputukseen ja palasi takaisin? Eihän sellainen voittoa ansaitse. Doupattu kilpailija.
En ollut Jarkko-fani, mutta noista kahdesta ehdottomasti oikea voittaja.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 15:45"]
Niin - oliko se Heini se doupattu?
[/quote]
Jep, Normaalisti (jenkeissä) tällainen kilpailija olisi jo lähetetty kotiin jos nälän takia joutuu keskeyttämään. Sai päivän levätä ja syödä, ei ansaitse voittoa sellainen.
Miksi me ihmetellään niin paljon, kun lapset kiusaavat toisensa koulussa miltei hengiltä? Aikuisethan ovat ihan samanlaisia! Aivan hirveetä katsottavaa tuo Selviytyjät. Törkeää kiusaamista ja epäasiallista käytöstä. En olisi suonut 50 tonnia kummallekaan finalistille. Enkä tajua, miksi ihmiset alentuvat tuollaiseen 50 tonnin takia. Saman summan saisi aika helposti kasaan ihan töitä tekemällä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:07"]
Miksi me ihmetellään niin paljon, kun lapset kiusaavat toisensa koulussa miltei hengiltä? Aikuisethan ovat ihan samanlaisia! Aivan hirveetä katsottavaa tuo Selviytyjät. Törkeää kiusaamista ja epäasiallista käytöstä. En olisi suonut 50 tonnia kummallekaan finalistille. Enkä tajua, miksi ihmiset alentuvat tuollaiseen 50 tonnin takia. Saman summan saisi aika helposti kasaan ihan töitä tekemällä.
[/quote]
Mitä kiusaamista siinä tapahtui? Mulla jäi muutama jakso välistä, mutta enkä kyllä huomannut mitään NORMAALISTA poikkeavaa. Pelin luonteeseen kuuluu psyykata muita kilpailijoita ja juonitella jne. Ja Piiahan teki tätä samaa juonittelua myöskin. Vai lasketaanko kiusaamiseksi se kun he laittoivat sen immuniteettikolikon kartan Piian saataville ja Piia kaiveli paskakasoja? Sehän oli Piian oma moka että se kaivoi väärästä paikasta.. Huijasivathan ne siinä toisessakin heimossa Akille siitä kartasta, kun olivat löytäneet sen kolikon ja Aki kuvitteli että kartta näyttää missä voi olla aarre (=sytkäri)
Itse tykkään sellaisista kilpailijoista ketkä pärjäävät fyysisesti kilpailuissa, mutta harmiksi ne yleensä pudotetaan heti, mutta nyt olin niin iloinen että Jarkko ja Jani olivat sanansamittaisia miehiä eikä käyneet juonittelemaan toisiaan vastaa. Olisi ollut kiva jos Henri ei olisi keskyttänyt kilpailua ja olisi ollut 3 kovaa kilpailijaa lopussa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 21:08"]
Samaa mieltä. Säälikortti oli väärä veto.
[/quote]
Eikö se toinenkin käyttänyt säälikorttia, kovastihan ne lapset siinä oli esillä. Ihan samanlaista ruikutusta silläkin oli. Miehen ruikutus nyt vaan vetos paremmin kuin lesbon. Kun oli ne lapset jo niin kärsineet...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 12:11"]
Eikö Heini ole hyvin toimeentuleva.? Se siinä nolointa oli, että Heini väitti tarvitsevansa rahoja enemmän kuin Jarkko. Millä perusteella? Hänen pitää elättää itsensä. Jarkolla on kolme lasta!
[/quote]
Minusta taas on noloa ruikuttaa rahaa lasten elättämiseen. Jokaisen pitää tehdä tasan sen verran lapsia että pystyy ne elättämään. Oikein kunnon säälinkerjuuta. Lapsethan ne rahat oikeesti voitti.
Ja Piiakin, se kiusattu Jarkon taholta, äänesti Jarkkoa voittajaksi.
Ohjelma on leikattu draaman takia aivan älyttömäksi.
Oikea voitti. Selityksetkin varmasti vaikutti, minuun olisi ainakin vaikuttanut, mutta niiden lisäksi Jarkko ansaitsi. Ei ollut montaa jotka oikeasti pelasi, mutta Jarkko oli ainoa, joka piilotti pelaamisensa todella taitavasti, kunnes aivan viime hetkellä toimi näkyvästi ensimmäistä kertaa, Piiaa hiillostaessaan. Jarkko oli lisäksi ainoa, joka sanoi rehellisesti Piialle mitä muut puhui selän takana. Moni käveli Janin talutusnuorassa, Jarkkokin, mutta oman valintansa pohjalta. Janin ja Jarkon ollessa vastakkain olisin puoltanut silti Jarkkoa.