Mikä nuorena fanittamasi tv-sarja tai elokuva on uudelleen katsottuna tylsä?
Katsoin ruudussa The Hills sarjaa joka aikoinaan oli mielestäni hyvä mutta nyt katsottuna tuntuu tekemällä tehdyltä, keimotekoiselta ja välillä jopa tahattoman koomiselta.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lost.
Nuorena ajattelin sen olevan maailman jännittävin sarja.
Eka kausi on edelleen ihan hyvä, mutta seuraavat kaudet ovat ihan kauheata kuraa. Twin Peaks ei ole mielestäni kestänyt aikaa ja oikeasti sarja on raaka, mutta silloin nuorena sarja tuntui lähinnä mystiseltä ja ihmiset olivat kauniita.
Lostista jaksoin silloin uutenakin katsoa sen ekan kauden ja sitten ihan viimeisen jakson. Lopetus oli tosi kökkö.
Twin peaks on aina vaan hyvä, tosin jotkut tehosteet vanhentuneet mutta tunnelma on jännittävä.
Olen katsonut suurimman osan täällä haukutuista sarjoista aikuisena uudestaan ja pitänyt niistä. Paitsi Sinkkuelämää. Voi luoja, että se on typerä.
Sketsisarjoista Pulkkisen suhteen kävi näin kun tuli katsottua Areenasta koko sarja hiljattain. Ei oikein enää kunnolla uponnut joitain tiettyjä sketsejä lukuunottamatta. Tuli kuitenkin se olo, että miten mä tällekin oon nauranut joskus. 80-luvun sketsisarjoista taas Soitinmenot on vastaava esimerkki. Jotkut näistä hupisarjoista vaan on vahvasti aikaansa kiinnisidottuja.
Vierailija kirjoitti:
Buffy the Vampire Slayer.
En tykännyt sarjan päähenkilöstä edes teininä ja sitä SMG:n näyttelemistä on entistä vaivaannuttanempaa katsoa näin aikuisiällä.
Muutoinkin sarja on huonosti tuotettu ja tehty, mutta olihan se tarkoitettu juurikin lapsille.
Sittenhän sinun oli turha vastata jos et alunperinkään tykännyt sarjasta.
Itse pidän Buffysta ja spin-offista Angelista ja katson niitä vieläkin maratonina ja synkattuna.
Ja olen sentään nelikymppinen 😂
Hinku ja Vinku oli 70-luvun pakkopullaa, mutta menetteli, kun ei ollu muutakaan.
Sittemmin olenkin ymmärtänyt, että se olikin kommunistien asettama
kielto, että Walt Disneyn piirrettyjä ei saa Suomessa näyttääkään.
Aika pal vanhempi isoveli lesoili muistellen 60-lukua, jolloin ei muuta katsottukaan kun jenkki-kamaa
Professori lentobussi
Lentobussilla hakivat kultaisia salamantereita joissa oli ehtymättömän energian salaisuus. Nää piti kerätä jotta paha paroni kapitalsti ei saisi käsiinsä... miksi kyseinen proffa oli näitä salamanterita osittaisilla ehtymättömän energialähteen salaisuuksilla levittäny pitkin maailmaa jäi salaisuudeksi.
Xenaa kukaan ei kuitenkaan oo listannu :p
Xena ja Battling Bard of Potinadea!
Predator on kestänyt aikaa tosi huonosti. Tykkäsin siitä lapsena ihan älyttömästi, mutta nykyään ei kyllä jaksaisi kahlata loppuun asti.
Sen sijaan vanhat Alienit kolisee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt sarjan päähenkilöstä edes teininä ja sitä SMG:n näyttelemistä on entistä vaivaannuttanempaa katsoa näin aikuisiällä.
Muutoinkin sarja on huonosti tuotettu ja tehty, mutta olihan se tarkoitettu juurikin lapsille.Sittenhän sinun oli turha vastata jos et alunperinkään tykännyt sarjasta.
Itse pidän Buffysta ja spin-offista Angelista ja katson niitä vieläkin maratonina ja synkattuna.
Ja olen sentään nelikymppinen 😂
Tykkäsin muusta _sarjasta_ vaan inhosin Buffyä. Enkä ole muuten ainoa, joka ei päähenkilöhahmosta itsestään pahemmin parasta.
Mielestäni esim. Faith tai joku muu Slayer (Kendraa olisi ollut mielenkiintoista seurata pidempään) olisi ansainnut isomman roolin sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Hinku ja Vinku oli 70-luvun pakkopullaa, mutta menetteli, kun ei ollu muutakaan.
Aika pal vanhempi isoveli lesoili muistellen 60-lukua, jolloin ei muuta katsottukaan kun jenkki-kamaa
Mitään tuollaista kieltoa ei ole ikinä ollut.
Pako oli joskus hyvä sarja mutta ei sitäkään enää jakanut katsoa kuin muutaman ekan jakson. Tylsä juttu. :/
Vierailija kirjoitti:
OZ (Kylmä Rinki). Sehän on ihan Salkkaritasoista ihmissuhdedraamaa.
Minulla ainakin päinvastoin, oli jännempi kuin muistin vaikka onhan tässäkin sarjassa epäloogisuuksia mutta missä ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Predator on kestänyt aikaa tosi huonosti. Tykkäsin siitä lapsena ihan älyttömästi, mutta nykyään ei kyllä jaksaisi kahlata loppuun asti.
Sen sijaan vanhat Alienit kolisee edelleen.
Ei nuo Arskan leffat kyllä kestä hyvin ajan hammasta. Ala-asteella oli mulle kova toimintasankari ja aina odotettiin hänen tulevia elokuvia. Terminaattoreista ainakin ensimmäisistä pidän tosin vielä edelleen hieman enemmän, mutta kyllä noista kasarileffoistaan suurimmasta osasta aika ajanut jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutoinkin sarja on huonosti tuotettu ja tehty, mutta olihan se tarkoitettu juurikin lapsille.Sittenhän sinun oli turha vastata jos et alunperinkään tykännyt sarjasta.
Ja olen sentään nelikymppinen 😂Tykkäsin muusta _sarjasta_ vaan inhosin Buffyä. Enkä ole muuten ainoa, joka ei päähenkilöhahmosta itsestään pahemmin parasta.
Mielestäni esim. Faith tai joku muu Slayer (Kendraa olisi ollut mielenkiintoista seurata pidempään) olisi ansainnut isomman roolin sarjassa.
Faith oli kyllä huippu. Kendra oli mukana vain kiintiömustana, ei heitä muuten sarjassa näkynyt. Vasta loppupuolella potentiaalisten tultua.
No ei menny sellaisenaan läpi kommentti, mutta siis muumit. Olin ihan että mitä hidasälyisten pskaa tämä ennen jännittävä ja tunteita herättävä animaatio onkaan, mutta joku kertoi että oikeesti on nykyään hidastettu ja yksinkertaistettu, joten ei ollut pelkkää kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään tuollaista kieltoa ei ole ikinä ollut.
Totta perseessä oli! Ja tää on ihna faktaa!
Walt Disneytä näytettiin 70 luvulla Suomessa vain Jouluna 1 tunti Samu Sirkan Joulutervehdys-setissä
Elokuvateattereihin ei sensuuri purrut, vaan siellä näytettiin Disneyn piirrettyjä läpi koko
synkimmänkin YYA-ajan täysille katsomoille , mikä toki jurppii vasemmistoa näköjään edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OZ (Kylmä Rinki). Sehän on ihan Salkkaritasoista ihmissuhdedraamaa.
Minulla ainakin päinvastoin, oli jännempi kuin muistin vaikka onhan tässäkin sarjassa epäloogisuuksia mutta missä ei olisi.
Omastakin mielestä hyvä sarja yhä, jossa ammattitasoiset näyttelijät.
(Etenkin Schillingerin (
Lapinlahden linnut. Äijäsekoilu oli jostain syystä ah niin hauskaa silloin sata vuotta sitten, mutta jonnekin olivat raikkaus ja terä kadonneet matkan varrella, kun eilen katsoin uudestaan Areenasta.
Ritari Ässä! Ihana lapsuusnostalgia meni pilalle yhdestä jaksosta .(
Muistan aina, kun Dallas alkoi pyöriä. Olin kahdeksannella luokalla ja kipeänä kotona, kun Bobby ja Pamela ajelivat sinne oliko se nyt South fork. Heh. En kyllä enää katsoisi. Myös Twin peaks oli parikymppisenä olevinaan niin erikoinen ja jännä. En uusintoja ole jaksanut katsoa. Kupla myös oli yläasteikäisenä katsomiani, mutten varmaan enää tykkäisi. Parhaiten aikaa on kestänyt Tankki täytedn ja Histamiini.
Jaa-a. Itse muistan tykänneeni aina juuri Willow'sta.
Se hyvä puoli Buffyn kakkoskaudessa oli, että siinä edes kerran näytettiin sarjan vampyyrit edes hieman raadollisempina ja totuudenmukaisempina luonnolleen.
Spike ja Drucilla olivat täydellinen pari, samoin kuin Angelus ja Darla.