Mitä puoluetta voisi naisten oikeuksia ja ympäristöarvoja kannattava m**hnmuuttokriitikko kannattaa? Olen poliittisesti koditon.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Sinun on valittava puolue ensin ja sen jälkeen sen sisältä sopivaa ehdokasta. Kaikkien ehdokkaiden on noudatettava puolueen linjaa.
Tiedän. Suomen vaalitavan takia valinta onkin niin vaikeaa, kun ääni menee ensisijaisesti puolueelle. -ap
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Minä sain vaalikoneessa viimeksi jonkun kokoomuslaisen akan. Koska en naista ikinä! äänestä, otin seuraavan vaihtoehdon, kokoomuslaisen miehen.
Kiitä luojaasi ettet saanut Tyttiä. Olisi mennyt yöunet pitkäksi aikaa.
Kuka Tytti? Ja miksei mies saisi haluta äänestää miestä kun täälläkin yks sun toinen nainen uhoaa äänestävänsä naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ratkaisi kokonaisuus ja siksi itse äänestin (ja äänestän) perussuomalaista.
Ei tuossa vaan ole naiselle mitään järkeä. Vastustaa m a a h a n muuttoa, mutta kannattaa kotimaista äärisovinismia. Tuollainen kokonaisuus on aivan plus miinus nolla.
Nuo ääris¤vinistit on samanlainen m¤rginaali-ilmiö kuin (muka-)m¤¤hanmuuttokriittiset kärnät ja rydmanit eli ei vaikutusta eikä edusta puolueohjelmaa.
H¤ltittoman humanitäärisen m¤¤hanmuuton kannattaminen on sen sijaan niin pitkä miinus puolueelle, ettei sitä paikkaa mikään määrä plussia.
Kokonaisuus siis ratkaisee ja siksi äänestin (ja äänestän) perussuomalaista ehdokasta.
Näin naisena nuo ihmiset on niin pelottavia, että haluan että heidät siivotaan pois puolueesta, ennen kuin voin sitä äänestää. Viime aikoina on vaikuttanut päin vastoin siltä että noita henkilöitä pusketaan ylös päin puolueessa.
Vasemmistossa ja Vihreissä saat kylkiäisenä kaikenkarvaiset husuhusseinit, antisemitismin, shiiat jotka anter yasan mukaan yhteyksissä Iranin tiedustelupalveluun, eläinrääkkäyksen a la näkkäläjärvi, kansalaisille valehtelijat kuten Haavisto ja vappusataset, kelahuijarit, rahanpesurikokset, insestin, törkeän ihmiskaupan, huumerikollisuuden, islamismin, massam. Muuton kehitysmaista, tolkuttoman rahan kylvön muualle paitsi oman maan kansalaisten hyvinvoinnin parantamiseksi.
Esimerkit näistä rikollisista pyydettäessä.
Rikollisia on eniten persuissa. Nämä laskettiin viime vaalien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannata sun kans samaa mieltä olevaa ihmistä.
Viime vaaleissa oikein paneuduin kerrankin ja etsin ehdokasta vaalikoneiden avulla (laitoin sen verran ennakkoehdoksi itselleni, että jos tulee kaksikin tasavahvaa niin sitten äänestän sitä joka on enemmän omanikäinen/nainen) siksi ääneni sai Riikka Purra.
N39
Ei paljon auta jos puolueohjelma on omien arvojen vastainen.
No juurikin näin. Puolueen ohjelmasta löydät vastaukset siihen, mitä kannatat äänestämällä. Yksittäinen kansanedustaja voi mainostaa kannattavansa vaikka mitä, puoluekuri pistää kuitenkin sooloilijat ruotuun.
Itse äänestän kokoomuksen nuorta järkisiipeä, en niitä audilla pösötteleviä ja massuaan rapsuttelevia setämiehiä. Eipä ole vaihtoehtoja jos tahtoo kannattaa jotain tolkun ihmisiä. Demareihin ja Keskustaan ei lapsikaan voi luottaa, vihreät puuhastelevat translakia eivätkä välitä naisista tai homoista ollenkaan, persut ovat yhden asian öyhöttäjiä, vasemmistoliittoa ei kiinnosta kuin änkyröinti ja loput puolueet ovat yhtä tyhjän kanssa. Ei jää kauheasti valinnanvaraa.
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Minä sain vaalikoneessa viimeksi jonkun kokoomuslaisen akan. Koska en naista ikinä! äänestä, otin seuraavan vaihtoehdon, kokoomuslaisen miehen.
Kuka Tytti? Ja miksei mies saisi haluta äänestää miestä kun täälläkin yks sun toinen nainen uhoaa äänestävänsä naista?
Ihan ohis, mutta eihän täällä kukaan ole kieltänyt ketään äänestämästä miestä. Tosin jos valitsee sukupuolen perusteella miesehdokkaan, ei ehkä kannata kovin kärkkäästi arvostella toisia intersektionaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ratkaisi kokonaisuus ja siksi itse äänestin (ja äänestän) perussuomalaista.
Ei tuossa vaan ole naiselle mitään järkeä. Vastustaa m a a h a n muuttoa, mutta kannattaa kotimaista äärisovinismia. Tuollainen kokonaisuus on aivan plus miinus nolla.
Nuo ääris¤vinistit on samanlainen m¤rginaali-ilmiö kuin (muka-)m¤¤hanmuuttokriittiset kärnät ja rydmanit eli ei vaikutusta eikä edusta puolueohjelmaa.
H¤ltittoman humanitäärisen m¤¤hanmuuton kannattaminen on sen sijaan niin pitkä miinus puolueelle, ettei sitä paikkaa mikään määrä plussia.
Kokonaisuus siis ratkaisee ja siksi äänestin (ja äänestän) perussuomalaista ehdokasta.
Näin naisena nuo ihmiset on niin pelottavia, että haluan että heidät siivotaan pois puolueesta, ennen kuin voin sitä äänestää. Viime aikoina on vaikuttanut päin vastoin siltä että noita henkilöitä pusketaan ylös päin puolueessa.
Vasemmistossa ja Vihreissä saat kylkiäisenä kaikenkarvaiset husuhusseinit, antisemitismin, shiiat jotka anter yasan mukaan yhteyksissä Iranin tiedustelupalveluun, eläinrääkkäyksen a la näkkäläjärvi, kansalaisille valehtelijat kuten Haavisto ja vappusataset, kelahuijarit, rahanpesurikokset, insestin, törkeän ihmiskaupan, huumerikollisuuden, islamismin, massam. Muuton kehitysmaista, tolkuttoman rahan kylvön muualle paitsi oman maan kansalaisten hyvinvoinnin parantamiseksi.
Esimerkit näistä rikollisista pyydettäessä.Demareissahan on paljon isl*mistikytkötksiä. Ei musta eroa juuri persujen vastaavasta. -ap
Siltähän se tuntuu kun ei ole kasvanut shariaa noudattavassa maassa, missä esim. Julkiset teloitukset ovat normaali asia. Kannattaa kuunnella niitä tänne tulleita exmuslimeja ja heidän varoituksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oisko PS?
Feministinä äänestän Perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Ihan ohis, mutta eihän täällä kukaan ole kieltänyt ketään äänestämästä miestä. Tosin jos valitsee sukupuolen perusteella miesehdokkaan, ei ehkä kannata kovin kärkkäästi arvostella toisia intersektionaalisuudesta.
Minun mielestäni pilkka, haukkuminen ja uhkailu on samaa kuin kieltäminen, tai kostoa kun ei kielto tehoa. Turha kirkua sovinismista kun itse äänestää naista sukupuolen perusteella.
Eikö PS mätsää aika hyvin noiden kaikkien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän kokoomuksen nuorta järkisiipeä, en niitä audilla pösötteleviä ja massuaan rapsuttelevia setämiehiä. Eipä ole vaihtoehtoja jos tahtoo kannattaa jotain tolkun ihmisiä. Demareihin ja Keskustaan ei lapsikaan voi luottaa, vihreät puuhastelevat translakia eivätkä välitä naisista tai homoista ollenkaan, persut ovat yhden asian öyhöttäjiä, vasemmistoliittoa ei kiinnosta kuin änkyröinti ja loput puolueet ovat yhtä tyhjän kanssa. Ei jää kauheasti valinnanvaraa.
Vasemmistoa kiinnostaa vaan änkyröinti mutta ovat kuitenkin olleet hallituksessa kriisiaikana ottamassa vastuuta?
Intersektionaalinen feministi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko PS?
Feministinä äänestän Perussuomalaisia.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän persuja jatkossakin.
Ketä kiinnostaa? Vastaa aloittajan kysymykseen.
Täh? Kannatan itsekin naisten oikeuksia, tasa-arvoa ja olen viimeisen päälle aito vihreä ja juuri siksi äänestän perussuomalaisia.
Nyt on kyllä vahvat psykoosit ja suojamekanismit tulilla:). Aito vihreä äänestää kepun kanssa Suomen ympäristövihamielisintä puoluetta? Ja naisten oikeuksista ja tasa-arvosta en viitsi edes puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoa kiinnostaa vaan änkyröinti mutta ovat kuitenkin olleet hallituksessa kriisiaikana ottamassa vastuuta?
Yhtälailla KOK sitä vastuuta kantaisi, ja paljon paremmin, ellei vappusataszombi olisi torjunut heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannata sun kans samaa mieltä olevaa ihmistä.
Viime vaaleissa oikein paneuduin kerrankin ja etsin ehdokasta vaalikoneiden avulla (laitoin sen verran ennakkoehdoksi itselleni, että jos tulee kaksikin tasavahvaa niin sitten äänestän sitä joka on enemmän omanikäinen/nainen) siksi ääneni sai Riikka Purra.
N39
Ei paljon auta jos puolueohjelma on omien arvojen vastainen.
No juurikin näin. Puolueen ohjelmasta löydät vastaukset siihen, mitä kannatat äänestämällä. Yksittäinen kansanedustaja voi mainostaa kannattavansa vaikka mitä, puoluekuri pistää kuitenkin sooloilijat ruotuun.
Sen verran voi kuitenkin vaikuttaa, että puolueen sisällä äänestä mieleistä ehdokasta. Itse äänestän aina oikeistolaisempaa maltillista vihreää koska haluan että puilue kehittyisi vähemmän vasemmistolaiseen suuntaan.
Tuo kodittomuutesi on ihan oma valinta. Sinä voit ja saat äänestää ihan just sitä puoluetta joka parhaiten vastaa ajatuksiisi vaikka puolue ei olisikaan "somemuodikas" ja "väärin" ajattelevia yritettäisiin leimata ja nimitellä entistäkin epätoivoisemmin.
Mikään puolue ei kuitenkaan tule ikinä olemaan yksi yhteen ajatustesi kanssa (ellet perusta omaa) joten se vanha plussat/miinukset-taktiikka toimii tässäkin eli aloita lukemalla puolueohjelmia niin pääset kärryille siitä mitkä on minkäkin puolueen ajamat asiat ja missä järjestyksessä. Tässä asiassa kannattaa olla nimenomaan omatoiminen ja jättää omaan arvoonsa kaikki valmiiksi pureskeltu "fakta" jota palstalla valitettavan paljon levitellään.
Onnea kodin etsintään. Kyllä se sopiva sinullekin löytyy.
Suosittelen ap:lle Kristillisiä ja Perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkit näistä rikollisista pyydettäessä.Rikollisia on eniten persuissa. Nämä laskettiin viime vaalien jälkeen.
Voi olla, että tuo on laskennallisesti totta. Itse pidän kuitenkin vähäisempiä rikoksina ylinopeussakkoja, Tynkkysen ja Halla-ahon realismia islamista ja näistä tulleita tuomioita kuin esim. Näkkäläjärven raakaa vieraan ihmisen kissojen kiduttamista+tappamista seinään naulaamalla ja polttamalla nuotiossa tai leluramia puhumattakaan islamistikytköksistä, jotka ovat maanpetoksern verrattavissa olevaa toimintaa ja tätä esiintyy hallituksessa mukana olevissa puolueissa.
Perussuomalaisten pahoinpitelyrikoksiin syyllistyneitä ei olisi pitänyt olla vaaleissa mukana ollenkaan mutta nämä henkilöt olivat ilmeisesti salanneet tuomionsa sitä kysyttäessä.
Persuissa on juuri tämä ongelma, että tiede ei heitä kiinnosta, vaan päätöksiä tehdään omien uskomusten pohjalta.