Se naistyyppi joka ei halua flirtata eikä halua että niitä kosketellaan mitenkään
Mikähän tuossakin on takana? Itse kyllä huomaan aika nopeasti milloin on kyse juuri tästä naistyypistä, mutta mikähän ajaa tuollaiseen tiukkaan peruskäytökseen? Ihan sinänsä tiiviit työ- ja tiimiryhmät näin ympäristönä.
m24
Kommentit (85)
Ellei tätini mies olisi jo kuollut, voisin kuvitela että hän on tämän aloituksen takana. Kosketteli kaikkia tyttöjä ja naisia todella epäsopivasti ja tirkisteli jos mahdollista. Muistan jo pienestä pitäen että välttelin häntä kun tuntui oudolta kun hipelöi autossakin vieressä istuessa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä kosketellaan? Mitä niitä?
Tissejä?
Minä. Sain miehistä ja ehdotteluista tarpeekseni jo murrosiässä. Se oli aika hirveää. On jäänyt miehistä huono kuva,koska olin tällöin vasta 14 v.
Muistan kun facessa amerikkalaiset keskusteli siitä saako naisen lantiosta ottaa kiinni jos haluaa väistää jos nainen on edessä esim väkijoukossa ja kauhean moni oli sitä mieltä että se on ihan ok. Monien mielestä sen saa tehdä kysymättä ensin että saako väistää, ja monet miehet haukkuivat ne naiset jotka kokivat tuntemattoman miehen kosketuksen olevan ahdistavaa. Minuakin koko koskettaminen ahdistaa eikä tunnu normaalilta. luulen että kyse on paljon myös kulttuurisista eroista. Onkohan AP suomalais taustainen? Jos on niin sillon on kyse huonoista sosiaalisista taidoista ja kykenemättömyys empatiaan miltä muista tuntuu ja lukea huomaamattomia sosiaalisia vihjeitä. Suomessa sosiaaliseen kulttuurin ei kuulu koskettelu jollei henkilöillä jo ole läheinen suhde
Eikö tuollainen, joka ei kykene ja halua mukautua yhteiskunnan sääntöihin ja rikkoo toistuvasti lakiakin, kuten tässä ap ahdistelee, ole nimitykseltään sosiopaatti?