Treenaamattomat imiset nykyään vähempiarvoisia kuin treenatut
AInakin treenattujen mielestä, oletteko huomanneet?
Kommentit (46)
Saadakseen erottuvat vatsalihakset, on naisen yleensä laskettava rasvaprosenttiaan erittäin alhaiseksi, jopa niin että kuukautiset jää pois ja hedelmällisyys voi vahingoittua pysyvästi. Siinä sitä on terveellinen tavoite, Good Luck!
Noh, ainakin naisilla, jotka viimeisen päälle tikissä, on hieman ylimielinen asenne ei niin fitness kanssasisariin.
Ei varmasti mihinkään ihmisarvoon vaikuta, mutta kyllähän se, että pitää itsensä kovassa kunnossa kertoo jotain luonteesta.
Vaatii tahdonlujuutta, sitkeyttä ja määrätietoista työtä pysyä treenattuna. Ja varmaan eniten sellaista kykyä mennä sen mukavuusalueen ulkopuolelle.
Kovaa treenaava ihminen tietää mitä se oikeasti vaatii ja arvostaa varmasti muissakin hyväkuntoisissa sitä, että jaksavat sen vaivan nähdä. En usko, että kyse on hyonompikuntoisten väheksymisestä, vaan ennemminkin kovaa treeniä jaksavien arvostuksesta.
Okei. Valitsen tämän päivän kiinnostavimmaksi aloitukseksi. Tikissäpäh hyvinnii.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:00"]
Okei. Valitsen tämän päivän kiinnostavimmaksi aloitukseksi. Tikissäpäh hyvinnii.
[/quote]
Mitä hemmettiä? Lääkkeet?
Olen itse hyvässä kunnossa. Kieltämättä en pidä ihmisiä, jotka ei treenaa, kovin mielenkiintoisina ja pidän heitä hieman nössöinä. Kaveripiirini koostuukin aika lailla urheilufriikeistä. Mutta ei tässä ainakaan ihmisarvosta ole kyse.
Jospa kyse onkin ap sun omasta alemmuudentunteesta?
Pikemminkin treenaamattomat(etenkin naiset) on kateellisia treenatuille ja heitä haukutaan itserakkaiksi, narsiteiksi, itsensä esittelijöiksi, ylimielisiksi...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:00"]
Ei varmasti mihinkään ihmisarvoon vaikuta, mutta kyllähän se, että pitää itsensä kovassa kunnossa kertoo jotain luonteesta.
Vaatii tahdonlujuutta, sitkeyttä ja määrätietoista työtä pysyä treenattuna. Ja varmaan eniten sellaista kykyä mennä sen mukavuusalueen ulkopuolelle.
Kovaa treenaava ihminen tietää mitä se oikeasti vaatii ja arvostaa varmasti muissakin hyväkuntoisissa sitä, että jaksavat sen vaivan nähdä. En usko, että kyse on hyonompikuntoisten väheksymisestä, vaan ennemminkin kovaa treeniä jaksavien arvostuksesta.
[/quote]
Treenaaminen punttisalilla ei ole mitään jos vertaa siihen mitä tahdonlujuutta ja voimaa oikea elämä vaatii.
Itse taas olen huomannut, että nämä kaikenlaiset fitnessmallit sun muut kovasti treenaavat naiset eivät ole kovin kaksisia kasvoista. Kasvojen puutteita täytyy korjata vartalon treenaamisella? No, se on miesten valinta onko mukavampaa katsoa kauniita kasvoja vai treenattua kroppaa.
[/quote]
Treenaaminen punttisalilla ei ole mitään jos vertaa siihen mitä tahdonlujuutta ja voimaa oikea elämä vaatii.
[/quote]
Mutta myös ne treenaavat ihmiset elävät sitä normaalia elämää. Treenit tehdään vaan vielä töiden, kotitöiden, lastenhoidon ym lisäksi.
Itse nautin kovasti salitreenistä ja monesta muusta kuntoilulajista, olen siksi hyvässä kunnossa. Miksi minulla olisi yhtään enempää tahdonvoimaa tai luonteenlujuutta kuin sellaisella, jolle esim salitreeni on oikeasti vastenmielistä? Ihmisiä nyt vaan sattuu olemaan erilaisia ja jotkut tykkää urheilusta, toiset ei. Hyvä ystäväni ei liikkunut hyötyliikunnan lisäksi laisinkaan, koska ei ollut löytänyt lajia, jota ei olisi inhonnut, kunnes löysi vahingossa seinäkiipeilyn. Kaikki eivät löydä koskaan omaa lajiaan, enkä tiedä onko edes kaikille sellaista. Vähän suvaitsevaisuutta peliin, kiitos :)
Ehkä joku ei ole niin ulkonäkökeskeinen ja kohdistaa intohimonsa, tahdonlujuutensa ja sinnikkyytensä sekä ylittää itsensä vaikkapa ristipistotöissä tai aivotyössä. Da?
Kertoo jotain sorry vaan, jos on fanaattinen fitness-pimpo, joka ylentää itsensä. Lähes kaikki tuntemani himokuntoilijat on jotenkin epätasapainoisia ihmisiä. Liikun itsekin paljon, kuitenkin vaihtelevasti kausittaisten kiireiden mukaan, mutta ymmärrän ettei se vain ole kaikkien prioriteetti nro 1. Samoin kuin ulkonäkö muutoin on vaan jollekin tärkeempi kuin toiselle. Tahdonlujuus ja -voima mitataan monella tavalla.
Itse arvostan eniten ns tavallisia ihmisiä, jotka elävät suht sovussa maailman kanssa antaen muidenkin elää tavallansa. Sellaiset ihmiset on vasta jotain!
Mutta eihän esim. himoneulojakaan osaa arvostaa neulojana sellaista, joka joskus virkkaa ketjusilmukoita kengännauhoiksi.
Tai huippukokki sellaista kokkina, joka paistaa pakastealtaan valmispullia.
Mutta jostain syystä muut intohimot, kuin liikkuminen ei ärsytä niin paljoa muita. Ehkä siksi, että esim postimerkkien keräilyn seurauksena ei tule sitä treenattua vartaloa.
En ole huomannut, enkä piittaisi vaikka olisikin.
Mutta minun mielestäni kirjoja vieroksuvat ovat vähempiarvoisia kuin lukutoukat.
Minun mielestä mielenlujuudesta enemmän kertoo esim. korkea koulutus. Mutta kaikki eivät pysty opiskelemaan tai jaksa esim. lukivaikeuden tai elämäntilanteen vuoksi. Samoin kaikki eivät pysty tai jaksa treenaamaan terveyden tai muun elämäntilanteen vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 00:05"]
Olisi hienoa joskus deittailla naista, jolla on erottuvat vatsalihakset. Onhan sellaiset minullakin.
[/quote]
Mutta miksi tyytyä vain erottuviin vatsalihaksiin? Eikö naisella kuuluisi olla koko paletti miehisiä ominaisuuksia - matala ääni, rintakarvat, suuret kädet, kengännumero 46, kikk