Se naistyyppi joka ei halua flirtata eikä halua että niitä kosketellaan mitenkään
Mikähän tuossakin on takana? Itse kyllä huomaan aika nopeasti milloin on kyse juuri tästä naistyypistä, mutta mikähän ajaa tuollaiseen tiukkaan peruskäytökseen? Ihan sinänsä tiiviit työ- ja tiimiryhmät näin ympäristönä.
m24
Kommentit (85)
Joskus opiskeluaikana ravintolan edustalla yritin kysyä tutulta naiselta oisko mahdollisesti lähdössä taksilla saman suuntaan (asui lähistöllä) ja siinä mekkalassa vaikutti ettei kuullut kysymystä, koskin varovasti parilla sormella olkapäähän ja sain sellaiset huudot etten sen jälkeen ole naisiin koskenut. Pari vuotta myöhemmin nainen taisi kiinnostua ja pyysi muutamaan kertaan treffeille, mutta ei huvittanut edes kysyä että saako nyt koskea kun edellisellä kerralla räjähti niin pahasti.
Kyllä on naiset tiukkapipoisia kun eivät edes ahdistella anna.
Palstanaisten päissä ihan normaali arkipäivän koskettelu muuttuikin lääppimiseksi. Eipä yllättänyt yhtään...
ap
Vierailija kirjoitti:
Palstanaisten päissä ihan normaali arkipäivän koskettelu muuttuikin lääppimiseksi. Eipä yllättänyt yhtään...
ap
Ei ole olemassa arkipäivän normaalia koskettelua. Minulta saisit suoraan turpaan jos tulisit lantiota lääppimään. Hyi saatana.
Jos joku koskettaisi minua töissä ilman lupaani, hän saisi tehdä lähempää tuttavuutta nyrkkini kanssa.
Me käytiin tästä johdon kanssa hyvin tiivis keskustelu kun työyhteisössä oli mies joka "piristi työpaikan tunnelmaa kevyellä flirtillä" eli tytötteli, vähätteli, käänti kaiken mun ulkonäköön, heitti seksistisiä vitsejä, kosketteli "kaverillisesti" olkapäähäihin, lantioon ja "vahingossa" hipelöi takapuolta ohimennessään.
Nyt tuo mies ei ole enää töissä meillä, seksuaalista häirintää ei suvaita.
Tein myös rikosilmoituksen, ja päädyimme oikeuteen. Hän joutui maksamaan sakkoja ja korvauksia minulle aiheutuneesta haitasta.
Muistakaa naiset AINA tehdä rikosilmoitus kun joku koskee teihin ilman lupaa.
Olkapää ja käsivarsi on ok tilanteessa, jossa haluat päästä ohi ja en pyyntöäsi ensin kuule. Lantioon, kun kosket päästään yhdessä henkilöstöpuolen työntekijöden (ja ehkä pomonkin) kanssa keskustelemaan siitä, mikä on hyväksyttävää käytöstä työpaikalla. Keskustelun päätyttyä odotan anteeksipyyntöäsi, jotta päästään takaisin sorvin ääreen.
Vierailija kirjoitti:
ap
Siirteletkö sinä myös miehiä lantiolta? Jos se sinusta ei ole lääppimistä, niin silloin sukupuolella ei pitäisi olla mitään merkitystä ja yhtälailla voisit myös miehiä kosketella samalla tavalla "normaalisti".
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa puhuttiin ihmisen siirtämisestä tieltä. Olettehan nähneet kun valokuvaaja asettelee ihmisiä ryhmäkuvaan. Monesti hän koskee naisia juuri lantioon ja käsin siirtelee heidät oikeaan kuvausasentoon ja -paikkaan. Tämä on joistakin ahdistelua?
ap
Et voi oikeasti olla noin tyhmä. Ei, tuo ei ole ahdistelua koska se liittyy kyseisen henkilön työhön ja on tarpeen työn kannalta. Kun kävin mammografiassa niin minua asetteli oikeaan asentoon röntgenhoitaja joka oli mies. Hän koski minua reippaasti eri kohtiin, myös rintoihin. Sekään ei ollut millään tavalla ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa puhuttiin ihmisen siirtämisestä tieltä. Olettehan nähneet kun valokuvaaja asettelee ihmisiä ryhmäkuvaan. Monesti hän koskee naisia juuri lantioon ja käsin siirtelee heidät oikeaan kuvausasentoon ja -paikkaan. Tämä on joistakin ahdistelua?
ap
Sinä et ole valokuvaaja. Veikkaanpa, että et koske sitä prätkäjengiläistä lantioon, kun ohitat :D Tai mitäs tuumaat jos tämä prätkäjengiläine koskee sinua "hellästi" lantion ohittaessaan sinut?? :D
Provohan tämä on. Yksnkertaisinkin ihminen tajuaa "koskemiset" ja koskemiset.....
Tuo on kyllä jännä, tunnen myös naistyypin. Esimerkiksi kerran oltiin työpaikalla lounastauollla buffet-ravintolassa, ja naispuolinen nuori kivan näköinen työkaveri jäi suustaan kiinni hetkeksi eikä huomannut, että johon hänen edessään oli liikkunut. Laitoin sitten käden hänen alaselälleen ja työnsin eteenpäin ikään kuin ohjatakseni häntä. Hän melkein hyppäsi ilmaan säihkähtäneenä ja kysyi mitä teen. 😅 Vastasin itsevarmasti että "jono on liikkunut", hymyilin ja nyökkäsin merkiksi että kävelehän eteenpäin.
Olisiko kenties jotain seksuaalista hyväksikäyttöä heidän historiassa, jonka johdosta ovat niin säikkyjä ja pelkäävät seksuaalista miestä?
M32
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä jännä, tunnen myös naistyypin. Esimerkiksi kerran oltiin työpaikalla lounastauollla buffet-ravintolassa, ja naispuolinen nuori kivan näköinen työkaveri jäi suustaan kiinni hetkeksi eikä huomannut, että johon hänen edessään oli liikkunut. Laitoin sitten käden hänen alaselälleen ja työnsin eteenpäin ikään kuin ohjatakseni häntä. Hän melkein hyppäsi ilmaan säihkähtäneenä ja kysyi mitä teen. 😅 Vastasin itsevarmasti että "jono on liikkunut", hymyilin ja nyökkäsin merkiksi että kävelehän eteenpäin.
Olisiko kenties jotain seksuaalista hyväksikäyttöä heidän historiassa, jonka johdosta ovat niin säikkyjä ja pelkäävät seksuaalista miestä?
M32
Hyi helvetin pervo. Miksi et voinut sanoa että hei, jono liikkuu vaan oli pakko päästä kähmimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Hyi helvetin pervo. Miksi et voinut sanoa että hei, jono liikkuu vaan oli pakko päästä kähmimään?
Jaahas feministit heränneet...Ihmisen kosketuksessa ei ole mitään pervoa vaan se on normaalia ja tavallista. Toki olen huomannut että silloin kun en ole parisuhteessa ja en saa kosketusta säännöllisesti, niin tykkään kosketella hieman enemmän tuttava/työkaveri naisia mutta mistään pervosta tai kähmimisestä ei todellakaan ole kyse. 🙄
Mitä aktuaalista hittoa? Todellakaan en halua vieraiden ihmisten koskettevan minua enkä vastaa ällöttävien miesten flirttiin. Vain komeat kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aktuaalista hittoa? Todellakaan en halua vieraiden ihmisten koskettevan minua enkä vastaa ällöttävien miesten flirttiin. Vain komeat kelpaavat.
Tässähän se totuus tulikin. Jos komea, ptkä, jykeväleukainen mies vähän taputtelee ohi mennen pyllylle työpaikalla, niin se on naisen mielestä hellyyttävää ja söpöä ja saa vastaukseksi kikattelua. Jos tavallinen kiltti mies edes vahingossa hipaisee olkapäätä, niin kyse on seksuaalisesta häirinnästä.
Harmi ettet ole komea SAATI lukutaitoinen. "En halua vieraiden ihmisten koskettelevan minua". Ei ihme että jäät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se totuus tulikin. Jos komea, ptkä, jykeväleukainen mies vähän taputtelee ohi mennen pyllylle työpaikalla, niin se on naisen mielestä hellyyttävää ja söpöä ja saa vastaukseksi kikattelua. Jos tavallinen kiltti mies edes vahingossa hipaisee olkapäätä, niin kyse on seksuaalisesta häirinnästä.
Ja kun sinua seksuaalisesti viehättävä nainen koskettelee sinua, et kiusaannu siitä, mutta kun sinua koskettelee 150 kiloinen, söpö, karvainen homomies niin kiusaannut kovasti ja koet sen häirinnäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tui tui mikä reppana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Jaahas feministit heränneet...Ihmisen kosketuksessa ei ole mitään pervoa vaan se on normaalia ja tavallista. Toki olen huomannut että silloin kun en ole parisuhteessa ja en saa kosketusta säännöllisesti, niin tykkään kosketella hieman enemmän tuttava/työkaveri naisia mutta mistään pervosta tai kähmimisestä ei todellakaan ole kyse. 🙄
Se on molempia kun kosketus ei ole toivottua ja siihen ei ole lupaa. Pervo.
Flirttaava ja kosketteleva miestyyppi töissä on jo häirintää.
Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen ja keneenkään ei saa koskea ilman lupaa.
Jos joku on tielläni, sanon "anteeksi, pääsisinkö tästä" enkä ala kähmimään.
Vaikutat ällöttävältä.