Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennusta seuraava tuleva suosittu blogi

Vierailija
27.04.2013 |

Tää on aika hauskaa. Itse olen seurannut muutamaan nykyään tosi suosittua blogia ihan niiden alkutaipaleelta asti, ja arvasin jo silloin että niistä tulee suosittuja (Indiedaysillä nykyään jne). 

Mikä teidän mielestä vaikuttaa blogin suosion nousuun? Entä tuleeko teille mieleen nyt jotain vielä pientä/uutta blogia mistä luulisitte tulevan suositun?

Mun mielestä näitä seikkoja on esim: hyvä ja naseva kirjoitus, ei liian pitkät postaukset, usein päivityksiä, kaunis kirjoittaja tai nätit vaatteet, tai no ainakin paljon hyviä kuvia. Jotain, mitä seuraajat haluaisivat ehkä itselleen, tai johon samaistuvat.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tuntuu olevan aikamoisessa nosteessa: http://kideblogi.fi/butimahumannotasandwich/ ja tosi iso porukka näyttää seuraavan tätä. itekin tykkään lukea tätä blogia vaikka mulla ei ole edes lapsia. 

Vierailija
22/115 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 19:01"]

Nii, onhan tolla pin the fuck upsillaki jo 50 lukijaa, vaikka eka kirjotus on maaliskuun puolesta välistä.

[/quote]

SEURAAJA ja LUKIJAmäärät ovat eri asioita. Ette näe lukijamäärää mistään! Se, että vaikka bloggerissa seuraa 100 ihmistä ei tarkoita, että lukijoita olisi sata, vaan niitä on todennäköisesti paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 19:50"]

tämä tuntuu olevan aikamoisessa nosteessa: http://kideblogi.fi/butimahumannotasandwich/ ja tosi iso porukka näyttää seuraavan tätä. itekin tykkään lukea tätä blogia vaikka mulla ei ole edes lapsia. 

[/quote]

Tässä ei kiinnostanut mikään. Liian monta samanlaista kuvaa, enkä jaksa lukea huonosti kirjoitettua tekstiä. Tosin tuntuu että äitiysblogeille on aina lukijoita, oli sisältö mitä tahansa.

Vierailija
24/115 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku suositteli tätä: http://albdramatic.blogspot.fi/ ja vilkaisin, nyt katon sinkkulaiva-uusintaa ja tuo anniinahan on tää bloggaaja! blogista sain jotenkin erilaisen kuvan, paljon nuoremman kuin miltä tuossa ohjelmassa vaikuttaa.

Vierailija
25/115 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten äitien hyvinkirjoitettuja blogeja jotka eivät huku massaan on todella vähän. Mutta jos potentiaalia löytyy ja muutakin kuin perussamoja postauksia niin on hyvät mahdollisuudet.

Vierailija
26/115 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin aikanaan että Mungolife nousee!

Vierailija
27/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tänään uusia blogeja ja tässä blogissa on ainesta noista. Ton blogin idea taitaa olla ettei ole mitään ideaa mutta tykkäsin henk.koht tästä uudesta lapsinäkökulmasta jota wannabe satuhäämorsiot on sinne tuoneet.. [quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 19:39"]

Niin siis tämä http://pinthefuckups.blogspot.fi/ , jos tytöt tekisivät postauksista vähän yhtenäisempiä, eli jos niille löytyisi punainen lanka. Nyt on vhän aiheita mistä sattuu. Mutta mielestäni hauskasti kirjoitettu ja nätit kuvat.

[/quote]

Vierailija
28/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi ja johannes sieltä tunnistin. Kuka toinen oli

Vierailija
29/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tossa on se että ne on niin avoimesti itserakkaita. Taidan lisätä pin up bloginkin lukulistalle

Vierailija
30/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian alkutekijöissä mun makuun vaikka hauskaa tekstiä. Voi olla jopa nouseva tähti

Vierailija
31/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin [quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 14:52"]

Liian alkutekijöissä mun makuun vaikka hauskaa tekstiä. Voi olla jopa nouseva tähti

[/quote]

Vierailija
32/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink Bubble

Vierailija
33/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 14:16"]

Lueskelin tänään uusia blogeja ja tässä blogissa on ainesta noista. Ton blogin idea taitaa olla ettei ole mitään ideaa mutta tykkäsin henk.koht tästä uudesta lapsinäkökulmasta jota wannabe satuhäämorsiot on sinne tuoneet.. [quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 19:39"]

Niin siis tämä http://pinthefuckups.blogspot.fi/ , jos tytöt tekisivät postauksista vähän yhtenäisempiä, eli jos niille löytyisi punainen lanka. Nyt on vhän aiheita mistä sattuu. Mutta mielestäni hauskasti kirjoitettu ja nätit kuvat.

[/quote]

[/quote]

Tää on mun yks lemppari! Ja blogi on suht lyhyessä ajassa (5 kk) saanut jo melkein 300 rekisteröitynyttä lukijaa. Facebookissakin joku 450 tykkääjää. Toi jonkun mainitsema "avoimesti itserakas" asenne toimii ainakin muhun, nauran ihan törkeenä. Suomalaisten pitäis olla enemmän tällasia!

Vierailija
34/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko blogiskene alkaa olla kuollut, mutta luulisin että just ton kaltanen blogi (pin the fuck ups) menestyisi, jos joku.

Vierailija
35/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi aamuihminen on joku vitsi. Eihän se kerro mitään mielenkiintoista

Vierailija
36/115 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 17:32"]

Toi aamuihminen on joku vitsi. Eihän se kerro mitään mielenkiintoista

[/quote]

se on käyny nimeämässä itsensä :D

Vierailija
37/115 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:50"]

Tulee varmaan uusi juorublogi, tai sit se Annika O:n poikaystävän toinen nainen lyö läpi. Tai kolmas Ollilan sisaruksista perustaa blogin.

[/quote]

Mitä onko sillä blogi? :DD muistan kuin eilisen aikoinaan ekassa juorublogissa olleen kuvauksen "huomattavan isotissinen lahtelainen jokerifanihupakko"

Ei voi olla hyvä blogi, se pimu vaikuttaa tosi bimbolta.

[/quote]

ylläty! http://chicago187.blogspot.fi ja tuolta Iidan postaukset. Mulle oli shokki että toi tyttö oli paitsi typerä, myös susiruma. Ei lainkaan tyypillinen syrjähyppy.

[/quote]

ei se kyllä mikään susiruma ole. Tosi tavallisen näköinen. Annika sen sijaan on todella kaunis.

[/quote]

Te jotka olette nähneet uusimman postauksen jossa naamakuva.. Voiko joku pitää rehellisesti tota muija kauniina?

Vierailija
38/115 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin asiattomasti? Jos bloggaajalle itselleen puhutaan rumasti (tai kelle tahansa), henkilöllä on minun mielestäni oikeus puolustaa itseään. 

Ihmisiä me kaikki olemme ja teemme virheitä sekä ymmärrämme puhuttua välillä väärin. Ei tuollaisen asian takia kannattaisi toista heti tuomita.

Vierailija
39/115 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://onethingtobehappyabout.blogspot.fi/

"Joo ja kys. postauksen kommenteissa aika asiattomasti vastailee aivan asiallisiin viesteihin."

Miten niin asiattomasti? Jos bloggaajalle itselleen puhutaan rumasti (tai kelle tahansa), henkilöllä on minun mielestäni oikeus puolustaa itseään. 

Ihmisiä me kaikki olemme ja teemme virheitä sekä ymmärrämme puhuttua välillä väärin. Ei tuollaisen asian takia kannattaisi toista heti tuomita.

Vierailija
40/115 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 23:50"]

Tulee varmaan uusi juorublogi, tai sit se Annika O:n poikaystävän toinen nainen lyö läpi. Tai kolmas Ollilan sisaruksista perustaa blogin.

[/quote]

Mitä onko sillä blogi? :DD muistan kuin eilisen aikoinaan ekassa juorublogissa olleen kuvauksen "huomattavan isotissinen lahtelainen jokerifanihupakko"

Ei voi olla hyvä blogi, se pimu vaikuttaa tosi bimbolta.

[/quote]

ylläty! http://chicago187.blogspot.fi ja tuolta Iidan postaukset. Mulle oli shokki että toi tyttö oli paitsi typerä, myös susiruma. Ei lainkaan tyypillinen syrjähyppy.

[/quote]

ei se kyllä mikään susiruma ole. Tosi tavallisen näköinen. Annika sen sijaan on todella kaunis.

[/quote]

kyllä näistä kevyesti huomaa, kumpi on prinsessa ja kumpi sikopaimen.

[/quote]

olikos toi niin hauska toteamus mielestäsi, että se piti käydä Iidan blogissakin kirjoittamassa? Ei ollut hauska toteamus eikä edes totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi