Ennusta seuraava tuleva suosittu blogi
Tää on aika hauskaa. Itse olen seurannut muutamaan nykyään tosi suosittua blogia ihan niiden alkutaipaleelta asti, ja arvasin jo silloin että niistä tulee suosittuja (Indiedaysillä nykyään jne).
Mikä teidän mielestä vaikuttaa blogin suosion nousuun? Entä tuleeko teille mieleen nyt jotain vielä pientä/uutta blogia mistä luulisitte tulevan suositun?
Mun mielestä näitä seikkoja on esim: hyvä ja naseva kirjoitus, ei liian pitkät postaukset, usein päivityksiä, kaunis kirjoittaja tai nätit vaatteet, tai no ainakin paljon hyviä kuvia. Jotain, mitä seuraajat haluaisivat ehkä itselleen, tai johon samaistuvat.
Kommentit (115)
Niinpä, juuri tuota hainkin takaa oikeastaan. Ei ole pakko olla kaunis edes, mutta kunhan ulkonäkö poikkeaa jotenkin, herättää kiinnostuksen. Yksikään tän hetken suosituimmista blogeista ei ole "anonyymi" blogi missä bloggaajasta vain vartalo tai naama sumennettu, mistäköhän johtuu.
Se erityisyys voi olla kauneus, meikkaustaito, erikoinen tyyli, hyvä maku, kyky löytää kirpputoreilta hienoja tavaroita, kyky sisustaa/leipoa/laittaa ruokaa, kyky ottaa valokuvia, kyky kirjoittaa hauskasti... tai vaikka joku erikoinen harrastus, jota lukijat voivat sitten kadehtia.
Mikä onkaan sen kuuron tytön blogin nimi?? Se, joka myös ratsastaa? Se on aika suosittu, mut en muista enää nimeä..:P mut meikä ennustan, et joina päivänä on toista suosittua, viittomakielisen pitämää blogia..:))
Kirjoitustaito on tietty myös tärkeä, ei mitään ihquu tänään tanssijaiset-tyylistä hommaa, mutta kirjoitustaito kuitenkin toissijainen.
Sellaisen kirjoittajan blogista tulee suosittu, jolla on kiva pylly. Sellainen jossa silmä lepää siten, että ajatukset harhailee.
Eli perustuuko blogien seuraaminen tiettyyn kateuteen? Mitä mieltä olette? Entäs nämä äitiblogit, seurataanko niitä sitten millä perustein, vai vaikuttaako äidin ulkonäkö?
En olekaan kuullut kuuron tytön blogista... Varmaan avartaa aihetta valtaväestölle! Hyvä että on myös näitä erilaisia blogeja.
T.AP
Hyvä pylly? Oletko tosissasi? :D Esimerkiksi? :D
Just. Eli kauniit ja hyväpyllyiset bloggaajat vaan suosittuja? :D
kuuron ratsastajan blogi: http://jaxenelamaa.blogspot.fi/?m=0
pyörätuolisen blogi: http://rpakkaus.blogspot.fi/?m=0
Ihan hyvä kommentti muuten 23.37, mutta miten toi tummaihoisuus vaikuttaa mihinkään? :O
Okei, nämä ovatkin uusia tuttavuuksia minulle! Aikamoiset naurut sai tuo pyllykommentti täällä aikaan :D
Lily.fi on aika muodissa. Hyviä ja huonoja löytyy.
Nyt ainakin kuumaa kamaa on aamuihminen.blogspot.fi
Ei niinkään mistään erikoisuudesta tai siitä, että siitä pidettäisiin tai ei pidettäisi.. Enemmänkin siitä miten kantaanottavasti tyyppi on nyt puhunut abortista, mielenkiintoista keskustelua herättänyt.. Itse aborttia puoltavana ihmisenä on hauska seurata saako mut käännytettyä abortin vastaiseksi :DD Kirjoitusten takana siis teiniäiti, joka kirjoittaa miehensä kanssa abortista. Seuraajia oli joku päältä 100, mutta silti blogissa edellisten postausten jälkeen on kuhissut. Tuskin silti miksikään yltiö suureksi blogiksi on vahvojen mielipiteidensä kanssa muodostumassa, mutta nyt ainakin vaikuttaa hyvältä.
Ei välttämättä kaunis, mutta poikkeava ulkonäkö. AIna on pari paikkaa auki esim. ylipainoiselle tai tummaihoiselle bloggaajalle. Pitää olla jotakin, johon samaistua, mutta myös jotakin tavoittelemisen arvoista eli jokin erityistaito, jota muilla ei ole. Näin mielenkiinto ja inspiroivuus pysyvät yllä.