Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta voisi naisten oikeuksia ja ympäristöarvoja kannattava m**hnmuuttokriitikko kannattaa? Olen poliittisesti koditon.

Vierailija
06.07.2020 |

Olen poliittisesti koditon.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko talouskysymyksissä vasemmistolainen vai oikeistolainen?

Vasemmistolainen, mutten tykkää yhtään tästä nykyvasemmiston touhusta. Tekee vielä vaikeammaksi äänestyspäätökseni. Ehkä en äänestä ketään.

Vierailija
22/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän persuja jatkossakin.

Ketä kiinnostaa? Vastaa aloittajan kysymykseen.

Täh? Kannatan itsekin naisten oikeuksia, tasa-arvoa ja olen viimeisen päälle aito vihreä ja juuri siksi äänestän perussuomalaisia.

Koska kuvittelet että persut kannattavat tasa-arvoa. Olet vain väärässä, eihän siinä mitään sen ihmeempää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä miss Lohjaa eli sitä pelimuijaa. Nimeä en muista

Vierailija
24/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuuttokriittisiä on kaikissa puolueissa. Ympäristöarvot on tärkeitä liki kaikille puolueille, vähiten PS:lle ja Keskustalle.

Etsi sopiva yksittäinen ehdokas.

Vihervasurithan ovatkin kunnostautuneet tässä - huumormies

Vierailija
25/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Kannatan itsekin naisten oikeuksia, tasa-arvoa ja olen viimeisen päälle aito vihreä ja juuri siksi äänestän perussuomalaisia.

Koska kuvittelet että persut kannattavat tasa-arvoa. Olet vain väärässä, eihän siinä mitään sen ihmeempää ole.

Se on enemmän kuin mahdollista, että sinä itse olet se joka on väärässä. Mutta siihen sulla on oikeus.

Vierailija
26/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka si lak ka alapeukkuineen löysi ketjun ja on näemmä salamaakin nopeampi peukuttaja :-)

Vierailija
27/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ratkaisi kokonaisuus ja siksi itse äänestin (ja äänestän) perussuomalaista.

Ei tuossa vaan ole naiselle mitään järkeä. Vastustaa m a a h a n muuttoa, mutta kannattaa kotimaista äärisovinismia. Tuollainen kokonaisuus on aivan plus miinus nolla.

Nuo ääris¤vinistit on samanlainen m¤rginaali-ilmiö kuin (muka-)m¤¤hanmuuttokriittiset kärnät ja rydmanit eli ei vaikutusta eikä edusta puolueohjelmaa.

H¤ltittoman humanitäärisen m¤¤hanmuuton kannattaminen on sen sijaan niin pitkä miinus puolueelle, ettei sitä paikkaa mikään määrä plussia.

Kokonaisuus siis ratkaisee ja siksi äänestin (ja äänestän) perussuomalaista ehdokasta.

Näin naisena nuo ihmiset on niin pelottavia, että haluan että heidät siivotaan pois puolueesta, ennen kuin voin sitä äänestää. Viime aikoina on vaikuttanut päin vastoin siltä että noita henkilöitä pusketaan ylös päin puolueessa.

Vierailija
28/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsitko itsesi yhtään huijatuksi, kun puolueesi ajoi itsensä ulos viime hallitusneuvotteluista jättämällä ilmastokysymyksen huomiotta?

Vierailija
29/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on enemmän kuin mahdollista, että sinä itse olet se joka on väärässä. Mutta siihen sulla on oikeus.

Onhan se ollut kaikkien luettavissa millaisia julkaisuja puolue tukee.

Vierailija
30/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannata sun kans samaa mieltä olevaa ihmistä.

Viime vaaleissa oikein paneuduin kerrankin ja etsin ehdokasta vaalikoneiden avulla (laitoin sen verran ennakkoehdoksi itselleni, että jos tulee kaksikin tasavahvaa niin sitten äänestän sitä joka on enemmän omanikäinen/nainen) siksi ääneni sai Riikka Purra.

N39

Ei paljon auta jos puolueohjelma on omien arvojen vastainen.

Onneksi ei ole.

Vierailija
31/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten persut vastustaa naisten oikeuksia? Ympäristöasioissakin järkevimpiä ydinvoiman kannattajina.

Et ole sitten lainkaan ajan tasalla? Persujen "ajatushautomo" ja naisviha, soiko kellot? Siitähän on jauhettu 2vk joka mediassa!

Vierailija
32/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt protestiäänenä jotain pientä puoluetta joka ei mene edes läpi.

Hukkaan on mänt.

Vierailija
33/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ratkaisi kokonaisuus ja siksi itse äänestin (ja äänestän) perussuomalaista.

Ei tuossa vaan ole naiselle mitään järkeä. Vastustaa m a a h a n muuttoa, mutta kannattaa kotimaista äärisovinismia. Tuollainen kokonaisuus on aivan plus miinus nolla.

Nuo ääris¤vinistit on samanlainen m¤rginaali-ilmiö kuin (muka-)m¤¤hanmuuttokriittiset kärnät ja rydmanit eli ei vaikutusta eikä edusta puolueohjelmaa.

H¤ltittoman humanitäärisen m¤¤hanmuuton kannattaminen on sen sijaan niin pitkä miinus puolueelle, ettei sitä paikkaa mikään määrä plussia.

Kokonaisuus siis ratkaisee ja siksi äänestin (ja äänestän) perussuomalaista ehdokasta.

Näin naisena nuo ihmiset on niin pelottavia, että haluan että heidät siivotaan pois puolueesta, ennen kuin voin sitä äänestää. Viime aikoina on vaikuttanut päin vastoin siltä että noita henkilöitä pusketaan ylös päin puolueessa.

Mä äänestin viime eduskuntavaaleissa m**h*nmuuttokriittisempää vihreää ja eurovaaleissa eläinsuojeluasioita kannattavaa persua. Yritin tehdä tässä kompromissin, mutten ole tyytyväinen kumpaakaan puolueeseen tällä hetkellä. Vihreät keskittyvät intersektionalismiin sekoiluun ja roudaamaan t*rroristeja tänne, kun taas persut suoltavat ulos todella naisvihamielistä settiä ajatuspajasta. Kokoomuksella on ihan hyviä ehdokkaita, mutta kun ne ympäristöarvot.... -ap

Vierailija
34/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan nämä on ”vitsillä ja läpällä”. Niitä on vaan vähän väliä.

Vierailija
35/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimies kirjoitti:

Minä sain vaalikoneessa viimeksi jonkun kokoomuslaisen akan. Koska en naista ikinä! äänestä, otin seuraavan vaihtoehdon, kokoomuslaisen miehen.

Kiitä luojaasi ettet saanut Tyttiä. Olisi mennyt yöunet pitkäksi aikaa.

Vierailija
36/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsitko itsesi yhtään huijatuksi, kun puolueesi ajoi itsensä ulos viime hallitusneuvotteluista jättämällä ilmastokysymyksen huomiotta?

Koko ilmasto-ongelma on kusetusta. Maapallon olosuhteet muuttuvat muutenkin ilman ihmistäkin ja sille ei voi kukaan mitään, se on sitä tämän maailmanajan loppuunmenoa.

Niin on käynyt inkoille yms yhteiskunnille - ne ovat vaan tuhoutuneet. Aika aikaansa kutakin.

Vierailija
37/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistossa ja Vihreissä saat kylkiäisenä kaikenkarvaiset husuhusseinit, antisemitismin, shiiat jotka anter yasan mukaan yhteyksissä Iranin tiedustelupalveluun, eläinrääkkäyksen a la näkkäläjärvi, kansalaisille valehtelijat kuten Haavisto ja vappusataset, kelahuijarit, rahanpesurikokset, insestin, törkeän ihmiskaupan, huumerikollisuuden, islamismin, massam. Muuton kehitysmaista, tolkuttoman rahan kylvön muualle paitsi oman maan kansalaisten hyvinvoinnin parantamiseksi.

Esimerkit näistä rikollisista pyydettäessä.

Vierailija
38/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ilmasto-ongelma on kusetusta. Maapallon olosuhteet muuttuvat muutenkin ilman ihmistäkin ja sille ei voi kukaan mitään, se on sitä tämän maailmanajan loppuunmenoa.

Niin on käynyt inkoille yms yhteiskunnille - ne ovat vaan tuhoutuneet. Aika aikaansa kutakin.

Jos on sitä mieltä, että aikamme täällä on lopussa, ei varmaankaan kannata äänestää mitään puoluetta. Kaikkein viimeiseksi epäolennaisuuksista kohkaavia persuja.

Vierailija
39/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistossa ja Vihreissä saat kylkiäisenä kaikenkarvaiset husuhusseinit, antisemitismin, shiiat jotka anter yasan mukaan yhteyksissä Iranin tiedustelupalveluun, eläinrääkkäyksen a la näkkäläjärvi, kansalaisille valehtelijat kuten Haavisto ja vappusataset, kelahuijarit, rahanpesurikokset, insestin, törkeän ihmiskaupan, huumerikollisuuden, islamismin, massam. Muuton kehitysmaista, tolkuttoman rahan kylvön muualle paitsi oman maan kansalaisten hyvinvoinnin parantamiseksi.

Esimerkit näistä rikollisista pyydettäessä.

Demareissahan on paljon isl*mistikytkötksiä. Ei musta eroa juuri persujen vastaavasta. -ap

Vierailija
40/130 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et äänestä enää ketään, jos persut voittavat seuraavat vaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi