Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin bassonjytkeellä häiriköinti

Vierailija
28.04.2013 |

Eli, naapurimme jytkyttää bassoja asunnossaan niin kovalla, että se kuuluu meille sisälle todella häiritsevästi. Asumme molemmat siis omakotitalossa. Se ei ole sellaista pientä jytkettä, vaan sellaista meteliä, ettei lapset voi nukkua päiväunia. Millään telkkarilla, radiolla tms.ei voi peittää tuota ääntä. Häken mukaan 7-22 välillä saa meluta ihan vapaasti. Tämä häiriköinti vaan on päivittäistä ja meteliä on myös yöaikaan.

Piponi on kireällä joo, yksi lapsistamme on epileptikko, eli saako naapuri epäsuorasti tappaa lapsen ihan laillisesti meluamisoikeuden vuoksi. Eli jos epikohtaukset tulevat heräämiseen liittyen ja menevät status tilaan. Siis tämä tilanne kun bassonjytkeeseen herää kesken unien.

Miten minä sitten voisin häiriköidä lailliseesti naapuria? Antakaa ehdotuksia!

Tuntuu vaan niin epäoikeudenmukaiselta, että meidän pitäisi muuttaa uudehkosta kodistamme naapurin vuoksi, joka muutti meidän jälkeemme kämppäänsä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut naapurin kanssa ongelmasta? Eikö muita naapureita häiritse?

Vierailija
2/3 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:25"]

[/quote]

Olen. Auttoi vähäksi aikaa. Tietenkään en ole lapseni sairaudesta puhunut. En tiedä häiriintyykö muut tuosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:25"]

[/quote]

Olen. Auttoi vähäksi aikaa. Tietenkään en ole lapseni sairaudesta puhunut. En tiedä häiriintyykö muut tuosta. 

[/quote]

Miten niin tietenkään et ole puhunut? Jos et suostu puhumaan niin kärsi rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän